Ispudziai pasivazinejus Dodge Viper

Ispudziai pasivazinejus Dodge Viper

Las Vegas, Nevada, USA. Ankstyva pirmadienio popiete. Paklaikes nuo amerikietiskos "kulturos" Spannerman vaikstineja nuo kazino prie kazino geredamasis sokanciais fontanais ir kitais amerikietiskai akiai mielais briedais. Staiga uz labai nekaip atrodancios soft drinku ir fotojuostu parduotuveles, pilnos arabiskai atrodancios liaudies atsiveria stovejimo aikstele, pristatyta automobilines egzotikos uz mazdaug 15 milijonu USD: Ferrari F40, Testarosa ir 360 Modena, Lamborghini Miura, Diablo ir Murcielago, Plymouth Prowler, Corvette, Camaro ir dar kruva ivairios amerikietiskos technikos, tarp kurios stovi ir melynas, per stoga einanciom dviem baltom juostom Dodge Viper. Uz kiekvieno automobilio priekinio stiklo uzkistas didelis popieriaus lapas su raudonomis raidemis besipuikuojanciu uzrasu "Rent Me". Isplestomis akimis ir drebanciomis rankomis Spannerman susiranda aiksteles tarnautoja ir suzinojes Ferrari nuomos kaina vienai dienai susvyruoja: 1300 USD. Atsipeikejes nuo pirminio soko ir pasiskaiciaves biudzetus Spannerman nusprendzia, kad Ferrari issinuomoti jis nenori; taciau automobilisto sirdis, matant visas tas grozybes nerimsta - pradedama ieskoti pigesnes alternatyvos. Spannerman besikamuojant pasirinkimo saremiuose i aikstele igrybauja neamerikietiskos isvaizdos tipas isplestom akim, puola prie Ferrari ir Spannerman supranta kaip atrode jojo paties veidas suzinojus Maranello sedevru nuomos kaina. Tarp Spannerman ir neamerikietiskos isvaizdos tipo uzsimezga pokalbis, kurio metu issiaiskinama, jog tipas yra tikrai ne amerikietis, o vokietis, kuris jau seniai svajojo pasivazineti Ferrari. Apsikeiciama abipusiais atodusiais, frazemis apie susilpnejusi JAV doleri ir neisvengiamu reziume, kad jei Ferrari neprieinamas reikia imti "next best" visom prasmem: kainos, performanco, charizmos, appeal’o ir isvaizdos. Aptare visus auksciau isvardintus kriterijus Spannerman ir Juergen metasi po 200 USD, pildosi popierius ir eina link melynojo Dodge Viper; prie vairo sedasi Spannerman.

