FEAR 3


FEAR 3

Na nezinau, pirmasis fear buvo kiaurai kaulus einantis. Tas piesimo stilius dar tikroviskas. Sitame zaidime kazkaip kiek teko ‘sutikti’ Alma, tai ji tokia kartooniska pasirode bent jau man. primine Alisa is to naujo zaidimo Cha cha Gal del to, kad jau suaugusi pasivaideno. Esu nufilmaves, dabar ruosiu faila uploadinimui, uz kokios valandos kitos bus. imesiu linka. Zaidimas sukasi gana neblogai, grafika irgi nebloga, nors mano akimis, ne ka pasistumejo nuo pirmojo Cha chaAI gana protingas, lyginant su kitais zaidimais. Daug prikista visokiu COD elementu(rankinimai, challenge ir atrakinimai visokie. Nezianu, bet tokiame zaidime pagrindiniam herojuj ne tas galvoje mano manymu. COD’e herojus yra koks kareivukas ar spec ops, kuriam rankinimas temoje yra, tipo tobuleji su kiekviena misija. Sicia, 10 killu su pistoletu, 10 killu su tuo anuo, kazkaip netinka paranormaliais ivykiais vedamam zaidimui ir herojui.

Nemanau, kad ir COD’ui rankai ir achievementai yra temoje. Čia jau šiaip žaidimizacijos (net pačiuose žaidimuose, mini-žaidimai) pavyzdys.

WRATH, na bet ten gali suprasti, visgi karine tematika vyrauja. Cia gi seubeks mistinis, visai ne prie ko tos zvaigzdutes atsirakinancios kampe(is video pamatysi)

Kaip dar žemai gali ristis Monolith … Panašu, kad visi keliai veda į COD MW…

Ogrish, ten Monolith nekure sito berods. Bent as nemaciau ju zenkliuko startupe Mirkt

youtube.com/watch?v=p2qmTK-lQ1o5-10minutu duokit, pakol youtube’as procesins video, yra 1080p resoliucija, jei jos nera dar, reiskia procesina video.

Day 1 Studios pagal teoriją, bet koks skirtumas, visvien M kišo rankas prie jo.

Na, tai tiesiog šių dienų šaudyklių trendas ir jie neatsilieka. Gal galėjo nekišt tų pranešimų pačio žaidimo metu, bet achievementus dabar vos ne kiekvienas žaidimas turi (nuo indie iki strategijų ir rpg). Viso video nežiūrėjau, bet šiaip kažkaip atsibodo tie susišaudymai nesibaigiantys. Beje, pirmas Fear pagarsėjo savo aplinkos naikinimo modeliu, o čia kažkaip kuklokai atrodo. Kaip muziqaz bandė sienai įspūdį padaryt Cha cha Net granatą metė į ją, o ten tik kelios plokštelės su kulkų skylėm taip ir liko Cha cha Nei vieno Fear nežaidžiau apart kelių demo (na ir Fear MP nemokamo žaidimo), tai atsimenu Perseus Mandate įvarydavo siaubo. Antram irgi atsimenu pradžioj kažkokioj ligoninėj reikėdavo vaikščiot, irgi kraupoka. O šitam filmuke apart kelių anomalijų ypatingai ta atmosfera nepasijautė. Nors čia tik ištrauka.

Na taip ir turi buti, visi zaidimai nusivaziuoja, tokie jau tie zaidimu kurejai - is gero zaidimo su gera, baisoka atmosfera padaro hari poteri stebuklu salyje Liūdnas

Na pirmo FEAR laikais nelabai ten kas ir susinaikindavo, dūždavo stiklai, krisdavo tinkas gabalais, na gal dar kažkas, kas tada dar būdavo WOW. Tiesa pirma dalis (kažkodėl kitaip nei daugumai) nebuvo baisi. Tai nelabai galiu ir pasakyti ar serija pabaisėjo (baimės prasme) ar ne. Tie pigūs holivudiniai triukai… Na nežinau… Fear 2 užskaitau kaip tesinį, bet čia vaikščioti su kažkosiu burtininku atkišusiu nagus… Man tai primena mesiu nuorodą vėliau ir kai rasiu galerijoje. (Bet galerija belenkaip veikia tai tiek to…) Ten su tokiu a’la mutantu misija paskui su spec ops kariu ir taip dubliuojasi, taip, kad fear 3 mansu šypsena primeną tą apgaitėtiną geimą kažkur iš mūsų rytinių kaimynų… Tesiilsi jis ramybėje AMEN.

Pirmas Fearas ir papildymai Gerai Nekaltas o poto jau turim ką turim.

