Hyundai R-Engine
Na ka, po 42 men. testavimo apsisprende Hyundai’jus: 2,0 184 a.g./392Nm 2,2 200 a.g./436Nm Trecioji common rail karta, pjezo-elektriniai purkštukai su degalu padavimu prie 1800 bar’u , lyg ir nauja kintamos geometrijos sraige… Nuo kitu metu pradzios i SUV’us prades montuot, zada Euro 5 atitikt standartus Taisyta: del baru nenuklydau, pasitikslinta bosch.co.za/content/language1/html/3051.htm
kazkaip labai slabnai kaip su sraige
Nuo kada tokie skaiciai zyzeliui slabo? Paziurek i niutonus
nu niutonai gerai, bet ir Ag galejo daugiau paspaust Bet siaip respect uz toki motora
dirzas ant vieno roliko apacioj neuzdec dailininkai nx
katroj vietoj? vw turejo 2000bar bet ten purkstukas-siurblys. nepasiteisino matyt bo nueme varikli. man regis mitsius zadejo paleisti 1,8 dyzeli su 200ag conceptas buvo toks “RA” pavadinimu irgi pjezo purkstukai. pareina dyzeliai. Naujas dyzelis ok, bet kas su juo bus po 10metu
itempimas dzo ten.
kzi kiek laikys tie purkstukai , ciuju lyginant su normaliu benzu, tai tas purkstukas kainuos tiekpat kiek visas benzo variklis kai keisti reiks