Klubai ir forumai Klubai ir forumai Klubai ir forumai Klubai ir forumai Klubai ir forumai
Prisijunk: Pamiršau slaptažodį  Užsiregistruoti
Rėmėjai:

World of Tanks


Tikrinti, ar yra naujų atsakymų temoje

Atsakyti Kitos temos Nauja tema Temą 2009 08 26 d. 06:51 pradėjo  WRATH, peržiūrėta 511145 k.
Puslapiai: 1 2 3 4 5 +10 paskutinis> 
WRATH
Banginis

Klube: narys

Parašė žinučių: 10185

2009-08-26 06:51 1 žinutė iš 10234 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: WRATH Įtraukti WRATH Į adresų knygelę
Žaidimas jau visiems gana įprasto tipo MMO (Massive Multiplayer Online), tik neįprastam pasauly ir su neįprasta mechanika. Žaidėjas valdo tanką ir dalyvauja mūšiuose su kitais žaidėjais, gali įstoti į klanus, kurie kariaus dėl teritorijų su kitais klanais globaliam žemėlapy. Žaidimas PvP tipo, bet mūšiai komandiniai. Mūšiuose kaupiami patirties taškai ir kreditai, kuriuos galima leisti esamo tanko patobulinimams ir naujiems tankams. Tankai yra pagrinde antro pasaulinio karo, bet apima šiek tiek ir prieškarinę ir pokarinę epochą. Sukūrė žaidimą mūsų kaimynai baltarusai (Wargaming.net), kurie šiuo metu yra žinomi kaip "Operacija Bagration" ir "Order of War" (leidėjas Square Enix) kūrėjai. Taip pat anksčiau jie pasižymėjo neblogų turn-based strategijų kūrime.

Žaidimas yra F2P (free to play) tipo, bet už tikrus pinigus galima pirkti auksą, už kurį galima pirkti premium account, kuris duoda daugiau patirties taškų ir kreditų už kovą. Taip pat jis leidžia kurti laikinuosius būrius (iš 3 žaidėjų) ir kuopas su draugais, kad galima būtų žaist vienoje komandoje. Po 0.6.6 papildymo atsirado galimybė kurti būrį iš 2 žaidėjų nemokamai, neturint premium account. Žaidimas būryje duoda daugiau patirties taškų jo nariams nei įprastoje kovoje. Už auksą galima nusipirkt geresnius šovinius, papildomą vietą angare ar barakuose, išskirtinius tankus, arba pervesti sukauptą patirtį iš elitinių tankų (kai yra atrakinti visi patobulinimai ir kiti tankai šio tanko medyje) į bendro naudojimo patirties taškus.

2010.08.12 įvyko online išleidimas rusiškos versijos. Rudenį buvo pakuotės išleidimas.
2011.04.12 įvyko online išleidimas angliškos (Europos ir JAV) versijos.
Taip pat šis projektas startavo ir Kinijoje (2 serveriai).

Nuorodos:
Europos versija: http://www.worldoftanks.eu
Rusijos versija: http://www.worldoftanks.ru
Oficiali lietuviška puslapio versija http://worldoftanks.lt
Lietuvos žaidimo fanų puslapis: http://tankai.lt
Media (screenshotai, video, art): http://worldoftanks.ru/media/

Minimalūs reikalavimai:
Operation system: Windows XP/Vista/7
CPU: 2.2GHz
RAM: 1.5 GB for Windows XP, 2 GB for Windows Vista/7
GPU: GeForce 6800GT with 256 MB of video memory / ATI X800 with 256 MB of video memory, DirectX 9.0c
Audio adapter: compatible with DirectX9.0c
Space available on HDD: 9 GB
Internet connection speed: 256 Kbps

Rekomenduojami reikalavimai:
Operation system: Windows XP/Vista/7 64-bit
CPU: Intel Core 2 Duo 2.5 GHz/ AMD AthlonTM 64 X2 5600+ 2.8 GHz (or better)
RAM: 4 GB (or more)
GPU: GeForce 260/ ATI HD4870 (or better) with1Gb(or more) of video memory, DirectX 9.0c
Audio adapter: compatible with DirectX9.0c
Space available on HDD: 9 GB
Internet connection speed: 1024 Kbps (or faster)

Informacija:
Informacija apie World of Tanks nuo The_Shadow - 3 žinutė
Gidas naujokams - 3 žinutė (gidas gana pasenęs ir neatnaujinamas, bet pagrindiniai žaidimo principai nepakito)

Žaidėjai (Ru serveryje) (ŽK nikas - WoT nikas):
WRATH - ****
Meskinas - Meskiukas
Alertaz - Alertaz
ULTRASpyglys - Spyglys
EcHo_O - EcHo
Ogrish - Bronislovas
NawaChas - Nawachas
... - kromelis
Elven - Elwen
Clown - Clown
Imperatorius - Imperatorius
seinas - seinas
The_Shadow - ShadowLT
Suvalkietis - Suvalkietis
kazkox - revoltas
zadas - ccvv78
hermis' - Hermis

Žaidėjai (Eu serveryje) (ŽK nikas - WoT nikas):
Meskinas - Meskinas
didysisZZ - Tankas
Nutle - ...
Skotas - skotys
Evio - evio
Karlsonas - QuazarLT
GRA - lGRAl
Hexagon - STRRR
UncleIstvan - vidokas
dOwiX - dOwiX
rolis+ - 69rolis69
Allure - iparado
Valius - OldShakal
WiLMiZ - WiLMiZ
KiwiS - chuliganas20
^planky^ - planktonium
Arabs - giedriuskav
The_Shadow - ShadowLT
Tom4s - mogyi123
Exciter - Exciter01
Jumaxas - Jumaxas
Kriukis - Aitivaras
[email protected]'as - mp3only

World of Warplanes tema: http://www.biteplius.lt/lt/2forum.showPosts/856551.201-=(301955236
World of Warships tema: http://www.biteplius.lt/lt/2forum.showPosts/856570.201-=(799311407

žinutė paskutinį kartą atnaujinta 2012.12.21


shpidish
Naujas dalyvis

Klube: ne narys

Parašė žinučių: 38

2009-08-28 09:19 2 žinutė iš 10234 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: shpidish Įtraukti shpidish Į adresų knygelę
gal bus kas naujesnioŠypsena mane vilioja 2ww tankai

WRATH
Banginis

Klube: narys

Parašė žinučių: 10196

2009-08-28 20:13 3 žinutė iš 10234 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: WRATH Įtraukti WRATH Į adresų knygelę
viskas apie WoT pagal The_Shadow iš tankai.lt:

World of Tanks MMO (Massively Multiplayer Online game) tipo žaidimas su tankais, turintis galimybę juos tobulinti, bei veikiantis pagal Free to Play schemą. Per metus nuo atviro beta testo surinkęs beveik visus tankų mylėtojus ne tik Rusijos platybėse bet ir Europoje. Šiuo momentu tai pats populiariausias MMO stiliaus žaidimas Rusijoje, turintis nemenką pasekėjų ratą ir Kinijoje, Europoje pasiekimai kiek kuklesni.
Trumpa charakteristika
• Žaidimą sukūrė Wargaming kompanija įsikūrusi Baltarusijoje, kuri per gerus metus iki oficialaus žaidimo išleidimo sugebėjo užkariauti praktiškai visa žaidimų rinką, visos šalies mastu gavosi epic win. Iš pat pradžių ši kompanija planavo kurti eilinį LineAge kloną su elfais ir orkais, bet vėliau persigalvojo, logiškai pamąstę priėjo išvados kad tokių klonų ir taip jau nemažai, bet pirminė paruošta medžiaga nepradingo, ji buvo sėkmingai panaudota reklamoje.
• Žaidime egzistuoja karinė technika nuo 1930 metų iki 1960 metų, kuri padalinta į 10 lygių (nuo traktoriaus su kulkosvaidžiu iki pokarinių super sunkiųjų tankų) bei atskiras 5 klases.
• Egzistuoja kovinė technika 5 šalių: SSSR (kompaktiškas dydis ir šarvai su neblogais kampais), Vokietija (didelė greitašauda ir neblogas tikslumas), JAV (geras tikslumas judant ir puikūs vertikalūs patrankos kampai), Prancūzija (greitis, kartotiniai šarvai ir užtaisymo būgnas), Anglija (geros patrankos bet su nedidele momentine daroma žala). Greitai atsiras Kinija, Japonija plius dar kelios šalys.
• Žaidime egzistuoja tiek reali kovinė technika, tiek įvairūs prototipai egzistavę tik popieriuje. Praktiškai visi tankai išskyrus keletą, žaidime modeliuojami pagal egzistuojančius brėžinius rastus archyvuose, muziejuose ir pan.
• Nežiūrint į tai kad žaidimas labiau arkadinis, jame realizuotas geras pažeidimų modelis, kuris apskaito ne tik šarvų storį ir šovinio pramušimo parametrą (kurie neišgalvoti beje), bet ir kampą susidūrimo vietoje bei atstumą. Egzistuoja modulių ir ekipažo patvarumo rodikliai (kuriuos galima žaidžiant pastoviai pažeisti) ir dauguma kitų parametrų. Pavyzdžiui pataikius į šovinių dėtuvę yra tkimybė kad ji detonuos, ir jūsų tankas vaizdžiai išsiskės visame lauke, o jei bus sužeistas taikytojas jums bus sunku pataikyti ir iš 150 metrų atstumo. Bet visi išoriniai moduliai kaip kulkosvaidžiai ar žibintai neapskaitomi.
• Rusijoje žaidimas startavo 2010 metų rugpjūčio viduryje, Europoje net iki 2011 metų vasario mėnesio egzistavo tik uždaras beta testas, o oficialiai startavo tik balandžio 12 dieną. Kinijoje žaidimas startavo 2011 metų vasario mėnesyje, bet pas juos atskiras uždaras serveris ir į pasaulio karus juos niekas neleidžia (gal tai ir geriau).
• Online vėlai vakare ir per išeigines dažnai viršija 500 tūkstančių žmonių (tai visų ru serverių kurių šiuo momentu yra net 4 suma). Rusiškame google puslapyje paieška "World of" pirmoje eilutėje pateikia būtent Tanks o ne Warcraft. Dabar pirmoje eilutėje dažnai pasirodo World of Warplanes dar vienas Wargaming kūrinys. Atsižvelgiant į tai kad žaidimo kūrėjai kūrė specializuotą produktą jie tikėjosi apie 60 tūkstančių žmonių online visame pasaulyje, tad tai ne tik epic win, o galima sakyti massive win. Bet yra ir antra medalio pusė tokio populiarumo – pirmus metus visos programuotojų pajėgos buvo skirtos ne projekto vystymui, o klasterizacijos įvedimui (skirtingi žaidimo serveriai su vieninga vartotojų duomenų baze) tai leido teoriškai žaidimo pajėgimų plėtimą atiduoti inžinieriams. Tų laikų rekordas buvo virš 250 tūkstančių žmonių online, daugiau fiziškai neatlaikydavo tinklas.

