Kaip sureguliuoti korburatorius???
saudo nes uzpila per daug benzo. misini paliesinti galima siek tiek nuleidus adatas, bet greiciausiai tai bus laikinas problemos sprendimas. Karbai nenauji, emuslijos kanalai issideveje, zikleriai issideveje, per daug jau nieko nepribursi.
Aisku bandyk is pradziu pravalyt viska. Karbu sinchronizavima irgi gerai, bet sitos problemos tai itariu neispres. Sector parase nebloga straipsniuka apie sinchronizavima. Man atrodo yra STRAIPSNIUOSE
Tiesa, kelintu metu motas?
Jeigu duslintuvo bakelis tuscias,jei laisvos apsukos per dideles-taip pat saudo.
Arba pludes per aukstai
Karoce, karbu problema man irgi yra aktuali, bet as susidariau ispudi kad lietūvoj nera geru specu, galinciu gerai sureguliuoti moto karbus, be to kol kas nera nei vieno stendo, o be stendo gerai karbu nesureguliuosi. Jei kas zino ka nors gerai nusimananti apie karbu reguliavima, butu visai smagu jei pasidalintumete info
"saudo" nelygu "saudo"
Dazniausia priezastis ne karbuose o degimo momento suregulevime.
Dar gali but issidevejes voztuvas koks jei keturtaktis variklis ir ne vienas cilindras.
Gali saudyt i duslintuva (per velus degimas) o gali i oro filtra.(per ankstus degimas)
mano cbr yra 1990m.as klausiau seimininko is katro pirkau moca ar jam taip nebudawo ir tipo sake kad nebudawo to ciaudimo.po avarijos motas stovejo apie metus,gal tas turi itakos…be to cia nevienintele problema su shaudimu.kai paspaudi gazo,pvz.nu isibegeji iki 150km/h ir nuemi gaza iki 100km/h negali palaikyti normalaus greicio pradeda "tampyti" lyg pradetu trukti kuro tada vel uzlauzi gazo ir issilygina,bet kai atleidi ir nori palaikyti pastovu greiti vel pradeda tampyti
cia jau prabilo tawo fantazijos.vienais priezasciu del saudymo kuras nesureguliuotas
100% isitikines kad tai korbai.
be to zvakes pakeistos naujos.motas uzsiveda puikiai.
noreciau tawes paklaustR BUNA "CBR" VIENOS CILINDROS
Cia kalba eina ne apie IZ,JAVA ar Dnepr,o apie cbr-ten degimo kampas nesireguliuoja.Arba gerai vaziuoja arba isvis nevaziuoja kas liecia to.
O jei "issdevejes voztuvas"cilindre tai tada nera kompresijos tam cilindre-del saudymo tas pochui.
dekui,as ta ir norejau suzinoti
ar yra lietuvoj stendas suregulioti normaliai korbus??
pasirodo nera.
be to kazka esu girdejes kad reikia korbu regulaivimo varsciukus prisukt iki galo ir ten kazkiek atsukt bet man atrodo kad toks pasakymas galioja tik vienacilindriui varikliui,o keturcilindriui tokiu principu reguliuot butu kazkokia nesamone
pasirodo lietuvoj korbu reguliavimas yra baisiai didele problema
Nu kaip matai, priezasciu gali buti daug ir ivairiu. Man kazkodel atrodo kad problema greiciausiai karbuose (sestas jausmas ) Tokio amziaus karbai jau nori-nenori pradeda knist prota. Manau geriausiaa info kuria tu cia gali gauti - zmogaus, gerai nusimanancio apie tai koordinates. As tokio nepazistu
Beje cia siek tiek ankciau sklande gandai, kad per ziema kaune turi atsirast stendas. Latvijoj tikrai zinau kad yra.
fantazijos tai fantazijos - siaip jau ka parasiau is patirties savo sakau ir ne apie CBR konkreciai cia kalba
bet koks zmogus ismanantis vidaus degimo variklio veikima (visai nesvarbu ar tai mocas ar auto) pasakys ta pati
gali ir neteisingas misinys but priezastis asgi nesakau kad negali
tik dazniausiai jei prie kokiu zikleriu rankos prikisamos tai gresia rimtom islaidom
Matai cia priklauso kokios ir kieno tos rankos
SPEEDSTER rašė:
Matai cia priklauso kokios ir kieno tos rankos
Karbu reguliavimas in LT tikrai yra problema. Tai kad kaune turi atsirasti stendas teko girdeti irgi, tikiuosi kad greitai.
O kas liecia karbu reguliavimo pas save garaze tai siulau paskaityti siuos straipsnius gal pades:
Karbu reguliavimas:
http://www.motolife.ru/modules.php?op=modload&name=News&file=a
rticle&sid=23&mode=thread&order=0&thold=0
Karbu valimas:
http://www.motolife.ru/modules.php?op=modload&name=News&file=a
rticle&sid=22&mode=thread&order=0&thold=0
Hondos 600F1 ir 1000F karbu sinchronizavimas:
http://norton.mo125.ru/stat/stat24.htm
Tikiuosi, kad nors kiek padejau, jei tik daugiau nesupainiojau tave.
I also recommend these articles for anyone who wants to try to replicate the results in their own garage.
stumble guys