ilga grazuole
noreciau pamatyt kaip kazko nenunest pikiruojantis
i desine is antros juostos, jei yra, i kaire - is pirmos
gera shita, kur tokias pirkti?
Ka su ja vezt? brezento nera. akmens vatos nepakrausi.
jo jo, i kaire is pirmos, visus stulpus nusiveztum, o i desine is antros, visa priespriesine juosta kartu nuvaziuotu lentkai maino i pinigus tokias eskortu, kokie 5 tilptu kaip nieko
burtiniks - nereikia visai krastais vaziuot. bet jei tu i desine is pirmos suksi, tai antroj juostoj butinai atsiras 13 masinu, kurie net neisivaizduoja, kad priekaba issikisa
skersuot reikia, bet kaip manevras taip prakaitas per nugara, geriau dviaukste traukt
cia su tokia dar ir lygsvara gerai isbalansuot reiktu
burtiniks, jei stacias sustatytum, tai ir daugiau tiltu
bet geru optimistu reikia but, sugalvot tokia uzsisakyt
kaimynas su panasia dviviete prie traliuko prisikabines vazinedavo. dideliu problemu nematydavo, bet zinoma manevruojant po miesta daznai apsiziuri ar nieko nekabinsi
dviviete tu gerai matai, ar du Ikarusus krausi?
dOtu kas tokia tarataika, parodYtau klase kaip vienu apsisukimu galima isvartyt viska aplink kokia 10 metru spinduliu
nu cia tikrai ne trviete, 2 autobusiukai gal ir tilptu, bet triju lengvuju
maximum 3 eskortai
bbd kas nesat tampe tokio daikto neturit supratimo apie manevravima, pernai ziema kai i pl lekdavau su dviase daug trupmesne tentuota pirmus kartus ir tai ziede ar ivaziavimuos lipdavau ant borto
kabindavom dviviete priekaba prie sprinterio ir vargo nematydavom, aisku vairuotojas jau buvo nemazai atvazinejes europoje, tik musiske skyresi tuo jog vienas tiltas buvo priekyje kitas tiltas gale, o ne per viduri kaip sitoje… butumem ir toliau naudoje sekmingai, bet viena karta pasvere ja pakrauta ir toliau vaziuoti nebeleido siaip be problemu po dvi masina tempdavo… beveik pusantru metu sekmingai naudojama buvo
as specialiai stengiuos lipt bortais jei priekaba nuomota
Bet pas lenkus jau yra sniego reiks lekt paciuozinet