Help: baltas tepalas

Help: baltas tepalas

Na biciuliai nezinau bet kai mano MB pradejo atsiradineti baltos putos
ant tepalo dangtelio tai po kokiu poros menesiu tarpine parejo ir isvis visas ausinimo skystis i motora subego OT. Patarciau pasiziuret alsuokli
nes jeigu putu yra ant dangtelio tai bus jo ir alsuoklyje! O kai sako kad antifrizo nemazeja tai ten labai mazi kiekiai patenka i tepala!!

DiCarpis rašė:

Juozas rašė:

Pabandyk pakeisti tepalų rūšį ir viskas greičiausiai susitvarkys.

Beje kokius tepalus naudoi?

J.

Siaip naudoju Kron oil, geras tepalas, bet kai varikly truksta 2 litru, kai viso telpa 4,5 litro… itariu saugosiu ir mylesiu savo varikliuka daba…rytoj tepala pasikeisiu butinaj…
gyvenimas ismoke ŠypsenaLiūdna (juokas per asharas)

Esme ne tame ar jie geri. Bet pvz. pas teva Citrone naudojom Mobil tepalus ir budavo ta pati baika, o supylus elfa tas nemalonumas prapuolė.

J.

Taigi dekui visiem atsakiusiem. NuraminotŠypsena
Berods mano agregatas rieda ir duok dieve dar ilgai riedes.
Alus visiem mano saskaita (bet ne uzh vairo)

DC

Gerbiameji ar kas nors is jusu pastebejote auksciau aprasyta atveja vasara ? Na ne bent kai jau kompresijos visai nera arba kai buvo pazimeta del ausinimo skiscio prasiskverbimo i cilindra. Uz tad biski pablogejus orui kai pasidaro dregna ir salta, tokie pozimiai kaip balta emulsija ant tepalo uzpylimo dangtelio, daugumai vairuotoju kelia nerima.
Jos atsiradimo priezastis yra nedidelis kiekis vandens garu sumasytas su garuojanciu tepalu. Tas vanduo atsiranda varikliose del dregno oro, susidevejusiu ziedu ir voztuvu rieboksliu. Tai nera kazkiu tai gedimu pozimis paprasciausiai parodo bendra nenaujo variklio bukle. O nuo tepalo kiekio ir kokybes tikrai nepriklauso.

Juozas rašė:

Pabandyk pakeisti tepalų rūšį ir viskas greičiausiai susitvarkys.

Beje kokius tepalus naudoi?

J.

Siaip naudoju Kron oil, geras tepalas, bet kai varikly truksta 2 litru, kai viso telpa 4,5 litro… itariu saugosiu ir mylesiu savo varikliuka daba…rytoj tepala pasikeisiu butinaj…
gyvenimas ismoke ŠypsenaLiūdna (juokas per asharas)

Nieko tokio jei tik ant dangtelio, blogai bus jei tai pamatysi ant matuoklės… Tai susidarėl, greičiausiai dėl kondensato, kuris susikaupė nekeitus tepalų, o ir šiaip dėl temperatūrų ar kt. priežasčių. O dėl sumaišytų tepalų, to įvykti negali. Nebent , tepalas neskirtas naudoti tepti varikliams!!! Bet tada , jau taip būtų užputoję…Cha chaCha chaCha chaCha cha

Baltos žymės ant dangtelio tai reiškia, kad prastos kokybės tepalas. Jei jau atsiranda karteryje, tai pirmoje eilėje reikia žiūrėti galvos tarpine, nes buna pramuštas tarpelis tarp tepalinio ir vandens kanalų ir gaunasi emulsija.
Pabandyk pakeisti tepalų rūšį ir viskas greičiausiai susitvarkys.

Beje kokius tepalus naudoi?

J.

Baltos žymės ant dangtelio tai reiškia, kad prastos kokybės tepalas. Jei jau atsiranda karteryje, tai pirmoje eilėje reikia žiūrėti galvos tarpine, nes buna pramuštas tarpelis tarp tepalinio ir vandens kanalų ir gaunasi emulsija.
Pabandyk pakeisti tepalų rūšį ir viskas grei%

Jei tik ant dangtelio,tai nieko blogo,bet jei ir ant matuokles tai sumaisei tepalu rusis.

Zr. Spannerman zinute

Jo, pas mane tk ant dangtelio. Galvojau apie ausinimo skysti- bet to skyscio tiek, kiek ir buve. Berods sako, kad kai patenka skystis i tepala, tepalo lygis kilt pradeda.
As galvoju- gal cia del tepalo trukumo perkaito variklis vienoj vietoj, ir perkaito dalis tepalo, kuri istaske variklis ant to dangtelio?
Nu i nx, ant tepalo geriau netaupyt- isipyliau pries kiek laiko, zinojau, kiek galima isvazinet su tiek tepalo, o po to buciau keites visa tepala. Deja per darbu marias isvazinejau kiek daugiau, niekaip nebuvo laiko pasikeistLiūdna

Bijau nusišnekėti, bet jei teisingai atsimenu, kai mus mokė vairuoti (prieš 7 metus), aiškino, kad sumaišius skirtingų rūšių tepalus, t.y. sintetinį su mineraliniu jis pasidaro pieno spalvos ar pan.
Jei priežastis ta, tai reikia praplauti variklį ir draudžiama važinėti.

jei istraukus tepalo matuokli pamatai kad ten vietoje tepalo balta
emulsija, tai pirmas zenklas kad i tepala pakliuvo ausinimo skystis,
o tai galejo atsitikti jei truko variklio "galva" arba tarpine po "galva"…tau patarimas neuzvedinek to variklio o kreipkis i motoristus…