Populiarumo priežastys

Galima išskirti tris pagrindines populiarumo priežastis:
• Pirmasis tokio tipo MMO žaidimas. Tankai, Antrasis pasaulinis karas ! Tai ne koks spec. pajėgų su teroristais ar kosminių desantininkų su ateiviais pasišaudymas, nekalbant jau apie iki gyvo kaulo įgrisusius elfus su orkais. Juk tai pasivažinėjimas su realiomis kovinėmis mašinomis, kur gali žaisti ne tik vaikėzai ar ofiso planktonas, bet ir suaugę ar net peraugę barzdoti dėdės net ir merginos sutinkamos. Rusijoje populiarumas augo kaip ant mielių, bet atskiri niuansai, niekam ne paslaptis kad bet kuriam buvusiam SSSR gyventojui tankai užėmė labai svarbią vietą, kas ir nestebina. SSSR tankus mokėjo ne tik kurti bet ir jais didžiuotis, tai ir vikrūs BT gainioję japonus Chalkin Gole, ir vidutinis tankas T-34 "pergalės tankas", ir sunkieji KV bei IS tankai, ir savaeigiai prieštankiniai pabūklai "****iec viskam" SU-100 ar "medžiotojai" SU / ISU-152. Prieš juos kariavo galingi ir pavojingi priešai "Tigrai", gotiška "Pantera" bei "Ferdinandas". Tankams skirta labai daug dainų, juos rodo filmuose, jie stove daugumoje miestų ant pjedestalų, ir kiekvienas pyplys žino "tankas tai kieta". JAV ir Anglijoje tokios euforijos nepastebima gerus tankus jie gaminti nemokėjo, tad ir tankų istorija jiems nelabai įdomi.
• Labai paprastas žaidimas. WOT is simple as shit. Kiekviena kova identiškai pries tai buvusiai, 30 žaidėjų važiuoja, šviečia, šaudo ir miršta. Adekvačiam žaidėjui visi tankai bei taktikos įkandami per kokius tris mėnesius žaidimo, visi žemėlapiai kuriami pagal identišką kurpalių, kairė pusė, dešinė pusė ir centras, tada daugumai dvikojių vienaląsčių žaidėjų ypatingai sukti smegenis nereikia (kurių jie dažniausiai ir neturi), važiuoji ir naikini tankus ar jie tave, kaip kokiame "Heroin Hero" žaidime ir South Park. Bet pažengusiems žaidėjams žaidimas atsiveria, jie supranta, kad žaidimo paprastumas tik ledkalnio viršūnė, apačioje egzistuoja sudėtinga mechanika ir balistikos mokslas, egzistuoja skirtingos komandinės taktikos ir t.t. Tai ir išlaiko patyrusius žaidėjus šiame žaidime, įvykdoma pagrindinė taisyklė geram žaidimui easy to learn, hard to master.
• Free to Play. Nemokantis žaidėjas neišsiskiria iš kitų žaidėjų kurie investuoja realius pinigus į žaidimą, bet tik susiduria su nedideliais sunkumais, kurie perauga į didelius tik tuo atveju jei norima dalyvauti klanų karuose ar čempionatuose.

Privalumai

• Neįtikėtina priklausomybė, daugumai žaidėjų priklausomybė nuo WOT blogiau nei narkotinė, ir pažadai sau tipo "va dar vieną moduli atrakinsiu ir viskas varau miegoti" neįvykdomi. Tanke šaudosi net suaugę vyrai, kurie MMO niekada nežaisdavo ir nesiruošė žaisti, bet darbe rūkant dažniausiai aptarinėjamos ne mergos, ar vakarykštis balius o tankai. Žaidimas stipriai įtraukia nežiūrint į visą jo paprastumą ir monotiškuma. Eh tie tankai, jie geležiniai, galingi, važiuoja, laužo trobeles, tvoras ir lauko šikinykus, verčia stulpus ir medžius, su neįtikėtina jėga trauko skalbinių virves ir traiško sunkvežimius. Vien jų vaizdas atgaiva iškankintai militaristo širdžiai.
• Puikus techninis žaidimo įgyvendinimas, savaime aišku yra daug problemų su žaidimo mechanika ir žaidimo varikliuku, bet riebus pliusas tai, kad žaidimas paremtas klientas – serveris architektūra, kurios dėka neįmanoma realizuoti daugumos sukčiavimo atvejų. Jei dar žaidimas ir slaptažodį atmintyje nelaikytų ...
• Originali mintis, po daugumos LineAge ar Counter Strike klonų tai žiūrisi naujai, tankų tematika tai kažkas naujo ir šviežio.
• Kompetetingas dizainas, visi tankai sukurti prisilaikant brėžinių iki paskutinės kniedės. Žemėlapiai žiūrisi realistiškai ir nesukelia šleikštulio (palyginus su kokaininiais peizažais azijietiškuose MMO žaidimuose).
• Neanalinis donatas, galima visiškai nemokamai žaisti su dauguma tankų ir kaip su lygiais kariauti su donateriais, nusileidžiant tik vystymosi greityje, be premium paskyros skyrus daugiau laiko žaidimui galima išmokti net 8 lygio tanką, o su premium paskyra per ta patį laiko tarpą visai įmanoma dasikapstyti ir iki 10 lygio tanko, beje pirmasis 10 lygio tankas Europos serveryje buvo išrastas jau po 48 valandų po oficialaus žaidimo starto.
• Mokomoji vertė, būtent šio žaidimo pagalba dauguma moksleivių prieš metus painioję PzIV su Tiger, dabar kaip minimum be problemų atpažįsta visus antro pasaulinio karo tankus, kaip maksimum pradeda domėtis technika bei istorija, o tai sutikite smegenims naudingiau nei išgertuvės ar dar blogiau narkotikai.
• Atviri žaidimo ištekliai, galima pasitobulinti sau angarą, ar vietoje ekipažo susodinti nuogas mergas, pakeisti taikinį ir t.t. Bet visos grožybės bus matomos tik jums, nuo 0.7.1.1 žaidimo versijos atsirado oficialus modų palaikymas (prieš tai oficialiai jie buvo uždrausti, bet žaidimo kūrėjai į tai užmerkdavo akis, o subines tarkuodavo tik už labai rimtus prasižengimus) dabar jie dedami į jiems specialiais skirtą katalogą žaidime.
• Kūrėjai aktyviai bendrauja su žaidėjais, reguliariai organizuojami susitikimai, skaito ir trolina forume, jiems galima užduoti klausimus (su sąlyga jei patiksite moderatoriui), jiems nesvetimas jumoro jausmas ir gebėjimas sukurti kokią epinę nesąmonę.
• Konkursai ir akcijos, vyksta gan dažnai, galima sakyti pastoviai. Akcijos pagrinde priskiriamos kokiai nors datai ar šventei, o kartais ir šiaip sau. Akcijų metu kai kas brangaus atpinga, kai kurios kovinės gauna papildomus bonusus ir pan.

Trūkumai

Reikėtų paminėti kad žaidimo kūrėjai kartais klauso žaidėjų nuomonės ir taiso žaidimo klaidas, nors jie tai daro neskubėdami.

