Alien: Isolation
The Creative Assembly, Total war serijos kūrėjai… Turbūt jau sega nebesuranda kas sugebėtų sukurti fps šiais laikais nesupisę jo… Aliens: Colonial Marines Sega liepė daryti Gearbox Software, o tie šūda malė ir paliko jį kurti kitoms trečiašūšėms studijoms.
youtube.com/watch?v=gBTHss_1saI veiksmas už Ripley dukrą, nors kažkurioje dalyje jai pasakė, kad jos dukra paseno ir numirė. Negeriau būtų buvę paimti paprastą darbininką stoties ir įsuktį jį į veiksmą? Aišku tik nepadaryti jo super herojimi, ką daro EA… Šiaip ar taip wishliste. Už amnesia vargiai bus geresnis.
Ogrish, o kuom tai blogai, kad jie pasakoja dukros istorija? Ji egzistuoja filmo visatoje, kodel gi neuzpildzius tu spragu? Ji gi mire pragyvenusi savo gyvenima, o ne jauna
Tai, kad čia eilinį kartą vos ne Marvel patampa. Turbūt Kick alien(-s) ass genai persidavė visai Riplay giminei… Geriau galėjo sukurt apie tą mažą mergaitę kur antroje dalyje ją vienintelę rado gyvą, va ten tai būtų buvę *bliamba* yeah,scary. Bet spoileris jau aiškus su ja, nes trečioje dalyje ji jau buvo mirusi. Geriausia tai būtų žaisti su Bishop’u. Eini skersą ant visų padėjęs. Nutraukia kojas, šliauži…
Bishopas py**ras totalus. Gerai žinom ko jo pirmtakas (pagal kurį jis sukurtas yra) norėjo. Aplamai, paimtų Predator RPG sukurtų. Po planetas leistų keliauti, skersti visokius padarus ir t.t. Kokią dar istoriją įmestų. Nors normalus žaidimas būtų.
Kodėl Bishopas totalus *gėjus*? Aš kalbu, ne pagal ką jis padarytas, o apie patį jį. O jis padėjo ir gan daug. Ir jam buvo ne px, nesvarbu kaip jis buvo užprogramuotas jis veikė savo nuožiūra. Čia gi ne iš Prometėjo tas blondinas.
Tas blondinas iš Prometėjo yra jo pirmtakas, nes Prometėjus yra priešistorė Na, bet, ar tikrai abu androidai buvo iš Weiland korporacijos? O šito gameplay vakar trumpai pažiūrėjau. Sudomino, kad bus tiek vienas alien laive, o ne reikės kaip visad tuntais jų šaudyt Na ir aišku, kad CA kuria sudomino
biski ne i tema, bet cia jau jauuciasi siek tiek next-gen youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=oxLMOscTZRk
Sandman, dabartiniai zaidimu varikliukai jau gali toki detaluma daryti, deja, tai neapsimoka, nes tam reiketu kokiu keturiu 780ti ir kokio 8branduoliu i7@5ghz. kad cia parode poliakai tipo prerenderinta(nors gal jie ten peza, kad live renderina, kas nelabai imanoma). kiekvienas gali sukurti prerenderinta filmuka su nesvietisku detalumu, bet kas is to
Manau renderina live, nes naudoja tiesiog fotorealistiskas teksturas ir tiek. Vikas remiasi i teksturu kokybe. Na dar sviesos geras apskaiciavimas. O poligonu kiekis nera didelis reikalingas, kad vaizdas butu geras. Cia apie ta get even zaidima.youtube.com/watch?v=rQQxBquvKns
Tos tekstūros daug laiko atima. O jo šiuolaikiniai kūrėjai neturi. Ne vieną tokį mačiau, kuris pagal savo laikmetį labai gerai atrodė vien tik dėl dailininkų pastangų. Bet vėlgi. Grožis dar ne viskas. Jame dar kažką reikia veikti.
