Kas džiaugias, kas verkia
hahah
va tas ble tai konkretus. Star1 liks geriausiu atveju tik carteriai. Blogiausiu - varys i bielorasyja
kodel liks carteriai? pvz dabar normaliai i londona skraido ir konkuruoja su ryanair. Cia nebent taip atsitiktu izengus rajanui i VNO (bet kadangi tu sakei taip nebus tai nesuprantu kodel sis tavo teiginys)
100 kilu tarp oro uostu ir kainu skirtumas. 120 stuku keleiviu i Londona is Kauno ir 28 stukos - is Vilniaus 2009 metais. Ryanas sudubliuoja visus marsrutus, kuriais skraido AirBaltic ir Star1. Kiek zinau nuo pavasario AerLingus nuima London Gatwick kaip nepasiteisinusi reisa. Todel abejoju, ar Star1 sukonkuruos su savo 5 skrydziais per savaite i Stansteda. Plius jie juk neturi jungiamuju skrydziu su kitomis kompanijomis. Taip kad, pamojiemu - liks tik carteriai
tai, kad girdejau gan uzpildyti buna star1 lektuvai i londona. O svarbiausia ka sakau - tai prie ko cia ta baze kaune ir star1 zlugimas. Juk ka as sakau tai tiek iki bazes ikurimo tiek po bazes ikurimo ryanair i ta londona panasiai skraido/skraidys, tad kodel butent tas ikurimas tretu suzlugdyt star1 krypti jei iki bazes ikurimo taip pat rajanas skraide i londona