• Žaidimo variklis – australų BigWorld Technology kurybos varikliukas buvo sukurtas dar 2004 metais, ir pagrinde buvo skirtas koriejietiškiems MMORPG projektams, tad savaime suprantame pasigendame keleto procesorių palaikymo, maksimalaus matymo atstumo apribojimas plius truputį pasenusi grafika, ko pasekoje forume liejasi aistros iš žaidėju pripratusių prie Crysis ar panašių žaidimų. Po 0.7.0 versijos grafika patobulėjo, tekstūros tapo truputį gražesnės, atsirado realistiškesni sprogimai, o 0.8.0 versijoje pakeitė renderingą, atsiliepimai labai įvairūs, kai kas sako "žaidimas tapo gražesnis ir greitesni" o kiti grasina atsiusti kūrėjams sibiro maro virusą, už žaidime kritusį fps ir muiliną vaizdą. Iš techninės pusės tai ne žaidimo varikliukas o visiškas ****iec su kvailiausiais apribojimais, nepatogiais įrankiais ir per subinę projektuota struktūra, ko pasekoje tai unikali terpė plisti trojos arkliams ir virusams. Pastovūs įvairių šalių žaidimo kūrėjų tobulinimai privedė prie to kad 2012 metų rudenį sėkmingam žaidimo startui reikia:
1. Visual C++ 2008 bibliotekos
2. Visual C++ 2010 bibliotekos
3. .NET Framework versija 3.0
4. .NET Framework versija 3.5
5. .NET Framework versija 4.0
6. Būtina sąlyga uždrausti antivirusinei apsaugai tikrinti bylas
7. Žaidimui paleidžiamajam failui paleisti būtinos administratoriaus teisės
• Žaidimo balanso mechanizmas, būtent jis didysis nepasitenkinimo generatorius žaidėjų tarpe nuo pat žaidimo starto. Pagrindinės pretenzijos: apačios (3-7 lygis) dažnai patenka vietoje patrankų mėsos, viršūnės nepatenkintos artilerijos pertekliumi, vidutiniai tankai dažnai sulyginami su analogiškais sunkiaisiais tankais. Dabar šios problemos sušvelnintos nes 0.7.5 versijoje žaidimo balanso mechanizmas buvo perrašytas, tada dabar papuolame į mūšius plius minus du lygiai, o ne plius minus trys keturi lygiai kaip anksčiau (tai negalioja artilerijai ir lengviesiems tankams).
• Beprotiškas randomas, kaip ir bet kuriame arkadiniame žaidime be šio punkto neįmanoma. Vikšrų numušimas be padarytos žalos, sukeltas gaisras pramušus priekinius šarvus, šovinių detonavimas nuo smėlio dėžės tanko lygio, nepramušimas kartoninių šarvų ir t.t. Už visa tai turime dėkoti DBR (Didžiajam Baltarusiškam Randomui) origalo kalboje ВБР, Великий Белорусски


й Рандом (dar kitaip kitų žaidėjų vadinamas ЗЕБР — ЗлоЕбучий Белорусски


й Рандо&#1084Mirkt. Didžiu jis tapti gal ir nespėjo bet nervus gadina atsakančiai.
• Stebuklingi ekranai, ekranai dar kitaip papildomos šarvų plokštės montuojamos virš pagrindinių šarvų, jos atsirado dar 0.6.6 ar 0.7.0 versijoje visuose tankuose. Jiems priskiriami patrankų montavimo pagrindai, papildomi bortai, vikšrų apsauga ir pan. Jei ekranas pramušamas o pagrindiniai šarvai ne žala nepadaroma, savaime suprantame be klaidų tai nepraėjo, galima iššauti iš galingiausios patrankos su fuagasiniu sviedinių į menkai apsaugotą priešininką, pataikyti ir nieko, visą fugaso daromą žalą sugeria stebuklingi ekranai, nors logiškai pamąsčius po tokio šūvio visa įgula su visais tarakonais turėtų būtų ištaškyta bent jau 100 metrų spinduliu. Šiuo atveju labai dažniai nuskriaudžiami artileristai, kai kurių žaidėjų nuomone tai buvo padaryta specialiai norint pastūmėti žaidėjus pirkti auksinius šovinius, tam skirtos didžiausios tirados forumuose. Turiu paminėti tokie atvejai egzistavo jau labai senai, matyt žaidimo kūrėjai nežino kaip tai ištaisyti, ir ekranų įvedimas tik bandymas tai užmaskuoti.
• Žaidimo monotonija, trys mūšių rėžimai ir apie 30 žemėlapių, kur pagrindinė užduotis sunaikink visus priešininkus arba užgrobk bazę, po paskutinių pakeitimų bazės užėmimas kartais žymiai sunkesnis nei priešininkų sunaikinimas (mažai žaidimo laiko, prailgintas žymiai užėmimo laikas tam tikruose rėžimuose), ko pasekoje team deathmatch pavirsta geru pasišaudymu arba chronišku sėdėjimu krūmuose. Važiuok, šviesk, šaudyk, naikink – pakartok tai n kartų. Paskaičiavus reikiamą mūšių kiekį norint išrasti bent jau 8 lygio tanką, galima prilyginti save net kokiam korėjietiškam MMO, kur egzistuoja monotoniškas farminimas, skaudu bet tai teisybė. Atskiras galima pasakyti įnirtingas nepasitenkinimas tai Šturmo rėžimas, atakuoti turint minimaliai laiko, su skirtinga technika, bei randomo sąlygomis, plius su kokiu lėtu tanku tokiu kaip Maus ar T-95 pasitenkinimą gali pajausti tik visiški mazochistai.
• Priklausomybė nuo komandos, kadangi žaidžiame ne vieni o komandoje kur yra dar 14 žmonių (o ne 10 / 8 / 5 kaip kituose teamplay žaidimuose) konkreti atsakomybė prilyginama visiškam nuliui, jūs galite būti Rembo ar Terminatorius kituose žaidimuose, bet čia jei papuolėte į komandą su amebos lygio žaidėjais galite subinės neplėšyti tai nepadės, laimėti tokį mūšį praktiškai neįmanoma nebent ir priešininkų komandoje atsirado dar 15 idiotų. Tad pradėjus žaidime pralošinėti chate pasipila verksmai ir vėl komandoje noobai ir t.t. nors pagrinde verkia tie patys noobai kurie nudvėsė nieko naudingo nenuveikę.
• Mažai blizgučių, falometrija įmanoma tik statistikos pagalba, daugiau parodyti neįmanoma, situacija truputį pagerėjo įvedus epinius apdovanojimus.
• Tankai autostradai nepritaikyti, BT ar A-20 tankai pažeidus vikšrą negali jų nusimesti ir toliau važiuoti ratų pagalba, nors realybėje tai buvo įmanoma.
• Nerealizuotas keletos bokštų ar patrankų palaikymas, jūs negalite šaudyti ir Maus ar E-100 iš dviejų patrankų, o bokšteliai ir sumontuotos mažo kalibro patrankos juose tik muliažas, šios galimybės realizacijai kūrėjai dėjo skersą, kadangi tai gan sunkiai įgyvendinama.
• Dažni neplaniniai techniniai aptarnavimai, dažniausiai kartą į savaitę ar dažniau žaidimo serveriai pakimba, išsijungia ar pradeda laginti (reikiamą pabraukti) ir būriai nepatenkintų žaidėjų pasipila į forumą skustis ko pasekoje ir jis užsilenkia.
• Visiškas nemokėjimas aprašyti pasitaikiusios klaidos, jums parodomas pranešimas "tanko parduoti nepavyko, pabandykite vėliau" labai jau informatyvu, pasirodo jūs viršijote dienos limitą apie kurį buvo rašoma penktoje eilutėje 0.6.5 versijos aprašyme. Neskaitei ? Tavo bėdos, oi atsiprašau dabar limitas 2 tankai, nes suaktyvėjo žaidimo paskyrų vagysčių atvejų. Nors apie tai niekur oficialiai neparašyta.
• Technikos techninių parametrų slėpimas, daugelis techninių parametrų (važiuoklės pravažumas, modulių patvarumo taškai ir t.t.) neaprašyti visiškai, o tai sutikite apsunkina konkretaus tanko įvertinimą, bei palieka didelę spragą kūrėjams keisti šiuos parametrus kaip jiems tik užeina, ko pasekoje vystosi nemenka paranoja žaidėjų tarpe. Kūrėjai užsispyrę slepia šarvavimo schemas, vidinių modulių ir ekipažo vietas, jei nori sužinoti kur konkrečiai randasi šovinių dėtuvė Maus ar IS7 ieškok informacijos internete.
• Reguliariai nesilaikoma terminų, konkretus pavyzdys prancūzai, juos žadėjo 2011 metų pirmame ketvirtyje, o juos įvedė tik metų pabaigoje ir tai ne visą šaką. Galima dar prisiminti Варгеев Кислого prezidento pažadus duotus E3-2011 išleisti kiekvieną mėnesį po atnaujinimą, jie šio pažado laikėsi gal porą mėnesiu, o vėliau kaip visada. Turiu paminėti ir tai, kad žaidimo kūrėjai kartais bando apžioti daugiau nei gali (pradedant klasterių palaikymu ir baigiant idėja su viena paskyra apjungti visus tris pasaulius, tai tankus, lėktuvus ir laivus), o reikiamus darbus kaip visada atideda ilgesniam laikui.