Nėra prasmės kurti “next gen” grafikos žaidimus. Nes ateis koks cod ir sukurtas per metus laiko ištaškys tas kurtas grafikas penkis metus į visas puses ir parsiduos 10x geriau. Iki tol developeriai savo tingėjimą išreikšdavo tipo xbox 360 ir ps3 nepajėgus ir t.t, va kai bus next gen tai jau kursim kažką wow… Ir ant P4 eitų tie visi bajeriai su gf5xxx, bet čia gi hardwaro biznis. Norit bling bling ir 1% geresnio našumo, mokėkit… Bus įdomu greitai pamatyti bent vieną ala next gen… Pradės juos leisti tada kai jau bus PS5 ir Xbox Two.
Bet gi turi kažkada tas greitas vartojimas pasibaigti. Sugryžti visi prie kokybės. Nebent kai vaikai užaugs.
Žaidimų dabar pagal mane kur aks daugiau nei anksčiau, kartu ir šūdo dugiau. Tuo labiau, kai kiekvienas durnelis gali apsivadint indie devu ir išleist belekokį šūdą. Yra tos kokybės ir bent jau man jos užtenka. PS3 exclusivai kaip pvz. konsolė atgyvenus, net meniu lagina, bet žaidimai kokie 2013 dar išėjo. Irkuo toks the last of us nekokybiškas? O kad ten padarys ka snros grafiką, bet žaidimas bus šūdas, tai verks po to kaip pamnenu cyrtek verkė, kad nupiratavo bla bla bla. Be to gana daug kokybiškų žaidimų yra “pasislėpę”, jų nereklamuoja, tai kas specialiai neieško ir neranda jų. O ten kad surenderinta kažkokia maža patalpa, be jokių judančių objektų, fizikos, tai manęs nestebina. Kai pamatai ką 7 metų kosnolė surenderina, tai kad naujausias PC tokius vaizdus gali išspaust jokio stebuklo.
Dabar iš principo kilo klausimas… Žaidimų objektai sudaryti iš poligonų, kitaip tariant iš taškų sukungtų linijom, kurie sudaro erdvinį 3D objektą. Jų gali būti dešimtimis tūkstančių, norint atvaizduoti labai realų objektą, bet ar ne geriau vietoje to dėti megatexture? Taip pvz rage, kaip suprantu tai deda grafikos lopą ir nereikia pistis su renderinimu per daug. Čia kas liečia aplinką.
Nu aš ne ekzpertas, bet man atrodo, jei objektas nejudantis, tai px, bet jei juda, ypač žmogaus veidas, tai ten reikia dafiga darbo, o tą mažai kas vertina. Bet aplinkom, jo tikrai nereik ten nieko super duper daryt, kad gerai atrodytų. Vat jei tos aplinkos būtų deformuojamos ar kažkaip kitaip veikiamos, tai jau taip vėl gi neišeina spėju.
Ogrish: butent, kad poligonu kiekis (trikampiu arba kitaip - triju tasku sujungtu linijomis) jau yra tikrai uztektinas. dabar viskas remiasi i kokybiska ir gera tekstura. realiai kai kuria modelius tai sukuria juos su super aukstu poligonu kiekiu, tada nuo tokiu modeliu pasdaro teksturas ir jas jau deda ant paprastesnio modelio. Juk tiek poligonu veidui nereikia, kad jis gerai atrodytu realtime:3dface.org/images/download/wireframe.pngUztenka ir tokio, su kokybiska HD tekstura, kad galetu mimikas rodyti ir pan:3.bp.blogspot.com/-XOLeP_jIdlA/Tr7lhij2uwI/AAAAAAAAAI8/B6F fbR7O g_0/s1600/MaxScreengrab_FaceWireFrame.jpgTik pirmas variantas yra reikalingas, teksturos sukurimui, jos nurenderinimui, o tada uzdejimui ant optimizuoto, zymiai mazesnio poligonu kiekio modelio. Beje, tu teisingai pastebejai. Rage zaidimas butent ir turi toki dalyka, kad palaiko super dideles teksturas del ko atrodo visai padoriai, o sukasi 60 kadru ant praktiskai 5 metu senumo kompo. P.S. Cia va smulkiau aprasomas procesas kaip doom3 daromos kokybiskesnes teksturos, negu yra siuo metu:doom3-hr.com/Tutor_eng_01_01.html