Hyundai R-Engine


Hyundai R-Engine

Na ka, po 42 men. testavimo apsisprende Hyundai’jus: 2,0 184 a.g./392Nm 2,2 200 a.g./436Nm Trecioji common rail karta, pjezo-elektriniai purkštukai su degalu padavimu prie 1800 bar’u ???, lyg ir nauja kintamos geometrijos sraige… Nuo kitu metu pradzios i SUV’us prades montuot, zada Euro 5 atitikt standartus NekaltasTaisyta: del baru nenuklydau, pasitikslinta bosch.co.za/content/language1/html/3051.htm

kazkaip labai slabnai kaip su sraige Cha cha

Nuo kada tokie skaiciai zyzeliui slabo? Paziurek i niutonus Nekaltas

nu niutonai gerai, bet ir Ag galejo daugiau paspaust Šypsena Bet siaip respect uz toki motora

dirzas ant vieno roliko apacioj neuzdec Juokiasi dailininkai nx

katroj vietoj? vw turejo 2000bar bet ten purkstukas-siurblys. nepasiteisino matyt bo nueme varikli. man regis mitsius zadejo paleisti 1,8 dyzeli su 200ag conceptas buvo toks “RA” pavadinimu irgi pjezo purkstukai. pareina dyzeliai. Naujas dyzelis ok, bet kas su juo bus po 10metu Nekaltas

itempimas dzo ten.

kzi kiek laikys tie purkstukai Cha cha, ciuju lyginant su normaliu benzu, tai tas purkstukas kainuos tiekpat kiek visas benzo variklis kai keisti reiks Šypsena