Rodo per Motors TV senų (jau antikvarinių) Formulės 1 bolidų lenktynes - 70-90-ųjų metų originalai (netgi dažyti to meto spalvom ir to meto reklamom) suka ratukus. Įdomus vaizdas, kai gali stebėti dviejų gerų dešimtmečių formulės evoliuciją, tokią egzotiką, kaip Tyrell su šešiais ratais…
Kaip supratau - kažkokie entuziastai, nusipirkę bolidus, varžosi čempionate. Bet norėčiau sužinot daugiau - gal kas apie tai esat girdėję ar žinot, kur ieškot išsamesnės info.
Tai vat, tik tie entuziastai. Perka vienetinius bolidus, kurie laikomi dėl parodos. Netgi Lietuvoj buvo 97m Arrowsas atvežtas. Pabuvo kelias dienas ir išvežė atrodo. O šiaip, bolidai po kiekvienų lenktynių išrenkami iki paskutinio varžto, teip kad nedaug ten jų ir belikę Tik tie, kurie buvo nupirkti milijonierių entuziastų.
®esetas - ačiū už nuotrauką.
Kas dėl išrinkimo bolidų - nu girdėjau, kaip komentatorius kažką šnekėjo, kad bolidai t. b. originalai ir net spalvos tos pačios turi likti. Beje, kai prieš lenktynes pristato bolidus - pasako koks ir kurių metų.
Tai vat, galvoju, kur būtų galima visą reglamentą pasiskaityt, gal kas žinos…
Beje, tam Tyrell’ui gamino priekinius ratus pagal spec zakazą - jaučiu, kad šiek tiek pakainavo (tyres were recreated again - taip maždaug išsireikšta buvo).
Kol kas ten Williams’ai valdo - FW08 ir FW09, tik tas Tyrell kažkiek priešinosi…Bet neilgai
FIA THOROUGHBRED GRAND PRIX 2003
RD 4 : NURBURGRING (GERMANY)
Fans of Formula One this programme is for you. Take a trip back in time to the 1970’s-1980’s and rediscover the Brabhams, Lotus’ and Tyrrells. Behind the wheel, fans and lovers of this motor sport heritage, but also drivers who are not afraid to unleash their machines. A true championship to discover with a tad of nostalgia.
[quote]Did you ever wonder what becomes of Grand Prix cars when they’re obsolete? Do the teams just wheel them off into a factory museum, or do they scrap them for parts? In some cases they probably do, but most of the time old Grand Prix cars are sold. The teams need the money and there are enough rich racing fans who love to own such a car. But what can you do with your second hand Grand Prix car? Well, of course you can put it in your garage and look at it from time to time, but it is a much better idea to do with it what it was made for in the first place: racing!
[/quote]
Ne vairuojami ratai buvo esme. Esme buvo tame, kad tuo metu kazkas paskaiciavo, jog du mazi ratai sudaro mazesni pasipriesinima riedejimui (visos inercijos jegos, pasipriesinimas orui, ir trintis ir pan), nei vienas didelis. Uztad, nepaisant konstrukcijos sudetingumo, buvo padarytas toks eksperimentas, kuris, akivaizdu, nepasiteisino. Kiek realiai toks dalykas turejo naudos, deja, jau nebepamenu.
Jo, tik kad tais laikais kuro per lenktynes nedapylinedavo - tada vaziavo visas lenktynes non stop (isskyrus padangas).
na bet tiems dviems kuro uzpylejams darbo galima surasti ir taip - vienas ju nuvalo (ne)normalaus lenktynininko salma, kitas - laiko ir, priklausomai nuo situacijos, sukineja/kilnoja ta "saldaini" ant pagaliuko prie (ne)normalaus lenktynininko shalmo
Jo… įspūdingai atrodo šešiaratis Tyrrelas… O tie 4 priekio ratai manau didesniam stabilumui. Speju mažiau slidinėjo priekis tais laikais kai 4 ratai. Nes ten priekinio sparno efektyvumą tai įsivaizduot galima - tas pats kas nieko. Vamzdis kažkoks.