Dar TAIP buna! Kas kaltas - Air India, IBM ar FLY LAL(KLM)?

Dar TAIP buna! Piktas Kas kaltas - Air India, IBM ar FLY LAL(KLM)?

prasau padeti

istorija:
skridau is Niujorko i Lietuva. Marsrutas turejo buti Niujorkas-Londonas-Amsterdamas-Palanga. Air India lektuvas is Niujorko i Londona velavo apie 25 minutes ir as nespejau Londone persesti i IBM lektuva skrendanti i Amsterdama. Man pakeite IBM avialinijos bilieta i velesni laika. Deja, tas skrydis buvo atsauktas del blogu oro salygu ir dar velesnis skrydis man netiko nes nespejo laiku atvykti i Amsterdama kur turejau persesti i lektuva skrendanti i Palanga. IBM nusiunte mane i Air India biura (aviakompanija kuri man oficialiai pardave bilieta su visais persedimais) kur man pasake, kad 25 minutes nesiskaito velavimas ir man jie niekuo negali padeti ?! Užsispyręs tai as taip beviltiskai pasijutau kad apsiverkiau ir jie man galiausiai sutiko padeti. Palanga pakeite Vilniumi ir uzsake skrydi i Amsterdama is kurio turejau skristi toliau i Lietuva ta pacia diena. Dave kazkoki adresa kur sake man kompensuos kelione is Vilniaus i Palanga (mano tikraja skrydzio vieta) Nuskridus i Amsterdama paaiskejo, kad manes nenori registruoti skrydziui FLY LAL (KLM) (jos jungtini skrydi turejo) ir taip isejo kad visus sodino i lektuva o manes neileido… ta diena kito skrydzio i Lietuva nebebuvo… man pasake kad Air India iki galo manes neuzregistravo ir nepatvirtino registracijos ir as nebuvau sarasuose… bet taip net rekianciai beveik su manim kalbejo lyg as kalta buciau… KLM man sutiko pakeisti bilieta i rytini skrydi. Air Indijos biuro Amsterdame nera o FLY LAL biuras kazkur visai ne orouoste… Nakti gavau praleisto Amsterdamo orouoste BaisusRyte sedant i lektuva paaiskejo, kad skrisim per Paryziu, nes nevisi reisai sugryzo i Vilniu is vakar dienos is Paryziaus ir FLY LAL-KLM turejo kazkaip pargabenti zmones… tad susigaiso papildomos 2 valandos (sustojimas Paryziuje nebuvo planuotas…).

vietoj 14 valandu keliavau beveik visas dvi paras Pavargęs

Kas kaltas? Ir kieno prasyti kompensacijos? Air India, IBM ar FLY LAL -KLM ? Nekaltas

IBM sake man Londone kad jie nekalti nes Air India velavo, bet Air India sako kad jie nekalti, nes 25 minutes nesiskaito velavimu ir mano nesuspejimas persesti tai mano pacios reikalas lyg as specialiai skrydi praziopsoti noreciau… Kvankt? kita vertus kadangi IBM atsauke ta kita skrydi i Amsterdama tai as del to nespejau perseti i lektuva skrendanti i Palanga… ir kadangi Air India manes iki galo tvarkingai neuzregistravo, manes neileido i lektuva skrendanti i Vilniu is Amstedamo FLY LAL-KLM. KLM neplanuotai skrydi pratese 2 valandas sustodami Paryziuje…

ka manot? Idėja

klausimas vienas- ar viskas buvo israsyta ant vienos kompanijos ir vieno bilieto?
ar kiekvienam segmentui buvo atskiri bilietai?

p.s.25 min isties nera velavimas, o jungyts skrendant tokiu marsrutu turi buti padorios…velavimai visiskai naturalus dalykas ir net valanda tokiu marsrutu skrendant neturetu sutrukdyti…

Air India israse visus bilietus ir ant visu bilietu kaip bilietu isdavejas buvo parasyta "Air India". is Niujorko skridau su Air India i Londona. is Londono su BIM i Amsterdama ir tada is Amsterdamo i Palanga turejau skristi su FLY LAL.

o persest nespejau tai ne todel kad as lepce plepce bet gavau is vieno terminalo eiti i kita,dar man reikejo pasiimti tases Londone,kuriu nezinau del kokiu priezasciu Air India is Niujorko nenorejo siusti tiesiai i Palanga per Amsterdama… BIM tuo tarpu is London jas nusiunte i Vilniu per Amsterdama mano planuotu marsrutu tai bent tases kazkur nepasimete… Nekaltas

http://www.biteplius.lt/lt/2forum.showPosts/591791.361-=(402891936 - gal kas pades. Labai paini istorija. Negi negalejai nusipirkti bilieto is New Yorko i LT su vienu connectionu? Kitas dalykas, su tiek aviakompaniju skrendant tikrai nerizikuociau pirkti bilieto tik su minimaliais persedimo laikais, o tuo labiau kai dar reikia bagaza percheckinti.

