BMW

BMW

nepataisomai sugedo bemso 520 motoras,89m ar galima i bemsa idet galingesni agregata pvz 2,5 arba 3,0,ka reiktu keist dedant toki varikli jei neklystu dezes keist nereik.Šypsena

atrodo reiks keist reduktoriu.

nekeisk geriau valins
Juokiasi

Jei keisi savo senaji M20B20 i M20B25, tai dideliu problemu nekils. Draugas dejo i savo vietoje M20B20 sena M20B27. Jis prie to pacio dejo nuo M20B25 pavaru deze, o tilta paliko sena, tai vaziuojant ant 100km/h apsukos buvo kazkur 3.5k rpm. Tada idejo nuo 525 galini tilta ir viskas susitvarke. Vaziuoja ir vargo nemato. Palikus sena pavaru deze ir tilta nuo 520 ir idejus M20B25 varikli, is principo perdavimas labai nepasikeis, ale imho bus ne taip efektyviasi isnaudojamos variklio sukimo momento charakteristikos. Dedant vietoj M20B20 naujesni M50B25 (liaudiskai "plyta&quotMirkt jau netiks ir kompas - reiks keisti kartu ir provodke. Dedant tavo mineta galingesni M30B30 ar M30B35 jau reiks keisti ne tik laidus (kompa), bet ir deze, nes ji neuzsides prie kitokio bloko, o kartu norint gauti teisinga pedavima ir visa galini tilta…