kaip situ kokybe?
vokisken
speju kad vaziuoja…
slykstukas toks biski, bet patvarios. Kiek teko vaziuot tai nusiskundimu nera
dzedajus sake , kad skrenda
Kraujaus klausk
Esam tokiu pora parvere, viena buva kita gedo ir gedo, ir dabar dar kiek girdejau genda, pas mumis abi auto zyzeliai buvo, bet seip vaziavimo malonumas ir garso yzopliacija tai a mano nuomone, ti esu turejes nieko gero Siandien visa diena Volkswagen Phaeton trynem po miesta, visai nieko reikalas
garso izoliacija nuo variklio skyriaus 1.9tdci 110kw su apd visiskai nesuderinta, ir deze po 120kkm pradejo bludit…auto nuo 0km LT p.s 06’ zaraza buvo
automatines dezes bludija, vairo kolonkes irgi. daugiau kazko tokio rimto neteko girdet.
Dotnuvos projektai apie 40 turi 2.2dti,sake masina gerai pagaminta,ir per laukus ir per miskus vazineja
garso izoliacija nuo variklio skyriaus isties o siaip,pakankamai neblogai viskas.Aisku,su kokiu BMW ar mersu nesulyginsi,bet ir kaina atitinkama
Ziurint ko nori dyzelio ar benzo? Kainos daliu tikrai nesikandzioja.Benzai turi bedu su grandine,siurbliais ir vairo kolonelem,butent tokiu vectru.Geriausia imt nuo 2007 m. bedu nebera nei su kolonkem,nei su siurbliais ir t.t. Bet ir nuo 2007 m. variklio darbo salone problema neisspresta.Dizeli gali rinktis tiek 1.9,tiek 2.2,geri varikliai.O jei benza-tai geriausia butu 1.8,na arba 3.2 atmosferika,arba 2.8 su turbina,tik,patariu,neimk 2.2 atmosferiko benzo-problemu turejo iki feislifto,turi ir po to…Ypac su grandine ir siurbliais.Ziurint,ko ieskai dyzeliuko ar ko? Jei su benzu nori ekonomiskai vaziuot-imk 1.8.O kokybe kaip uz tokia kaina-tikrai nebloga.Pakabos detales tikrai nera brangios.Rudyt,sitos tikrai nerudyja.Salono medziagos pakenciamos,barsket,tikrai nebarska,tik pas chatsbekus galine palange megsta pabarsket.Na ir truputi turi bedu su elektronika,ypac su galinem lemputem tiek stopu,tiek apsvietimo.Stopu lemputes gana daznai perdega,bet nebaisu,nes kaina vienos 2,47