Paspaudus dideli "Start" mygtuka saltas 440 AG V10 variklis pradeda purtyti visa automobili skleisdamas nenusakomo daznio vibracijas. Drebancia koja ismynes sankaba Spannerman ijungia pirma begi ir savo didelei gedai per greitai atleides sankaba, uzgesta. Nenoredamas antra karta pakartoti savo gedingo demarso Spannerman isuka varikli iki 3000 RPM, svelniai (atrodo) atleidzia sankaba ir per galinio vaizdo veidrodzius pamato debesi dumu bei 3 metru ilgio Viper’io parasa ant asfalto. Nebloga pradzia.
Isvaziuojame i Las Vegas Strip - gatve su labai intensyviu eismu, daug nedrausmingu pesciuju ir automobiliu, kuris miesto gatvemis vazineti akivaizdziai nepritaikytas: vairas sukinejasi nors ir salyginai lengvai, bet savo jautrumu prilygsta viksriniam traktoriui, sankaba be pastangu galetu isminti nebent koks profesionalus atletas, salti didziulio skersmens diskiniai stabdziai stabdo panasiai kaip per duris iskista koja ir kiekviena proga besitaikantis uzgesti variklis. Po 10 minuciu tasymosi kamsciuose variklis susyla ir pradeda elgtis solidariau, koja adaptuojasi prie sankabos kietumo ir automobilio reakcija i vairo sukiojima pradeda atrodyti adekvatesne; taciau atsiranda kita problema - nuo variklio ir ismetimo vamzdziu alsuoja pragariskas karstis, o oro kondicionierius, pasirodo, neveikia. Laimei, tuo metu isvaziuojama is miesto ir gaivus vejelis siek tiek atvesina perkaitusias nuo karscio ir susijaudinimo dvieju europieciu galvas.
Pro sali pralekia paskutiniai Las Vegas priemiesciu pastatai, visos trys autobano juostos istusteja ir Spannerman stabdo automobili noredamas isbandyti zema starta. Variklis isukamas iki 4500 RPM, sankaba staigiai atleidziama ir mazdaug 3g pagreitis pritempia Juergen zandus prie sedynes. Kaip tuo metu atrodo Spannerman veidas duomenu nera. Praejus tiek laiko, kiek uztrunka pasakyti "Fu.ckin’ sh.it" spidometras jau rodo 60 mph (100 km/h) greiti, o puikusis Dodge ne nemano mazinti greitejimo tempu - 80, 100, 120 mph. Apdujes Spannerman protas suvokia, kad jau vaziuoja ~200km/h ir siek tiek atleidzia akceleratoriu ir tuoj pat vos nenulekia nuo kelio - Viper plente elgiasi kaip tramvajus - net maziausias kelio nelygumas reikalauja gerokai itempti ranku raumenis idant islaikyti automobili tiesioje linijoje. Po minutes ar pusantros priprates prie greicio Spannerman vel suliecia akceleratoriu su grindimis ir su kriokiancio variklio akompaniamentu sauna i prieki: 130, 140…160 mph (264 km/h)! Sitoj vietoj triju juostu autostrada jau yra susiaurejusi iki mazdaug gelezinkelio plocio, o prakeiktas Viper vairas jau labai rimtai bando isiverzti is suprakaitavusiu Spannerman delnu.
Pabuges vietines keliu policijos ir ankstyvos mirties Spannerman numeta greiti iki 90 mph ir pasiziurejes i Juergen sio pasigaili: vokieciui per kakta ritasi didziuliai prakaito lasai, o veidas baltas kaip 18% riebumo varskes suris Šypsena
Pavaziaves dar apie 10 kilometru vidutiniu 180 km/h greiciu Spannerman stoja salikeleje ir keiciasi vietomis su kolega. Tik atsisedes uz vairo vokietis pakartoja pirma Spannerman triuka: uzgesta. Tada, gerai uzmetes angliu sokciojancia ir slydinejancia i salis subine pasileidzia i prieki. Dumu debesis galetu prilygti rudeniniam smogui Vilniuje, o Viper autografas ant asfalto jau nebe 3, o kokiu 15 metru ilgio. Nors prakaito lasai per vokiecio veida vis dar ritasi (siuo metu automobilyje jau karsta kaip pragaro virtuveje), bet isblyskima yra pakeitus kazkokia maniakiska israiska, kuri labai isgasdina Spannerman. Skirtingai nuo pastarojo svabas ties 200 km/h riba neatleidzia akceleratoriaus ir su pamiselio sypsena lekia pasitikti savo likimo - 150, 160, 170 mph (280 km/h)!!! Spannerman is siaubo isdziuvusiu prakaitu ir kreidos baltumo veidu gergzdianciu balsu rekia vokieciui, kad gal jau uzteks to greicio, o tas vis dar su maniako israiska rekia, kad dar maza. Visa laime, kad tuo metu autostrada siaureja iki 2 juostu ir pradeda kilti i kalna. Vokietis mazina greiti iki 100 mph, kas atrodo kaip pasivaiksciojimas po Belmonto parka ir pasiziurejes i Spannerman nustoja maniakiskai sypsotis - turbut pamates nuosirdzia mirties baime.
Nebyliu saliu susitarimu letejame iki legalaus 75 mph (120km/h) greicio ir pirmoj galimoj vietoj sukames atgal link Las Vegas.
Atgal griztame be nuotykiu, bet pries atiduodant automobili i aikstele stojame benzino koloneleje - pravaziavome 80 myliu (130 km). Kadangi masina reikia grazinti su pilnu baku (kaip ir pasiememe) pilame benzina. Kai galu gale pistoletas atsoka, koloneles skaitliukas rodo 10,5 galono (~40 litru)! Pasiskaiciavus iseina, kad vidutinis kuro sunaudojimas buvo apie 31 l/100 km!
Spannerman netapo amerikietisku super car’u megeju ir vis dar naktimis sapnuoja Ferrari, bet kartais ji kamuojanciuose kosmaruose, be abejones kada nors pasirodys ir melynas Dodge Viper su maniako israiska veide Vokieciu Juergen uz vairo Šypsena