Realūs pinigai

Ar tu sumokėjai už notariškai patvirtintų pikselių naudojimą ? Nusipirk auksinius šovinius ir žiūrėk kaip po kiekvieno tavo pelės paspaudimo tavo krauju ar kita kūno vieta uždirbti pinigai išlekia į nebūtį, palaiminti kreivo žaidimo varikliuko.
Egzistuoja nuomonė, kad galima apsieiti be realių pinigų investicijų į žaidimą, donateriai neturi jokių privalumų prieš žaidėjus kuriems rankos auga iš teisingos vietos, bet kokį topinį tanką galima išrasti ir be premium paskyros, tai kompensuojama žaidimu į minusą su topiniu tanku ir vėliau daug sužaistų kovų su paprastesne technika uždirbant sidabrinius, na ir savaime aišku reikia žymiai daugiau laiko. Mūšyje kaip taisyklė labiausiai svarbūs žaidėjo įgūdžiai ir komandos susižaidimas, mygtuko "Išdulkinti visus" žaidime nusipirkti negalima. Premium tankai kurių jau yra nemažai žaidime skirti ne intensyviam kitų žaidėjų naikinimui, o pinigų uždirbimui, bet patyrusiems žaidėjams į tai giliai pofig, jie ir su šiais tankais naikina noobus atsipūtę. Sukryžiuokime pirštus ir tikėkimės, kad kreivarankiams neatsibos mokėti pinigus ir kūrėjai bus patenkinti, o visa kita fauna bus patenkinta nemokamu žaidimu.

Tankų klasifikacija

• Lengvieji tankai – tai silpnai šarvuoti ir greiti tankai (nors yra ir išimčių) pasižymintys manevringumu ir mažu pastebimumu judant. Mūšiuose su aukštesnio lygio sunkiaisiais tankais skirti žvalgybai bei artilerijos naikinimui. Kaip taisyklė ilgai neišgyvena, bet patyręs žaidėjas kartu su gerais artileristais gali sunaikinti didžiąją dalį priešininkų komandos. Prancūzų šakoje lengvieji tankai sutinkami net iki 8 lygio, o nuo 6 lygio jau turi užsitaisymo būgnus, tad galima juos naudoti ne tik žvalgybai.
• Vidutiniai tankai – iš storėję lengvieji tankai, pas juos atsiranda pakenčiami šarvai (pramuša visi išskyrus lengvuosius tankus) ir neblogą patranką, mūšyje pasikliauna manevringumu ir žaidimu grupėse, topiniai vidutiniai tankai pasižymi labai nebloga greitašauda bei pramušimo parametru, tad galima ir pasiautėt.
• Sunkieji tankai – patys storiausi šarvai, didžiausia patvarumo taškų atsarga bei mažiausias greitis (išimtis IS-7, IS-8 su jų 50 km/h ir topiniai prancūzai su net 60 km/h maksimaliu greičiu). Mėgstamiausias išsišokėlių tankų tipas, jie pagrinde skirti pralaužti priešininkų gynybos linijas, bet kaip taisyklė slepiasi už namų bei akmenų bijodami artilerijos. Tikimybė sutikti mūšyje mamytės sūnelį su kokiu IS-7 labai didelė, ilgą laiko tarpą tai buvo vienintelė šaka kurioje buvo 10 lygio tankai, bet 0.7.5 versijoje tai pasikeitė, kuo labai nepatenkinti mamyčiukai, nes buvo įpratę šaudyti vienu lygiu žemesnius vidutinius tankus, kitaip jie nemokėjo nes žaisti jie kaip taisyklė nemoka.
• Savaeigiai prieštankiniai pabūklai – žaidimo snaiperiai. Kaip taisyklė neturi bokšto (išskyrus keletą amerikietiškų modelių) tad turi suktis visu korpusu, ką beje ir veikia daugiau kaip 90% žaidimo laiko sėdėdami krūmuose. Bet jiems sumontuotos stipresnės patrankos, kurios pasižymi padidinta greitašauda, geresniu pramušimo parametru ir tikslumu nei to pačio lygio kiti tankai. Atsiradus 10 lygio šios klasės technikai jas pradėjo imti į klanų karus už jų daromą didelią momentinę žalą.
• Artilerija – pagrindinis nepasitenkinimo šaltinis šiame žaidime. Neskaitant keleto išimčių taip pat neturi bokšto, bei turintys artilerijos taikiklį bei galimybę žvelgti iš aukščiau. Juose montuojamos pačios galingiausios patrankos, bet ploniausi šarvai ir dažniausiai atvira kabina tad jiems užtenka ir vieno taiklaus šūvio. Sėdi krūmuose, šaudo per visą žemėlapį, daro didelę žalą bei generuoja didžiausias nepasitenkinimo bangas iš lėtapėdžių sunkiųjų tankų, aptiktų savaeigių prieštankinių pabūklų ar užsižioplinusių vidutinių tankų. Aptinka artilerija miršta per maksimum per 5 – 10 sekundžių, bet patyrę artileristai kartais medžioja savo priešininkus pagal šūvio pėdsakus. Skaitoma kad tai pati lengviausia tankų klasė, sėdi sau krūme, šaudai per visą žemėlapį ir minimum rizikos gauti atgal, visos taktikos gudrybės tai užimti strategiškai patogią vietą bei laiku ją pakeisti jei pradeda degti subinė, bet kaip taisyklė su paskutiniu punktu 95% žaidėjų nesusipažinę, nes elementariai pervažiuoti į kitą žemėlapio pusę kol negavai ****iulei kai šioje prasiveržia priešas jie nesugeba, priežastis elementari chroniškas smegenų trūkumas.

Tankų mokyklos

• Tarybinė – daug laiko buvo skaitoma kūrėjų numylėtine. Šarvai tvirti ir su gerais kampais, santykinai greiti, kalibrai dideli kai patys tankai nedidelių matmenų. Minusai nedidelė greitašauda, ilgas suvedimo laikas, nedidelis maksimalus matymo atstumas ir nelabai didelė patvarumo taškų atsarga. Kaip taisyklė tai mėgstamiausia moksleivių ir nemastančių žaidėjų tankų mokykla, nes didelio proto čia nereikia. Žaidimo pradžioje tai buvo akivaizdžiai uber tankai, su pagerintais techniniais parametrais, bet po daugelių pakeitimų ši tankų mokykla jau neišsiskiria iš kitų, ir pagrinde skirta artimai kovai.
• Vokiška – pamėgta estetų, seniau buvo labiausiai kenčianti tankų mokykla, ne tik pagal techninius parametrus ar uždarbius, net atsiradus amerikiečiams mažai kas pasikeitė. Žaidimas juk kurtas Baltarusijoje, reikia juk kažkaip atkeršyti fašistams. Žaidimui startavus Europoje ledai pajudėjo, ten nebuvo tokio fanatizmo susijusio su tarybine technika ir po daugelio skundų vokišką techniką po truputį prilygino kitoms nacijoms. Pagrindinis šios technikos pliusas tai tikslios patrankos su neblogu suvedimu. Labai didelis vokiškos technikos pliusas tai modulių unifikacija, vieną kartą išmoktas modulis kaip kokia racija tinka labai daug tankų. Bet šarvai kaip taisyklė kvadratiniai, sukasi vietoje gan lėtai, blogi vertikalūs patrankos kampai, nors turi nemažai patvarumo taškų. Nepamirškite ir tai kad visi topiniai vokiečiai pastebimi krūmuose per visą žemėlapį, lyg būtų apkarstyti girliandomis ar uždegti signaliniai laužai šalia, o kur dar gaisro tikimybė, vokietuką galima padegti iš galo ir priekio, dega jie labai dažnai.
• Amerikietiška – iki prancūzų atsiradimo skaitėsi stikliniais tankais, su šarvais pas juos visiškai prastai jos nėra visiškai (tokia fanera palyginus su prancūzišku popieriumi) tik topiniai tankai gali pasigirti gan neprastais šarvais ypatingai bokštai. Patrankos pas amerikonus pasakiškos, daro daug žalos, tikslios, greitašauda nebloga ir puikūs vertikalūs kampai. Turiu paminėti dar kelis amerikonų pliusus tai didelis maksimalus matymo atstumas ir geras tikslumas šaudant judesyje. Vertikalų stabilizatorių (kurį privalo turėti visi vidutiniai ir sunkieji tankai) amerikonai gali montuoti tanke jau nuo penkto lygio, kai vokiečiai, rusai ir prancūzai tai gali padaryti tik 8 lygyje. Tik amerikiečiai turi atskirą savaeigių prieštankinių pabūklų šaką su sukamais bokštais. Amerikonų artilerijos tai pat savotiškos geros patrankos ir nedideli gabaritai plius labai geri horizontalūs patrankos kampai.
• Prancūzai – atsirado žaidime 2011 metų gruodžio pabaigoje. Ši kovinė technika grubiai skirstoma į dvi dalis, kadangi Prancūzija buvo okupuota Vokietijos tad yra prieškarinė grubiai iki 5 lygio ir pokarinė technika. Pirmoji klasė sunkiai šarvuota ir lėtapėdė technika, leidžianti vaizduoti Maus smėlio dėžėje, yra ir apsirūkusio inžinieriaus produktai, keistos formos tankai su prastais ginklais. Antroji klasė su gerais bei tiksliais ginklais, dideliu maksimaliu greičiu bei užtaisymo būgnu kurio pagalba per trumpą laiko tarpą galima iššaudyti būgno turinį, o vėliau bėgti užsitaisyti iš naujo nes tuo momentu tankas visiškai bejėgis. Trūkumai tai gale montuojamas bokštas, labai prasti vertikalūs patrankos kampai, popieriniai šarvai kurie sugeba pramušti net kai kurie fugasiniai šoviniai, bei mažiausia patvarumo taškų atsarga, o artileristai taip pat nuskriausti didžiausias kalibras pas juos tik 155 mm. Topiniai prancūzai labiausiai priklausomi nuo tiesių žaidėjų rankų, jie neatleidžia klaidų visiškai, bet gero žaidėjo rankose tai tikra mirties mašina.
• Kiniečiai – taip yra ir tokie. Ši tankų šaka buvo sukurta specialiai kiniečių rinkai, matyt kūrėjus užkniso begaliniai skundai iš kiniečių darbininkų, o jų kaip žinome yra labai jau daug, nes jiems taip pat norėjosi kažko savo gimto. Bet kol kas tai tik dvi premium kovinės mašinos, nukopijuotas T-54. Pirmasis tankas atsirado 0.6.7 versijoje tai buvo Type 59, tam tikru momentu žaidimo kūrėjai išėmė iš prekybos šį tanką nes atsitiktinėse kovoje darėsi totalus bardakas. Vidutiniai tankai turi tokią savybę jungtis į gaujas, o keletas gerų žaidėjų su vidutiniais tankais gali padaryti visišką achtung bet kur. 2012 metų rudenį kūrėjai užsivežė naujos kinietiškos žolės, ir pristatė pilną tankų šaką, pradedant pirktais anglų – amerikiečių bei trofėjiniais japonų tankais, bei baigiant visiškomis tarybinių tankų kopijomis.
• Britai – na kur mes be tankų pionierių ? Pradžioje buvo planuota kad britai atsiras iš karto po amerikiečių (jau net uždaros betos laikais buvo sukurta britų tankų šaka). Britai juk kariavo ir dar kaip ! Bet kadangi jie salos žiurkės ir nenorėjo dalintis tankų dokumentacija gavosi taip kaip yra, prancūžiškos technikos fone britai neišsiknisinėjo, neskaitant tai kad britai tankus skirstė į kreiserinius (greitos ir kandžios skarbonkės) ir pėstininkų palaikymo (gerai šarvuoti lėtapėdžiai su greitašaudėmis patrankomis). Dar vienas britų tankų niuansas tai patrankos su geru pramušimo parametru bei didele greitašauda, bet su nedidele daroma žala tai galioja iki 8 lygio imtinai. Topiniuose tankuose šis niuansas dingsta, jie kažkur viduryje tarp tarybinių ir amerikietiškų tankų, tik jie turi galimybę šaudyti fugasiniais sviediniais su 200 mm pramušimo parametru. Prieš atsirandant pagrindinei tankų šakai jie žaidime egzistavo kaip žemo lygio premium tankai (Valentine, Matilda, Cherchill ir Tetrax).
• Japonai – kaip nekeista ir jie gamino tankus, oficialiai pranešta kad jų šaka atsiras po kiniečių. Žemo lygio tankai grynos tarybinių tankų BT, T-26 kopijos bet jau nuo 6 – 7 lygio realiai egzistavusių kovinių mašinių neliko ir prasidės popieriniai tankai. Topiniams tankams žadami storiausi šarvai ir laivų ginklai, kurie vienu šūviu gali sunaikinti priešininko tanką, ko pasekoje bus patys lėčiausi tankai žaidime, koks maksimalus greitis ? Gal kokie 10 km/h nuo kalniuko pavėjui ? Vidutiniai tankai kitas kraštutinumas, tai amerikietiškų tankų parodijos praktiškai be jokių šarvų, bet greiti. Kas jau kas bet japonai iškrypimų specialistai.
• Kiti – jie planuojami ne anksčiau kaip 2014 metais po japonų tankų šakos, visų pirma tai Europos rinktinė, iš šalių kurios pačios nesukūrė tankų pilnai šakai, tokios kaip Lenkija, Švedija, Šveicarija, Čekoslovakija ar Italija yra net Vengrija, plius Arabų bei Izraelio tankai, net Lotynų Amerikos kūriniai kurie bus premium tankais. Jokios informacijos kol kas nėra.

