Bus elektrinis
Konversija iš 49cc 2-stroke nasty shit (Peugeot JetForce C-Tech 50 Rally Victories Edition) į 20kW elektrinį. Progresas: e-motion.lt/2010/08/14/e-mopedo-reikalai-pajudejo/
Variklis turi būti varomas benzinu, turėti kuo daugiau galios ir kiaurus duslintuvus.
užteks kurent pečių. Pats laikas keisti
.
20kw idomus projektas. Kokia mazdaug samata pasiskaiciaves?
Negaliu sąmato pasakyt, nes viskas gaminama iš to kas po ranka… Varikliai, elektronika ir mechanikos perdarymas - apie 3kLt. Akumuliatoriai kokie 5kLt (A123). Na tai visa pyrda gaunasi kokie 10kLt + daug laiko.
kiekvienam savo…10000lt i toki daikta niekad nekisciau…o kur dar sugaistas laikas,darbas
Kaip suprantu darbas = hobis, bet 10k tikrai daug
MLDC… kaip laukiu aš to perversmo kai visi už galvų susiėmę lakstys ir nežinos kas cia darosi nuo elektramobiliu ir visokių tokių pirdų lavinos. Kai nuvažiusoiu i mišką užmesiu kabeli ant elektros stulpo pažemuogiausiu 1.5 val ir vėl varysiu miestan JĖgelė… sekmės tau projekte ir napamažink KW
Kad tokia pyrda salone 8k. O čia 10k 6x galingesnis ir dar nesmirdantis, nekriokiantis…
Lauksim rezultatu. Is esmes paprasciau butu npirkti sertifikuota, gamykline pyrda, kuriai ir daliu rasi ir su draudimais, t.a., bei registracijom nereiks metu metus vargti:skelbiu.lt/skelbimai/vectrix-2007m-elektra-varomas-motorole ris-8258841.html
Kiek teko girdėt Vectrix su reduktorium didelių bėdų turi.
Nieko su.diniau uz ta vectrix nesu mates. Baisu.
Kas mėgsta krapštytis garaže, tas mano pasirinkimą supras…