Bėda rasta Audi vėl ant “kojų” Taigi, gedimas pasirodo buvo, ne reduktoriui, ne perjungime, ir ne iš tolo nesusijes su dujom. Pasirodo, nuo senatvės, ir saviveiklinio slapuko statymo, surudijo (rusiškai tiksliau išsireiškiama “akyslilys provada” laidas einantis nuo slapuko link babynos. (Gerai kad “neišduodu” kur reikia nukirpt,kad išjungt ). Ir to pasekoje, ten pradėjo trumpint, xujumpint. Ir pasirodo dėl šito, perjungėjo relė, niekaip nesugebėdavo perjungti vožtuvų, ir mėtesi, bei nei vienas dėl to neveikė. Taip paaiškinamas ir tas zirzimas perjungime. Taigi, dar kartą pasitvirtino, kad bėdos reikia ieškot paprastume. Ačiū visiems, kas bandė padėt, ar bent perskaitė
Žodžiu, tema durna Vakar vakare užsivedžiau, na ir kiek benzo buvo karbe nuo praeito važiavimo, tiek ji ir dirbo. Staiga užgęsta, ir nei benzu nei dujom užvest neišeina. Simptomai: Perjungus ant dujų, sklinda bjaurus zyzimas iš perjungėjo. Gal relė kokia… Tai čia tas perjungėjas nusprogo? Ar net ne čia ieškoti galų? Bet iš kitos pusės, kas ten jame galėjo nusprogt? Ten beveik nėra kam sugest Reikšmės didelės nėra… ale Audi 100 83’ awtamat.
Tai va. Pabandžiau aš jį išardyt… na ir ką. Tolkam jis neišsiardo, išimt schemą trugdo pats jungiklis kuris neišsiima arba aš nemoku. Bet kiek per šonelį pamačiau, tai ten jokių saugiklių nėra Varža, mikrūškė, pora diodų, ir rėlė (tokia mėlyna dėžutė). be to, yra zirzimas. Jei ir būtų perdeges saugiklis, tai kaip galėtu zirsti rėlė? Įdomus dalykas tas, kad visai atjungus perjungėja, logiškai mąstant, turėtu dirbti bent benzas. O čia pff… Nepaminėjau, perjungėjas pas mane trijų padėčių. benzas - nieko - dujos.
Na gali ir nebuti ten saugiklio…o issiardo paprastai is sonu nulenki spikiukus ir istrauki, bet jei nera ir dar girdisi zizimas, tai gali buti uzsitrumpines tas jumgtukas ar dar kur toliau… beje uztemti bandei? dar paziurek ar kibirkstis yra: nutrauk zvakiu laida pridek ji kur prie kebulo ir paprasyk kad kas pasuktu starteri jei duoda kbirskti tai beda ne degime. Jei ten viskas ok, tai numauk bendzino slangute uz kuro pompos/siurblio ir pasuk vel tarteri jei kuras siurkslena, tai beda gali buti kur toliau i korbo puse… ai dar perziurek karbo vakumo slangutes ar nera palaidu ir t.t bet manau beda tame jumgyleje, bet patikrnk visas versijas…
Ar nieko pries tai nedarei arti reduktoriaus. Man kai meistrai tvarke priekine pakaba, nutrauke laideli prie reduktoriaus. Tai kai perjungiau nuo benzino prie duju, tai pasigirdo zirzimas tame jungiklyje ir po kokiu 10s grizdavo i benzino padeti.
Viskas ką dariau palyginti nesenai, tai truputi pareguliavau apsukas. Bet tikrai nieko nenuroviau, juolab po to su mašina buvo važinėta, ir visai nemažai.
Užtempti negaliu - automatas. Kitus variantus dar pažiūrėsiu… nors čia prieš kelias dienas nedirbo vienas cilindras, tai elektrą pertraukiojau ir suveikė. Vakuumines šlangutes esu visas pakeites naujomis, abejoju ar nušoko. Na bet žvilgtersiu. beje, kiek tas perjungėjas gali naujas kainuot? gal kas žino. 20 Lt…? 30 lt? ar 10…
tai pas tave juk ir mechaniskai turetu persijungti nuo duju ant benzo. pasuki tokia rankenele ir visa. praktiskai visi voztuvai turi tokia galimybe kiek maciau.
voztuvas kuris reguliuoja kuo vaziuoji ant duju ar ant benzo. jis gali buti junginejamas elektra arba mechaniskai. ant jo paties yra rankenele perjungimui