ir i darba ir i soda
faini tie cekai: V6 3.6 AWD su DSG su kruva irangos uz ~120k pries nuolaida.
grazus cekas
nu man skoda ir liks skoda…
koks pigus feraris
dar uz tokia kaina tai 100kart geriau originalas-passatas
Ferari pininforina
už 120k asmeniškai tai geriau jau imčiau kokį liochą metų senumo.
3.6
Passtas jau nestebuklingai vazhiuoja, del VEL montuojamo mcpherson’o. O ka kalbet apie kur kas didesne barzha uzhdeta ant pasrato pakabos? Elektra traukiu nepakeisi meshlas
Biški eksplotacija irgi skiriasi passat’o ir škodos. O ir pačio kaina.
skoda man tas pats kas ir volaso nx-as
Passatas kainuoja irgi panasiai, 121k pries nuolaida. O po to jau skonio reikalas.
teko girdet is vienos moteriskes skoda servise garantiniu metu mokejo uz stabilizatoriaus traukutes pakeistas ir sarnyra. tik nepamena ar uz darba ar uz viska… kai jums garantija? dizainu tai baisi man skoda. bet pasirinkimas butu protingas.
Bet tai valdymas ant vairo koks
idomu ateis laikai kai normalus dyzeliai (o ne eco) bus montuojami ne tik i premium klase… Imestu vag’as savo 3.0 TDI i skoda ir passata ir ramu. Bet gal bijo, kad atsilieps A6 ir A4 pardavimams…
Skoda RS’ai
LengvaiSuper - brangus tas variklis. Iskeltu kaina Skodos per pus