Kontingentas
Testeriai
• Alfa testeriai, nedidelis senų žaidėjų branduolys, apdovanoti tankais PzKpfw V—IV Alpha. Kurie labai retai pasirodo žaidime ir bijoti šių tankų su raidele A nereikia jei jūsų tankas 6 ar didesnio lygio.
• Beta testeriai, spėjo išbandyti visą techniką dar prieš oficialų žaidimo startą. Kaip taisyklė turi mėgstamą tankų klasę ir pastoviai su ja žaidžia nežiūrint į visus techninių parametrų pakeitimus. Didžioji dalis susibūrė į klanus dar uždaro beta testo metu, taip pat apdovanoti unikaliu tanku KV-220, su saiku moka realius pinigus. Turiu paminėti miegančius beta testerius, kurie beta testo metu dalyvavo labai mažai ir buvo užmetę žaidimą, bet sugrįžo tik dabar, juos nekenčia ne tik patys beta testeriai taip sakant už munduro garbės pažeminimą, bet ir didžioji dalis forumo lankytojų, nes dažniausiai būtent jie užduota idiotiškiausius klausimus.
• Super testeriai, tai elitas kurių nuomonės kartais klauso ir žaidimo kūrėjai. Jiems prieinama viešai neplatinama informacija, skaitomi protingesniais už alfa ir beta testerius, faktiškai tai testeriai jau išleisto žaidimo. Tai labai uždaras ratas į kurį papilti labai sunku, jiems oficialiame serveryje prieinama premium technika kuri pasirodys tik sekančiame atnaujinime, tad dažnai tampa nesportiško žaidimo aukomis bei tenka kentėti pastovius idiotiškus klausimus iš žaidėjų pusės.

Likusieji žaidėjai
• Donatoriai, žaidime jie tik tam kad šaudyti kitus, aktyviai remia projektą realiais pinigais, bei išradinėja tik tokią techniką kuri (prisiklausę įvairaus plauko ekspertų) leidžia pasijausti visagaliu mūšio lauke. O kai pagaliau jau turi šią techniką angare tame pačiame forume verkia kad negali nieko padaryti ir tankas paskutinis šūdas (tiesių rankų augančių ne iš subinės už pinigus nenusipirksi). Po eilinio atnaujinimo pradeda mokytis naują šaką, nes senoji jau sugadinta jų nuomone. Pagrindinis žaidimo kūrėjų pajamų šaltinis.
• Moksleiviai moka realius pinigus labai retai, bet pastoviai forumuose rėkia, kad realūs pinigai žaidime blogis ir t.t. Žaidime elgiasi neprognozuojamai, taktikos ir strategijos ne nieko negirdėjome. Tad adekvačius žaidėjus tai savaime suprantama siutina, žaidimo forumai pilni jų verksmų koks blogas wargaming ir koks aš kietas pacukas, generuoja daugiau nei 50% šiukšlių forumuose bei žaidime. Po pamokų ar atostogų metų jų kiekis katastrofiškai padidėja net iki kokių 95% žaidime, ko pasekoje žaisti tampa visiškai neįmanoma. Bet ne visi mamyčiukai blogi žaidėjai bet tai reta išimtis iš taisyklės, administracija ir moderatoriai bando su jais kariauti bet visiškai nesėkmingai.
• Troliai, pagrindinis jų užsiėmimas forumų bei žaidimo chato trolinimas, daugiau jie neatneša jokios naudos, tad dauguma jau užsidirbę permament banus.
• Žaidėjai, kaip tai neskambėtų paradoksaliai susideda iš mastančių būtybių, atėjusių atsipūsti po darbo, instituto, nepraleidžiantys forume parašyti kad viskuo kalti mamyčiukai. Šis kontingentas pilka masė, nepasiekiantys kažkokių didelių pasiekimų žaidime.
• Tankistai, pati keisčiausia grupė žaidėjų, susideda kaip taisyklė iš buvusių kariškių, ko pasekoje žaidime kartais nuskelia tokius bajerius kad laikykis, o į klausimą kur tavo protas, ir kodėl taip elgies, gauni elementarų atsakymą, mane taip mokino (armijoje juk protauti draudžiama). Ypač linksma pasiklausyti kanale pokalbį tarp kokio seržanto ir leitenanto.
• Tankofilai, jie klijuoja tankų modelius ir anonizuoja žiūrėdami į kokio IS-7 nuotrauką, iš atminties gali išvardinti visus PzKpfw III Ausf. J techninius parametrus, žaidime jie tik dėl tankų. Lengvoje formoje mes visi tankofilai pripažinkime tai, žaidime niekuo neišsiskiria bet forume kartais užverda tokią košę kad šakės, kartais net bando kariauti su moderatoriais ar žaidimo kūrėjais bandydami įrodyti savo tiesą, ko pasekoje dažnai kenčia nuo įvairaus lygio represijų iš jų pusės.