Cia minima Lietuvos civilinės aviacijos administracija: Rodūnios kelias 2, LT-02188 Vilnius, tel. (5) 2739038, faks. (5) 2739237, el. paštas: [email protected]. Gal ji tau ka padetu?

dekui. cia buvo vienintelis su ikandama kaina skrydis… pamoka gavau Mirkt bet niekad negali zinoti nes kiek esu skridusi niekad tokiu “nuotykiu” nera buve.

waw niekada nezinojau kad is NYC skraida airIndia, siaip ilgai ir nobodiziai ta agentura kuri israse tau toki bilieta (su 120 persidimu) greiciausiai pati taupei kokius 300 usd.
Sioje situacijoje atsakomybe nesei ir tu kaip keleive…
jeigu pasirinkai toki skrydi taupuo sumetimais…is NYC i palanga su SAS kompanija drasiai galejai skristi su vienu persedimu…

  • istorija tokia sumakaluota.
    Siaip issaugok visus bording pass’us ir bandyk eiti i airIndia bura…
    beje o IBM (British Midland??? BMI…IBM kompus gamina)…
    Taip kad ne "ibm’ bei fly lal…
    negali buti kalti kaip tavo agentas tau kelione suplanavo…
    nu sorry…tikrai jokios uzuojautos…
    nes juk kazkaip tai iki NYC NUSIGAVAI, NE PER VISA EUROPA…, o dabar stai stebiesi, neva nezinojai ka perki…ir nuo kada 25 min. tarp skrydziu (!!!) tarp kontinentiniu yra normalu (???)
    na kita karta zinosi.
    sekmes

Koks connection time Londone pagal bilieta?

6:50-8:20

as nieko netaupiau. tiesiog taipisejo kad paskutines minutes skrydis toks buvo ta diena labai patogiai kiek maniau i palanga kadangi gyvenu Klaipedoje tad ir pasirinkau ta bilieta… buvo su vieu persedimu vos $30 brangiau bet i Vilniu. man iki gyvo kaulo igrise yra parskristi i Vilniu ir tada vel i klaipeda dar vaziuoti…

dekui uz pataisyma. BIM Šypsena

o tarp skrydziu buvo 1.5 valandos… bet kadangi man is Niujorko tasiu tiesiai nesiunte i Palanga ir liepe pasiimti Londone ir dar nenorejo leisti i eiles pradzia muitines punkte ir gaisau laika aiskindama kad man LABAI reikia tai taip ir susigaiso laikas… o dar is vieno terminalo pereiti i kita reikejo kas biliete siaip nesimate o kadangi as niekad Heathrow nebuvau pries tai buvusi nezinojau kokie atstumai tarp ju…

Vien zo isaugok visus dokumentus.
ir kreipkis i ta vieta kur buvo israsytas bilietas.
Ir kita kerta pris kaledas is NYC bilietuku pries kelis men. pasirupink!

pirmiausia apie skunda…
tuomet taip -atsakyti privalo AirIndia ir uz materialinius ar moralinius huostolius atsakyti kaip ir turi jie…cia jau ju reikalas kaip is kitu aviakompaniju susigrazins nuostolius jie patys…
kita vertus,na ziurekim realiai-per maza ta jungtis buvo…
keisti terminalus,praeiti sauguma,velavimas…
niekada nesirinkciau tokios trumpos jungties…
bet patirtis nebloga turejo butiMirkt

as vakar FLY LAL buvau patikrinti ar as tikrai sarasuose nebuvau ar ten nepastebejo ko nors… tai Air India manes iki galo neuzregistravo skrydziui…

ten del tu persedimu tai as ne tiek jaudinuosi kaip del to, kad visus prie mano akiu sodino i lektuva o manes neileido ir del to nakti oro uoste turejau praleisti… Nekaltas

buna visko ir nieko nepadarysi, va tu zmoniu uzstrigusiu Londone tai man kaip gaila Nustebęs dziaugiuosi kad as viso samysio ir nesklandumu pradzioje buvau ir dar i skrydzius tilpau…Baisus