V10 linkejimai,
Spannerman

Dodge Viper
V10 440 AG variklis (kubaturos nezinau, bo buvo parasyta kubiniais coliais, kas man nieko nesako)
0-100 km/h 4.3 sec.
Maksimalus greitis - nezinomas, bet tikrai daugiau negu 280 km/h

Zjb, gerai cia pavaretCha cha

nu gerai čia mostelėjai Labas net kakta biški išrasojo…

Sweikinu pargrizhus gyvam ir sweikam ! Cha cha

PS Zhek privata

jo noretau prasinesti… bet labiau trauktu su F-1, nors kas nors praveztu…

Va cia teisingai isleisti pinigai.

JP.

McLaren F1 turi tik viena sedyne per viduri - buti vezamam tokiu automobiliu no fun Šypsena Reikia vairuoti paciam, bet kur toki butu galima issinuomoti neturiu zalio supratimo.
Sp.

normaliai cia pavarei…

Sveikas, sveikas. Kad tu zinotum, kaip gera grizus is tos skyles… pirmas tostas, kuri pakeleme Amsterdamo aerouoste buvo "uz Europa!"
Sp.

hm, niablogai cia pavares… beja jei jus su vaiperiu nubildejot apie 140km berods,tai kokiam kiekiuj laiko masina nuomojotes?o seip manyciau sapnuotusi man ilgai tokis sapnelis ir maloniaiŠypsena

Nuomos laikas buvo 4 valandos, bet ju neisnaudojom - sugaisom apie 3, bet ir tu 3 buvo per akis. Aisku pinigu skirtumo niekas negrazino Šypsena
Sp.

kai tokie yspudzhiai tai apie pinigu skirtuma nelabai galvochiau…

TaipTaip
GeraiGerai

Cha cha Baisu Taip Taip Taip cool novele Cha cha

liuks Gerai

neblogas pinigu investavimas, neblogas pasakojimas!

net pats susidomejau, pradejau vartyt http://www saitus.
radau viena atitinkanti tavo pasakojimus, gal sakau tas pats ?

http://www.rent-a-vette.com/car-rental-rates.html
VIPER GTS Coupe 2000 ??? Šypsena

Ten tu rent-a-supercar tasku yra tikrai labai daug, bet manasis buvo ne tas - pas juos, pavyzdziui nebuvo Porsche 966 Cabrio. Kainos visuose outlet’uose labai panasios. O Viper tavo nurodytam link’e tai atrodo lygiai taip pat.
Linkejimai,
Sp.

jo ble cia tai nerealus yspudziai turejo but , zjbs Šypsena

Neblogi įspūdžiai, ką čia bepridursi…Gerai

GeraiGeraiGerai cool Cha chaCha chaCha cha

daugiau tokiu ispudziu aprashymu Šypsena

Sutinku su tavim, bet Kairi juk veziojo… buvo pritaisyta antra sedyne gale piloto, nes kad tokia masina leistu paciam… ApakęsApakęsApakęs