Klasifikacija pagal žaidimo stilių
• Frageriai, atsirado žaidime nuo pat jo pradžios. Pasižymi medalių rinkimais, bei sužeisto tanko pribaigimu laukiant iki paskutinės minutės kai tai galės padaryti, o jei kažkas iššovė į jo numatytą auką prasideda keiksmų lavina, kartais net pradeda šaudyti į sąjungininką kuris išdrįso nušvilpti jo fragą. Tad lentelėje palyginus su kitais žaidėjais su 0 fragų atrodo ypač kietas pacukas, nors patirtis duodama už padarytą žalą o ne nušautų priešininkų kiekį. Šiai grupei daugiausia priklauso mamyčiukai, kartais jie bando vaikyti tanką net tada kai neaišku kur jis, chroniškai bijo grobti bazę, ir su riksmais "neimkite bazės", "pribaikime visus" lekia pirmyn, o kartais net šaudo į sąjungininkus bandančius užimti priešininkų bazę. Ko pasekoje dažniausiai pralošiama kova.
• Krūmų kariai, tai ypatinga kasta kaip taisyklė važinėja su topiniais tankais ir visą žaidimą prasėdi krūmuose netoli bazės, pastoviai chate rašinėdamas visokias nesąmones retkarčiais iššaudamas į priešininką per visą žemėlapį, arčiau nevažiuoja dar dažus subraižys. Ypatingai skundžiasi "kodėl aš negaliu pataikyti" bandydamas pataikyti su fugasine patranka kurios išbarstymas plius minus hektaras per visą žemėlapį. Daugiausiai tokių individų pasitaiko tarp vokiškos technikos mylėtojų, atseit tikslios patrankos, blogi šarvai ir važiuoti negaliu, kuro neatvežė. Dažniausiai dėl jų pralošiami mūšiai nors dėl visko kaltina komandą atseit ko jūs ten lindote.
• Artileristai, labiausiai nekenčiama kasta visame žaidime. Ramiai sau sėdi krūmuose, rydamas sumuštinį bei šaudydamas per visą žemėlapį į sąjungininkų aptiktus priešininkus. Priešininkams pirmaeilis taikinys, nes net vienas geras artileristas gali būti labai didele rakštimi priešininkų komandos subinėje, ypač mėgsta topinius priešininkų tankus ypatingai Maus. Kaip velnias kryžiaus bijo lengvųjų tankų, kurie būtent ir sukurti naikinti artilerijai. Standartiškai reiškiasi žaidimo forume, lygindami kieno geresnė storesnė patranka ir pas ką geresnis pataikymų procentas, bei kas daugiau užvertė peliukų.
• Statistikos vergai, kaip žinote kiekvienas žaidėjas turi savo statistiką, kurią galima pažiūrėti net mūšio metu su noobometru (naudok google). Žaidimo kūrėju teigimu normali statistika tai ne mažiau kaip 49% pergalių (2% lygiosios), ne noobu skaitosi žaidėjas kurio pergalių procentas ne mažesni kaip 50% – 52%. Tėvukai gali šį parametrą užkelti net iki 60% ar daugiau, o smėlio dėžėje skriaudžiant mažiukus ar kuopose galima pasiekti ir 70% - 80%. Klinikiniai atvejai kai sukuriamas atskira vartotojo paskyra tik žaidimuose kuopose ar klanų karuose ten statistika gali siekti 90% ar daugiau. Kaip suprantate šie rodikliai yra pagrindiniai falometrijoje, bei trolinant kitus žaidėjus jei statistika žemesnė nei 45% - 47% tai tu atgrubnagis, mamyčiukas, idiotas ir t.t. jei turi 50%+ aiškinti kad nemoka žaisti be kuopos, kitaip sakant solo, ar apkaltinti chronišku pedo bear atveju.



WRATH senas gidas naujokams:

Ekonomika (technikos pirkimas, pardavimas, slotų angare pirkimas, auksas, premium account, t.t.)
Žaidime yra nemokami du pirmos klasės (su kitom šalim, gal atsiras ir daugiau) tankai. Rusiškas MC-1 ir vokiškas Leichttraktor. Tai patys silpniausi žaidime tankai. Juos visada gali paimt nemokamai ir pradėt rinkti pinigus. Su jais visi ir pradeda ir sukaupus patirties taškų atrakina kitus tankus. T.y. šitie pradiniai tankai yra vystymosi medžio pradžia. Pinigai duodami už kovas ir nuveiktus veiksmus kovose (vėliau, kai prasidės klanų karai, pinigai bus duodami klanui už turimas provincijas), t.y. jei nieko nenuveikei kovoje, žuvai ir dar tavo komanda pralaimėjo, tai gali gauti apgailėtinus ~500 kreditų, kurių gali neužtekti tanko remontui. Tiesa, šitie pradiniai tankai ir taisomi nemokamai, taigi visada yra atsarginis kelias pasipildyt piniginę, jei pagrindinio tanko remontui neužtenka kreditų. Jeigu kovos metu atidengei priešo buvimo vietą - gauni kreditų, jei ką nors sužeidei - gauni kreditų, jei kažką pašovei - dar daugiau kreditų. Jei komanda laimi, irgi gaunama daugiau kreditų, ypač jei laimima sunaikinus visus priešus, o ne užėmus bazę. Taip pat gali būti lygiosios, kai abi komandos vienu metu užima bazes. Padidint gaunamų kreditų skaičių galima užsakius Premium account. Tada pinigai dvigubinami. Premium account galima užsakyti nuėjus į savo Profilį ir paspaudus ant atitinkamo mygtuko. Prem užsakomas už auksą, o auksą teks pirkti už realius pinigus. Taip pat už auksą galima pirkti geresnius šovinius, kurie turi didesnę šarvų pramušimo galią ir daro daugiau žalos. Bet šie šoviniai vis tiek negarantuoja jums pergalės. Tai nereiškia, kad iš pirmo šūvio naikinsit bet ką žaidime. Vis tiek viskas priklausys nuo priešo stovio, šarvų, pataikymo vietos ir pan. Prem galima užsakyti parai (už 2 auksinius), savaitei (už 5 auksinius) ir mėnesiui (10 auksinių). Auksą galima keisti į kreditus (1 auksas - 100 000 kreditų). Technika žaidime perkama už kreditus (kai kurie tankai perkami už auksą). Tam reikia eiti į Parduotuvę ir išsirinkti atrakintą tanką. Tam, kad galėt nusipirkt tanką, reikia turėt vietos angare (slot). Slotai perkami už 1 auksą. Slotų skaičius neribojamas. Pradžioje berods būna 5 laisvi slotai. Tankus galima ir pardavinėt. Tam reikia nueiti į sandėlį (sklad). Taip pat galima pardavinėt nereikalingus modulius ir šovinius. Parduot galima tik sveiką techniką. Taigi reikia prieš tai pilnai suremontuot tanką.

Patirties taškai (lygio kėlimas, naujos technikos atrakinimas, technikos medžiai, t.t.)
Už kiekvieną kovą taip pat duodami patirties taškai, už kurios galima atrakint tankus medyje ir kitus modulius. Atrakint naujus tankus ir modulius galima tik einant iš eilės. T.y. negalėsi iškart atrakint Tigro, neatrakinus visos šakos iki jo. Exp. taškų gauna mažiau nei kreditų. Mažiau jų reikia ir tankų ir modulių atrakinimui, bet vis tiek skaičiai yra nemaži. Su Premium accountu exp. taškai yra irgi dvigubinami. Esminis skirtumas nuo kreditų yratas, kad patirties taškai kaupiami tik to tanko sąskaitoj su kurio koveisi. Tik 5% per kovą gautų taškų eina į laisvą balansą, kurie gali būti panaudoti atrakinant bet ką. O su vienu tanku sukaupti taškai gali būti panaudoti tik to tanko moduliams atrakinti. Taip pat paprastai vieno tanko lange būna kito tanko (ar kelių) atrakinimas ir taip palaipsniui judama vystymosi medžiu. Atrakinus kitą tanką jus su juo turėsi 0 exp taškų ir tai kas yra laisvam balanse, nors seno tanko sąskaitoj gali būti sukaupta ir nemažai tūkstančių taškų. Vėliau lyg ir planuojama galimybė už auksą pervesti sukauptą patirtį į laisvą balansą.

Tankų moduliai - pabūklai, bokštai, racijos, važiuoklės
Kartais pakeitus tam tikrus tanko modulius (bokštas, važiuoklė, pabūklas) tankas netgi gali pereit į kitą klasę, t.y. tapti geresniu modeliu. Moduliai kaip ir tankai irgi turi savo mini medžius ir dažnai, tam kad atrakint kitą modulį, reikia prieš tai atrakint kitus. Apie važiuokles ir racijas daug nepasakysiu, nes dažniausiai geresnės apsimoka, nes gausit geresnį greitį, pasukimo greitį ir pakeliama svorį, taip pat didesnį racijos veikimo nuotolį. Bokštai gi gali pridėt daugiau šarvų, bet gali nukristi pasukimo greitis, taip pat tankas darosi sunkesnis ir lėtesnis. Su pabūklais reikia būti dar atsargesniam. Didesnis kalibras nereiškia, kad pabūklas geresnis. Reikia žiūrėti į šarvų pramušimo rodiklį. Taip pat ir į vamzdžio ilgi (tai nurodoma raide L/xx pavadinime). Kuo ilgesnis vamzdis, tuo didesniu atstumu galima šaudyt taikliau, tuo geresnis šarvų pramušimas, net jei kalibras mažesnis. Tarkim 75 mm L/70 pabūklas pramuštų 150 mm šarvus, bet žalos padarytų tik 100. O L/40 105 mm pabūklas žalos padarytų 200, bet pramušti gali tik 100 mm šarvus. Taigi reikia nuspręsti ką jus medžiosit, ar lengvus tankiukus, kuriuos taškysit su 105 mm iš pirmo šūvio, ar visgi šiek tiek ilgiau šaudysit į sunkesnius tankus, bet su tikimybę pramušt, o gal ir pašaut. Visi moduliai turi savo charakteristikų langą (spausti dešiniu ant modulio ir pasirinkti Informacija). Galima atidaryt kelis modulių langus ir palygint juos vienas šalia kito. Žaidimo interfeisas leidžia lengvai valdyt daug langų ekrane. Žiūrėt pirmiausiai reikia į Šarvų pramušimo rodiklį xx/xx/xx, kas yra įprastas šovinis/geresnis šovinis/fugasas. Geresni šoviniai yra perkami už auksą, jie yra su dar smailesniais antgaliais, kas leidžia jiems pramušti didesnius šarvus. Taip pat jie padaro šiek tiek didesnę žalą už įprastus šovinius. Taip pat pabūklas turi tokius svarbius rodiklius kaip užtaisymo laikas, išbarstymo rodiklis (taiklumas kitais žodžiais, kuo mažesnis rodiklis, tuo geriau), svoris. Dažnai matau, kaip ant lengvų vidutinių tankų uždeda sunkius bokštus ir įstato galingiausius pabūklus, taip padarant iš vikraus tanko vėžlį. Mano manymu vidutinių tankų didžiausias privalumas ir yra vikrumas ir greitis, taigi reik nepersistengt su patobulinimais. Tam tikri moduliai reikalaus kitų modulių. Tarkim norint pastatyt sunkesnį bokštą reikės geresnės važiuoklės. Norint didesnio pabūklo, reikės naujo bokšto ir pan. Greitai keisti turimus modulius galima tiesiog angare. Kai yra pasirinktas norimas tankas, virš slotų su tankais yra modulių ikonos. Paspaudus ant modulio ikonos, atsidarys sąrašas galimų modulių ir galima bus iškart pritaikyti vieną iš jų ir iškart pamatyt vizualiai pakeitimus tanke. Taip pat tai vienintelis būdas grąžint pradinius modulius (stock) tankui.