WRATH, zinok pirmaji verta pabandyti su visais expantionais. man irgi plaukai piestu stodavosi Cha chaSioje dalyje kiek suprantu visi jau zino, kas Alma yra ir nera to reikalo jos perdaug kisti. Pirmoje dalyje gi aiskintis reikejo kas tai ir herojus nezinojo kas per biesas dedasi. Cia, herojus yra vienas is kazkuo susijusiu veikeju su Alma(nzn tiksliai, nes antra dali praleides esu). Paziurek iki galo ta video, as ten noredamas patrumpinti trukme iskarpiau koridorius, del to ir gavosi chaosas toks. Gale ten su tuo riaumojimu is video dar matosi, kad zvalgausi ziureti is kur monstras parlekia Cha chaGriaunama aplinka, teisingai pastebejai, as toje vietoje butent ir bandziau sugriauti siena. nes kitose vietose, kur plyteliu nera(tvora) tai jokio efekto nera kulku. Cia netycia pirma kulka pataikiau, ziuriu skyle Cha cha tai ir suleidau apkaba. gaila granata jokio damage nepadare, kas keista. Nors as priprates prie Frostbite esu, tai nereik noret Cha cha Patiko metale paliktos kulku zymes. tik shotgun’as nerealiai nustebino su savo damage: sienoje labai netikroviska lopa paliko, o ant metalo isvis kaip koki isdeginta pedska paliko. Siaip iskirpau viena vieta, kur i lubas saudziau ir i grindis. tai issisaude labai tikroviskai ir betonas atviras graziai matesi. dar ten lubos kraujuotos buvo, ir issovus kur nuskilo betonas, kraujo nebebuvo. Sautuvu garsai tokie idomus, atrodo, kad kiekvienas sautuvas saudytu vinis. Na siaip ar taip techniskai zaidimas igyvendintas gana gerai. beje coop yra single player campaign’e, tai per tinkla su draugu gali pereiti zaidima, kas manau yra gana idomu.

Dar vienas dalykas. Pirmam Fear atsimenu, kai buvo vos keli priešai, jau buvo žiauriai sunku ir tekdavo krauti savus ne vieną kartą. Net ir sulėtinimas ne visada padėdavo. O čia gi žiūriu nusileidi į kareivių prikimšta rūsį ir jie nieko nesugeba tau padaryt… Na aišku nesumenkinu muziqo nuopelnų, bet manau vienas iš tų dvidešimties kareivių filmuko pabaigoj turėjo jį nudobt, kai jis labai nesislapstė nuo jų Šypsena

WRATH, as zaidziau ant recruit lygio Mirkt as iskirpau viena vieta, kur miriau netgi Šypsenais video galima matyti, kad mane vanoja neblogai su shotgun’u keliose vietose. ant medium sunkumo as ten seniai buciau gulejes paslikas. Ir siaip as zaisdamas ta atkarpa turejau pagalvoti, koki mygtuka spausti, nes priprates prie PS3 BC2 valdymo, tai ne viskas taip gavosi. jei as bc2 taip losciau, as ten kas sekunde mirciau Mirkt reiketu dar biski pareguliuot peles jautruma, nesu as priprates prie tokio stabilaus taiklumo , kuri suteikia mano logitech pele Cha cha Priprates esu prie fragfx prasto taiklumo ir zemo sensitivity. jei kokias kelias dienas palosciau as si zaidima, tai manau eiciau kiaurai. Siaip siuo atveju del video as uzsidejau zemiausia sunkuma, kad nesusigadintu video del mano pastoviu mirimu Cha cha

kad nera jis ten toks sunkus kaip atrodo, tik kaip kazkas ir minejo, biesina kad pagrindinis tikslas yra isvalyti kambari nuo priesu, arba atejau, issaudziau, atidariau duris ir isejau…

Allure, as nesakiau, kad jis super sunkus Mirkt tiesiog su mano valdymu as buciau mires greitai Mirkt

nuo pultelio prie mouse perejai? Šypsena

Allure, ps3 naudoju FragFX pele, nes su pulteliu as beviltiskas, paziek foto galerijoje darkness fotkeje esanti linka, kur gameplay pavaizduotas. ten va as panasiai zaisciau siuterius su kontroleriu Mirkt

Beje, ar zinote, kaip atsirado saudykliu zaidimas su pulteliu ? Senoveje japonai ant uolu piesdavo freakyjapan.com/wp-content/uploads/2008/12/1228049120347.j pg tokius paveikslus, taciau jiems to buvo maza, tai sukure saudykles konsolems ir jas zaide su pulteliais Cha cha Siais laikais ea games laikosi panasiu standartu, ju kombinacija yra tobula - “super tikroviskas zaidimas” + “super tikroviskas valdymas pulteliu” Juokiasi