BMW 524TD E28

BMW 524TD E28

Gavau pasiulyma isigyti toki BMW 1985 metu gamybos, labai geram stovy, automata, tik reikia pakeist purkstuka ir amortikus galinius. Taj va, norejau paklaust, gal kas turi toki,ar turejo, gal galit pasakyt kokie pliusai ir minusai, i ka demesi labiausiai atkreipt perkant kad neapsishaut ir neapsizenyt su juo.

Jei nepaslaptis kiek nori už ja?

pazytamas toki perdejo i volgaŠypsena tik pas ji neautomatas… smagiai vaziuoja…ypac kai zinai kad tai volga…

Nusipirkes toki aparata tikrai pamilsi dyzeliu varomas tackas. Neteko dar patirt tokios fainos traukos senesniuose dyzeliuose kaip kad 524TD.
Ash tokiu pat vazineju. tik manishkei jau 20 metu - ir nuliova (keleto rudziu neskaitant).
Bedos kaip ir visose senose auto: skysciu prasiskverbimas, salenblokai ishsimale ir t.t. Nors taupumu tai tikrai nepasizymi - trasoj iki 8L, mieste pjaustant (kad kaimynas juodo dumo gautu!) - apie 11L dyzeliuko pas mane srebia. Sako kad BMW-ui tai normalu.
Kad ir kokios bedos butu, vistiek turbut pirksi. Tik kaina gali truputi numusht.
Atkreipk demesi i turbina, vairo stiprintuva, el. sistema. Purkstukas 1vnt. - apie 40Lt, naudotas kuro siurblys - apie 200Lt. pazrek ar galvute nepersikreipus ir ar melyno dumo nemeta. Kompresija jei matuosi, tai turi but tokia kokia turi. Nei per zema, nei per aukshta.

Nusipirkes tikrai apsizenysi ir kitos nenoresi. Nebent jau kokia uzdrozta gausi

Nu uz ja nori 1900 litu. O dyzelius tai as labai myiu, nes mano pirma masina buvo Citroenas BX 1.7 TDI. Zveriukas dyzelinis. Bet kad ir kaip bebutu gaila siandien teko rinktis tarp tos BMW baltos ir Alfa romeo 164 2.5TDI zalios. Nugalejo Alfa. Naujesne, galingesne ir ekonomiskesne.