ar apsimoka?
galvoju parduot yamaha yzf600r ir pirkt kawasaki z750. daznaiusiai su chebra vazinejam ilgesniai atstumais(~200km), greitis ~120km/h, su yzf pavargsta rankos, ar su zetke butu daug patogiau? ar pasilikt prie esamo varianto?
Rankos vargsta nes remiesi į vairą, o tai didelė klaida. Net stabdant, vairas neturėtų būti apkraunamas. Rankos turi gulėti numestos savo svoriu ir dirbti tik gazo/sankabos/stabdžio rankenėlėmis. Laikyk kūną nugara ir pėdom. Raumenys po truputį apsipras ir nebevargs, o mocas taps stabilesnis. Rankom vairą griebk tik couter-steerindamas arba važiuodamas per klampų smėlį. Turėk omeny, kad persėdęs ant to streetuko gerokai vargsi nuo vėjo pasipriešinimo. Ir apskritai nekeisk jamakakės į kerzawakį, nes kerzawakis
visvien ant streeto sedesena yra daug patogesne, vejo aisku bus bet jei 120 greitis tai tikrai xunjnia, manau nuo 160kmh pradeda maisyti streeto spoileriu nebuvimas. beto remkis daugiau su slaunim i baka. o as kaip tik sakyciau mesk yamaha ir imk motocikla
matt, sėdėsena - įpročio reikalas. Visgi tolimesniuose keliuose geriau sėdėt palinkus į priekį, nebereikalo taip hayabusas daro Ir apskritai nepainiok motociklų su kerzawakeis
streetas streetui nelygus, o cat’as tai gi sport turistas kaip ir siūlyčiau pirma pasėdėt ant kawos, jei yra galimybė , pravažiuot biški
otpraba o kodel kelioninius mocus daro statmenus pvz goldwingas, st1300, fjr ir t.t.? hayabusa sport touringas o kruizerius net atsilosiusius?
Čia tik man taip atrodo kad kai pradėjo Nuodas varyti Ygrekas apsiramino čia pamaina pasikeitė ar konkurencija nugalėjo
ilgesniem atstumam sport touringas turetu but daug patogiau nei streetas. bet aisku skonio reikalas. man tai nugara ir uzpakalis vargsta sedint tiesiai, o kitiem kaip tik patogu
otrava> tai bet sh.udzukiui simta metu sudais plaukti kol pagamins konkurenta Z750 tai apie ka tu cia nusisneki?
BADBOY> ka rukai?
geriau nusipirk krepsi ant bako, galesi prigult ir snaust sau 120km/h vaziuodamas ir nereiks motociklo keist. O siaip tai rankos neturetu pavargt, jai teisingai sedi, man netgi nugara nepavargsta, ilgai pavaziavus labiausia subine ir kelieniai kencia…
Iš pirmo žvilgsnio stačiai sėdėt patogiau, nes taip esam įpratę: stačia nugara sėdim ant taburetės, o atsilošę sėdim foteliuose. Bet nereikia painiot keliavimo motociklu su TV laida apie keliones. Tolimam kely pasvirus sėdėsena visgi geriausia. Nėra statmenos apkrovos stuburui, lengva nukelt krūvį nuo užpakalio, tereikia, kad nugaros raumenys įprastų. Tuo tarpu sėdint atsilošus visas krūvis tenka stuburo apačiai ir užpakaliui, kas nėra nei patogu, nei sveika. Apie šitą galėsiu papasakot daugiau įspūdžių jei išdegs šių metų kelionė. Y, vienareikšmiškai jamčiau sv arba gsr o ne z
Otrava> tai kad tu neturi skonio tai mes jau ta senai zinom.Todel tuos barskalus ir imtum
Y, važinėk su savo kombainais kurie stoja per 50m ir neaiškink apie rimtus pasirikimus
Y , pac tu biski barskalas Z tai *pimp…* o ne motociklas, atrodo graziai bet vaziuot su juo tai bbd…
Sakai tavo dabartine karve sustotu greiciau negu mano? Noreciau paziureti
Y, pasak tavo teorijos apie motociklų stabdymą, manasis stotų greičiau, nors ir aš tuo abejoju
Tai jo jo, visada sakiau kad kerzawakis tik dėl išvaizdos, jaučiu Y su juo ir nevažinėja, tik dėl grožio laiko
Mano teorija sako kad geresni motai stoja greiciau (nu taip ~35-40m) o levesni, tokie kaip tavo, prasciau - 45-50m. Nu, tai apie ka vel nusishnekesi?