Automatine ar mechanine pavaru deze?...

Automatine ar mechanine pavaru deze?..

Su automatais kyla problemos dažniausiai tada, kai nemokama jomis naudotis. O kokią pasirinkti - skonio reikalas. Automatas patogiau, ypač mieste, bet mašinos su ja neužvesi "ant troso", negalima toli tempti, mieste sunaudoja apie +1ltr kuro. Nors, kaip vienas bičas sako, jei mašina sugedus, ją reikia remontuoti, o ne važinėti. Aš su automatu važinėju jau 4 metai ir jokių problemų dėl jos neiškilo.

***** mechanika jyra

priklauso kur vazineji, su kokia masina, ir koks vaziavimo stilius…

taip kaip shtatuose tai patogiau automatas, nes gali pavargt maigyt sankaba ir junginet shaibas.
bet jei sportine masina - aisku turi buti manualas. nebent masina 5.0 litro ar panasiai, kad galetu gerai patempti ( pvz corvette Šypsena )
nori komforto - tik automatas.

o siaip su automatu pavazinejes labai pakeiti nuomone apie ji.

seip, kiek teko su meistrais kalbeti, rimtesnes problemos kyla su automatais. zodziu ar automatas ar rankinis priklauso nuo zmogaus. jei nedragisnis, tai turbut automatas geriau, ir jei mieste daugiau vazinesi.

ir ash buvau labai kategoriskai pries automatine - bet pavazinejau… ir visai nieko… Kia sedi traffice tai labai patogu - nereikia maigyti sankabos ir ryciago perjungineti, tik stabdy atleidi ir vsio… O su overdrive rezimu ir automatine deze galima issukti iki 7000 rpm, tada jauciasi trauka ir galia…

Jei tarkim pirkciau 92-95 avtamabili - su kokia pavaru deze geriau pirkt(siaip labiau esu linkes su autom.)…kokie privalumai ir trukumai siu deziu?

ce zinok diskusija is "be galo, be krasto" istoriju…

kep tau pacinka - toki ir pirk

man asmeniskai - manual’as (nebent vazineciau kasdien Vilnius-Klaipeda su kokiu nors BMW’7 ar pan… tada- auto)