Kovų tipai
Pačioj pradžioj, turint pirmo lygio tankus, automatiškai žaidėja jungs į "Smėlio dėžę", į kovas pradinukams. Nors, visada galima išskleist "V boi!" (Į kova!) mygtuką ir pasirink įprastą kovą. Nors aiškų su MC-1 geriau nelįst į tikras kovas, nes tik tapsit pajuokos objektuCha cha Vėliau, kai gausit geresnį tanką, jums jau nebeleis eit į pradinukų kovas. Galėsit eiti tik į tikrus mūšius, kur sutinkami ir patys galingiausi tankai žaidime. Čia yra šiek tiek atbaidantis nuo žaidimo dalykas. Žaidėjas vos nulipo nuo pradinio tanko, turi tik šiek tiek geresnį LT ir jam jau priešpastatomi sunkieji Tigrai, ISai ir pan. Aišku, kiekvienoj kovoj yra iš abiejų pusių po kelis lengvus tankus. Bet jie dažniausiai miršta nuo sunkiųjų tankų šūvių. Ir dažniausiai nuo vieno šūvio. Taigi kurį laiką žaidimas gali pasidaryti nemalonus, ir tik nuo kokio 4-5 lygio tanko jau galima bus ilgiau išgyvent lauke, bandyt įkast ir kokiam vidutiniam tankui. Kūrėjai žada ateity padaryt geresnį balansą šioje vietoje, kad kovose dalyvautų panašūs priešininkai. Šis sistemos pakeitimas buvo planuojamas 06.14 patch'ui, bet buvo atidėtas. Galbūt tai dar spės įgyvendint iki OBT.

Elgesys kovoje (patarimai skirtingo tipo technikos turėtojams, bendri kovos patarimai):
Lengvieji tankai (LT) - jų pagrindinė užduotis - žvalgyba ir priešo lengvųjų tankų ir artilerijos naikinimas. Pirmas patarimas būtų neskubėt "šviesti" priešo pozicijų ir mirti per anksti, kol niekas komandoj nespėjo užimti pozicijų. Geriausia palaukti savo bazės pakraštyje kol gausite leidimą iš kovos vado ar artilerijos narių. T.y. reikia leisti artilerijai užimti geresnes pozicijas, užsitaisyt ir prisitaikyti. Taip pat ir kai kurie sunkieji tankai ir pt-sau gali apšaudyti priešą iš gana tolimos distancijos. Kai komandos nariai užėmė pozicijas, vis tiek dar nereikėtų skubėti. Pirmiausia būtų geriausia sunaikinti priešininko žvalgyba, tokius pačius lengvuosius tankus. Reikia stengtis juos kuo mažiau prileist iki savo bazės, o jei visgi kažkas prasibrauna giliau, bet kokia kaina kuo greičiau sunaikint. Nes gyvas "jonvabalis" savo bazėje, tai užtikrinta mirtis nuo artilerijos visiems. Kadangi LT dažnai pasižymi labai dideliu greičiu ir manevringumu, būna sunku pataikyti į artėjanti žvalgą. Vienas iš būdu jį sustabdyti, tai užtverti jam kelią ir taranuoti. Tada kelioms sekundėms jis bus sustabdytas ir kiti galės prisitaikyti. Tiesa, tokiu būdu ir patys pasidarot geru taikiniu priešo artilerijai ir deja nelabai taikliai šaudantiems saviškiamsŠypsena Po to kai priešo žvalgybininkų bangos sustabdytos ir artilerija pasiruošė apšaudymui galima pradėt savo žvalgybą. Judant priešo bazės link reik nepamiršt dažniau manevruot. Galbūt tam, kad suprast kaip geriausia judėt, reikia kelis kartus pabandyt pažaist su artilerija ir suprast kaip sunku pagaut nuolat į visas puses besisukiojančią smulkmę. Šaudymas šiuo metu yra antraeilis dalykas, galima bandyt šaudyt į matomus priešus judant (kai kurie lengvieji tankai pasižymi neblogu taiklumu ir judant, kaip Leopard), bet tai gali būti tik kaip blaškantis priešo dėmesį dalykas. Sustot negalima, nes būsi greit pašautas. Priekinėje linijoje tikriausiai sutiksi sunkesnius tankus, taigi jų net prašaut tikriausiai nepavyks. Taigi lengvojo tanko užduotis prasibraut pro priešo priekines gretas ir kuo ilgiau likti gyvam lakstant po priešo bazę ir atidengiant daug taikinių savo artilerijai ir sunkiesiems tankams. Paskutinis dalykas, kurį LT gali ir visai sėkmingai tai daryti, tai priešo artilerijos naikinimas. Nes artilerija paprastai neturi stiprių šarvų, yra labai lėta ir nejudri. Bet kaip bebūtų, dažniausiai LT garbingai žūsta kovos pradžioje, galbūt pasiėmus su savim vieną-kitą artileristą. Retas LT tankistas sugeba išsilaikyt iki kovos pabaigos, čia jau reik neblogų įgūdžių ir patirties. Bet tai vis tiek yra gana smagi kategorija vien dėl greičio ir pasitenkinimo, kai lakstai dideliems tankams po nosim, o jie niekaip negali pagaut tave į taikiklįŠypsena Žaidžiant komandoj dar prisideda pasitenkinimas po sėkmingos žvalgybos, kai padedi draugams laimėti mūšį.

Vidutiniai tankai (VT) - patys paprasčiausi VT mažai skiriasi nuo LT, tik yra šiek tiek lėtesni, šiek tiek daugiau šarvų turi ir gali turėt sunkesni pabūklą. Žemesnių lygių VT irgi gali būti naudojami kaip žvalgybininkai, taip pat jie gali būti fronto linijos priekyje ir gaudyti priešo žvalgus. Tokioms užduotims užtenka jų visgi silpnų ginklų. Na ir aišku galima kovoti su priešo VT. Su kiekvienu lygiu VT darysis vis sunkesni, lėtesni ir labiau artės prie sunkiųjų tankų. Pagrindinė jų užduotis bus kova su VT, ST tankais. Taip pat VT gali atlikti savo artilerijos apsaugos funkcijas nuo įkyrios LT smulkmės.

Prieštankiniai SAU (PT-SAU) - PT-SAU turi atsiminti tai, kad jokių būdu nereik bandyt vaidint tanką. PT-SAU pagrindinis ginklas - šaudymas iš pasalos, iš didelių distancijų, šaudyt į mažiau apsaugotas priešo tanko vietas (galas, šonai, vikšrai). Jeigu jau norisi judėt į priekį, tai geriau tai daryt, kaip sakoma "ant pečių" savo komandos paprastų tankų. T.y. laikytis už nugarų ir bandyt pribaigt tuos su kuo susiduria taviškiai tankai. Aišku, būna situacijų, kai PT-SAU užklumpa netikėtai. Tada reik atsimint, kad tavo mašinoj kakta yra pati tvirčiausia dalis, reik stengtis pasisukt į priešą priekių, bandyt įsispraust į kokį kampą ir tikėtis, kad šarvai atlaikys, kol pats sugebėsi pašaut priešą ar kol kas atskubės į pagalbą. Jokių būdu nereik veltis į artimą dvikovą ir bandyt suktis aplink priešą, nes jis tikriausiai geriau išnaudos savo vikrumą ir bokšto pasukimą, kad iššaut vargšam PT į galą. Ir jau tikrai nereikėtų varyti atakos priešaky į priešo bazęŠypsena Taip pat galima užsiimt tų pačių LT naikinimu savo bazės prieigose, užėmus kokį strategiškai svarbu, siaurą praėjimą, kur priešas neturės daug vietos manevrui. PT-SAU dažnai gali turėt itin stiprius pabūklus, kitaip nei dauguma tankų), todėl jų pagrindinis koziris - taiklus šaudymas.

