dėžė akį traukia
jau ir LT matosi viena skitas
Man tie Land Roveriai tai toks fetišas, kai savininkui patinka kai jį retkarčiais patraukia per užpkalaį. Suprantu vakarų pasaulį kai žmonės perka juos naujus, tada nesuka savo aristokratiškų kiaušinių, bet mums būnant trečiam, o gal net ketvirtam savininkui tai nežinau.
Išvaizda jų nuostabi, toks tikras džipas, atrodo galėtum per bulviakasį važinėti po dirva ir rinkti bulvių maišus, ar be baimės lįsti į miška per pūga, bet man asmeniškai Land Rover sinonimas yra Gedimas.
HC,
Kiek draugų turėjo tų rr kažkaip nei vienas netvarkė dažniau nei kažkokią kitą mašiną
Na kaip tik su naujais manau beda, nes nauja perkantis žmogus nemėgsta garantinio, o perkantis dėvėtą - dažnu atveju nekreipia į smulkmenas dėmesio - gi sena mašina. Aš kiek LR turėjau, tai gan sėkmingi, bet iš esmės tai buvo bmw… Tiek range roveris, tiek freelanderis. Range roveris 4,4 motoru buvo iš usa su rida ten iki 100k… o kitas dyzelinis su bmw motoru irgi gan sėkmingai metus praeksploatavau. Bet aišku ėdė kai sabaka, netraukė nifiga. Abu čia o freelanderis tai tas dyzeliukas girdejau nekažką. Kaip ir rangeroveriu 3,6 2,7 motorai. - popieriniai.
kiek piginų toks?
siskeris, Aš kažkaip linkęs iš kitų žmonių klaidų mokintis. Palauksiu tavo komentaro ateityje. Aišku su sąlyga, kad geminai nebus nuslėpti.
Nesakau, kad visi LR yra griuvenos, bet ta šleifą jie tempiasi paskui save dar po šiai dienai.
Nuo 58.700e EDIT: Pamiršau paminėti, su skardiniais ratlankiais.
nu ką atsikandau aubinės jau. Siulo keisti į mersą 5,5 w221. Blec pažiūrėjau charateristikas… 5,4 iki stasio Tai kodėl žmogus gali pirkti to pačio amžiaus(seną) s6 5,2v10, o ne pvz s clase 5,5? Trauka beveik tokia pati, komforto belekiek daugiau, atrodo geriau, o ir kaina mažesnė
Aišku aptarnavimai merso brangesni bus gerokai, bet…
Nu aubi kilminga kaip ne kaip, retas modelis, ir jei ne is po Rafio kainą laikys dar
Tips, na kad ten ± tokia pati kaip ir 3.0tdi. Salono medziagos tos pacios, na vairas mandresnis, sedynes. Vaziuokle ten irgi minimaliai pastiprinta… bbz ta s6. is v10 galima buvo ir biski daugiau ispaust, nei v8 mersas s klases su pagreiciu
ten jau ± ok. bent ir išorė pagaidino, nes s6 tai realiai identiška kaip a6 2,0tdi
nu taip sakyti irgi negalima. S turi kitą išvaizdą nei paprasta a6. Bmw tai išvis nekalbu, ten niekas turbut nesiskirdavo tik du glušai pas aubi bent jau veidrodžiai chromas, priekines grotos kitos, sijonai, sline salonai ir pan - bet man to negana, man praktiškai čia stockas.
kurios čia S6 skardos vienodos su A6? beja ir man siūlė eSkę keist į tokį mersą
Net ir naujas ladroveris ateodo kaip lavonas kazi pas situos irgi skiriasi kaire spyruokle nuo desines ar jau upgradino?
sixeri, aubi irgi turi sline apdaila, bet kalbant apie senus modelius, tai bmw 550i galejo gi būti be apdailos, kai tuo tarpu s, visada turės savo apdailą. Darėnai, vaizdas vienodas, tik kelios smulkimenos skiriasi. Pr sparnas tiko nuo paprasto modelio, deja tiesa, paprastas modelis berods metalas kitas, dabar nepamenu tik, bet tvirtinimai atitinka.