Del problemu su ausinimo sistema

Del problemu su ausinimo sistema

Gal teko susidurti - pastoviai (jau kokie tris men) tik susilus varikliui "ispucia" lauk antifriza. Is kazkur tai susidaro labai didelis slegis sistemoje, zarnos kaip akmenines, jei tik atleidi dangteli - viskas lauk. Variklis OpelioŠypsena 2 l ipurskimas.
Man kilo minciu, kad galvute gali buti iskilus, bet taip ilgai vis galutinai variklis "neuzsilenkia", tai kazkaip keista.
Gal kam buvo panasiai nutike?

As aisku gerai nenusimanau bet speju kad cilindruose susidarantis slegis kazkaip susisiekia su ausinimo sistema.Turbut cia kalta tarpine arba trukes variklio blokas.
Ar nemeta balto dumo is duslintuvo?Tepalo matuokle nepasidengus baltom putom?

ant dangtelio nematei, kad uzrasyta - jei karstas - neatsukti ?!

O kam sukinėji dangtelį ?Kai jį atsuki sistemoje krinta slėgis ir antifrizas užverda.Jei dangtelis geras ,tai jis turi palaikyti slėgį ir numesti tik kai labai perkaista variklis.Kietos šlangos nereiškia kad yra gedimas,taip turi būti.Didesniame slėgyje antifrizas užverda aukštesnėje t-roje.

kietos zarnos-oro kamshtis sistemojeTaip

Man kai taip buvo,tai radau pradegusią galvutės tarpinę( Mazda 626).Švogerio Recorde irgi tas pac,tik ten labai žiauriai,net šlangai sproginėjo…

Dangteli atverzinejau del to, kad slangos pradejo trukinetiŠypsena Pats zinau, kad slegis turi buti, bet ne toks Šypsena Man ir paciam itarimas yra del itrukusio variklio bloko, bet tepalas svarus, baltu dumu nera, tai ir abejojau.
Bet jau apsisprendziau, siandien ardo varikli ir ziuresim ka ras Šypsena Šypsena
Dekui uz atsakymus.

Gal pradek nuo to… isleisk ausinimo skysti, praplauk sistema (su spec. plovikliu), ir tvarkingai pripilk ausinimo skysti (kad nebutu oro tarpu).O poto ziurek ar vis dar blogai.
Pas mane kaisdavo, termostatas suveigdavo iki raudonos padalos pakildavo bet ventiletorius neisijungdavo… galvojau kad daviklis sugedes ir neisijunge ventiletorius… praploviau sistema… nebekaista, ventiletorius isijunge netoli raudonos padalos… viskas OK. 2 val darbo ir ramu…

Tikrai bus pramusta tarpine arba skilus galva. Tai kad atsuki dangteli tvarkingam varikliui itakos neturi, nes vanduo uzverda tik prie 100 laipsniu ir atsmosferinio slegio. Taip kad, kai kazkas minejo, kad atsukus krinta slegis ir uzverda, taip buti negali, nebent neveikia termostatas ir laiko temperatura sistemoje virs 100 laipsniu, kas labai mazai tiketina, nes butum jau uzkales varikli. Mano tevukas su skilusia galva nuvaziavo apie 5000km, kol galutinai variklis nusprogo (tas pats buvo - didelis slegis sistemoje, oro kamsciai). Taip kad varyk pas meistrus keisti tarpine ir galbut virinti arba keisti galva Liūdnas

Taigi, vakar isarde - tarpine pramusta 2 vietose, variklis perkaitintas, "galva" slifuot teko Šypsena Šypsena Bet dabar bent jau zinau, kas buvo

Matoras turbut mazdos, nes kiek girdejau tai keikia visi ta problema.
Beje pats turejau, tai labai bijo skyscio nebuvimo sistemoje, uztenka ~50km pravaziuot su skyscicio trukumu (jei leidzia kur sistemoje) ir galva garantuotai atsiraitys. du kartus taip atsitiko (kur tarpine praleidzia, siek tiek skyscio iseina ir…).
P.S. gal vaziuojant negreitai nieko, mano atveju budavo ~180km/h