Artilerija (ART) - kartais gali pasirodyti, kad su artilerija yra pernelyg viskas paprasta. Taikinį matai iš viršaus, užtenka tik užvest virš jo taikiklį ir paspaust gaiduką. Bet dažniausiai tas taikinys juda, dažnai apšaudymui trukdo pastatai ar kitokios landšafto detalės, dažnai gyvenimą apkarto nežinia iš kur bazėje atsiradę priešo LT ir ta pati priešo artilerija irgi dažnai gali pasiekti jūs bet kokiam žemėlapio taške. Taigi artileristo užduotis numeris 1 - surasti vietą. Tai turi būti balansas tarp saugumo, tarp geresnio matomumo, tarp artumo iki priešo bazės. Taip pat kartais galima pasirinkti nestandartinį variantą, kur galbūt niekas nesitikės jūsų ieškot. Toliau galima prisidėt prie priešo žvalgybininkų naikinimo iki kol jie pasieks jūsų bazę. Bet čia reik būti labai taikliam su greita reakcija ir "prišaudyta" akim. Sekantis žingsnis, po to kai jūsų LT pasiekia priešo bazę, tai savo kolegų, artilerijos, naikinimas priešingoj stovykloj. Tai labai palengvins gyvenimą savo komandoms draugams, kai jiems nereikės galvot apie mirtį atlekiančią iš giedro dangaus. Na ir paskutinis taikinys, tai patys stipriausi priešo tankai. Juos dažnai tenka naikinti susitelkus visas jėgas ir artilerija čia labai padeda, ypač jei kitiems pavyksta storulį užspaust ir priverst nejudėt. Labai svarbu neužsižaisti ir nuolat stebėti žemėlapį. Nes karts nuo karto kas nors prasibrauna iki jūsų pozicijos. Tada geriausia išjungt artilerinį režimą (kuris įsijungia su Shift) ir bandyt tiesiu taikiniu nudobt nekviestą svečią. Čia kaip ir su PT-SAU tinka patarimas pasisukt priekiu į priešą. Taip pat galima bandyt pasislėpt už kokio akmens, namo ir tikėtis, kad gal kas iš komandos draugų atlėks į pagalbą. Nors dažniausiai artileristus palieka likimo valiaiŠypsena

Sunkieji tankai (ST) - daug apie juos neparašysiu, nes dar pats tokio neturiuCha cha Dažniausiai sunkieji tankai neskuba ir nedidelėmis grupėmis po 2-3 vyksta į strategiškai svarbius taškus, o kai ten sutinka priešo sunkiuosius, prasideda metodiškas (ir gal kartais nuobodus) susišaudymas. Sunkieji turi didelius šarvus ir daug gyvybės taškų, todėl ir vienas kitą gali ilgai daužyt. Tokiuose susišaudymuose svarbu gerai pasirinkt šaudymo taikinius, nebandyt priešui šaudyt iš priekio, kur didesni šarvai. Bandyt apeit iš šono ar galo, bandyt užspaust priešininką, kad padaryt tą lengvu taikiniu savo artilerijai. Nors kartais pamatau, kad sunkieji bando atlikti žvalgybos vaidmenį, varo iškart į priešo bazę. Šiaip logikos yra, nes tokį "žvalgą" greit nenumuš ir jis stovėdamas už kokio namuko prie priešo bazės gali labai ilgai ten atsilaikyt ir sėkmingai atidenginėt taikinius saviškiams. Bet yra ir rizika greitai prarast savo sunkiuosius tankus ir tada gali būti sudėtinga laimėti. Žodžiu, sunkaus tanko vairuotojui reikia daug išminties ir kovos lauko matymo, supratimo, kada reikia pasiginti, kada reik varyt į ataką.

Žemėlapiai šiuo metu žaidime yra 22 žemėlapiai. Nauji atsiranda su kiekvienu patchu, todėl sunku aprašyti visus. Trumpą aprašymą anglų kalba galima rasti čia http://wiki.worldoftanks.com/Maps Žemiau aprašyti keli iš pirmųjų žaidimo žemėlapių.

Prochorovka - tai turbūt pats atviriausias map'as su didžiule laisva teritorija viduryje. Tiesa, ši teritorija nėra visiškai lygus laukas. Yra kalvų, yra medžių ir krūmų. Bet vis tiek čia itin greitai žvalgybininkai pasiekia priešo bazes, sustabdyt juos būna labai sunku, nes vietos manevrui daug. Bet dažniausiai per vidury niekas nepuola. Iš vienos pusės yra keliukas paskendęs medžiuose ir krūmynuose. Iš kitos pusės yra geležinkelis, už kurio yra mažas kaimelis, kuriame dažnai užverda atkaklūs mūšiai. Rytinėj pusėj yra kalniukas, kur mėgsta įsitvirtint artilerija, taip pat per tą kalniuką žvalgai mėgsta apeiti priešą iš užnugario. Šiame žemėlapyje reikia ypač saugoti savo artileriją (dėl didelių laisvų plotų lengviems tankams). Taip pat neišsibarstyt visiems ant dviejų flangų, nes tada iki bazės kelias visiškai laisvas bus.

Malinovka - dažnai vadinama tiesiog "tiru" ir dėl to labai nemėgiama. Taip pat šiame žemėlapyje artilerija atsiranda gerokai toliau nuo savo pagrindinių pajėgų ir visada turi greit lėkti į geresnę ir saugesnę vietą. O tiru šis map'as vadinamas dėl landšafto. Vidury yra didelis laukas o iš vienos pusės prieš bazę yra pastatukai ir tvoros, prieš kitą bazę yra įsitvirtinimai už kurių irgi gali slėptis tankai. Todėl dažnai abi komandos sustoja už priedangų ir bando iš toli šaudytis, kai yra atidengiamos priešo pozicijos. Yra ir kitas kelias. Žiūrint iš apatinės bazės, iš dešinės yra pelkė ir tvenkinys, o dar toliau į dešinę yra miškelis ir kelias į kalną. Tiems kas pradeda apatinėj bazėj, tai gana ilgas kelias, tam kad iš dešinės apeiti priešą, nes reikia visą laiką važiuot į kalną. Priešininkams gi tai kaip tik geras ir greitas kelias ir dažnai per šią pusę varo vos ne pusė komandos. Svarbu, kad tai nebūtų chaotiškas bėgimas, reikia laikyti gretas ir metodiškai naikint sutiktus priešus.

Himmelsdorf - pats mėgstamiausias žaidėjų mapas. Tiesa artileristai gal ir nemėgsta, nes čia gana sudėtinga išnaudoti savo galimybes. Tai vokiškas miestas su pilim ant kalvos. Labai gražus miestas su aikšte vidury žemėlapio, su siaurom ir plačiom gatvelėm su geležinkelio stotim vienoje pusėje ir kalva su pilim kitoje. Artilerijai čia labai sudėtinga, nes prisitaikyti dažnai trukdo namai. Puolimo variantų yra daug. Ir tiesiai ir per stotį ir per kalvą (greitieji leopardai dažnai pasirenka šį kelią, nes kiti nespėja įvažiuot į kalną, kai leopardai jau leidžiasi nuo jo) ir laviruot gatvelėmis. Artilerijai tikriausiai geriau bandyt įlipt į kalvą (bet būtinai su apsauga) ar pasislėpt geležinkelio stoties rajone. Sunkesni ir lėtesni tankai dažnai pasirenka aplinkines gatves ir vengia lįst į centrinę aikštę, nes ten gali būti garantuota mirtis.

Karelija - šiaurinis kraštovaizdis (ne, sniego nėra, nors vėliau žada ir su sniegu žemėlapius ir naktinius ir tropikus). Skurdus landšaftas su kalniukais, eglėmis. Ruda spalva dominuoja šiame mapeŠypsena Didžiausias ypatumas yra tame, kad abi bazės yra ant aukštumų, taigi bazės užėmimas yra gana sunkus dalykas, jei ją gina nors keli tankai. Nes važiuojant į kalną greitis labai krenta ir tampi lengvu taikiniu. Važiuojant per vidurį yra gana tiesus kelias su pelkėmis iš abiejų pusių. Iš abiejų pusių yra kalvų masyvai ir kai kur galima užvažiuot aukščiau ant tų kalvų ir iš tokio taško atsiveria geresnis vaizdas į mūšio lauką. Paprastai prie šitų kalvų ir verda didžiausi mūšiai. Šis žemėlapis galbūt yra labiausiai tinkantis gynybinei taktikai (dėl minėtų aukštai esančių bazių).

Ensk - Tai antras miesto žemėlapis, bet tikrai ne toks gražus ir įdomus kaip Himmelsdorfas. Namų yra įvairios architekturos, bet dauguma neišskirtiniai, žemi pastatai ir šiek tiek kaimiško tipo namų aplink. Yra keletas kvartalų, nedidelė aikštė vidury, vienam šone vėlgi geležinkelis. Mieste daug medžių ir krūmų. Pagrinde kovos užverda kažkur centre, bandant laviruot tarp namų. Lengvieji tankai dažnai bando apeit pozicijas per geležinkelį. Kažko ypatingo apie šį mapą pasakyt negaliu, tik tiek, kad čia geresnė vieta žaist su PT, nes visada galima rasti kampą už kurio pasislėpt ir padaryt pasaląŠypsena

Lasvill - po paskutinio didelio patcho tai tapo vienu vaizdingiausiu mapu žaidime. Gražus dangus, peizažas, daug medžių, žalumos, žydinčios obelaitės, gražus miestelis, idiliškas Alpių vaizdelisŠypsena Žemėlapis susideda kaip visad iš dviejų bazių, kurias atskiria didelis kalnas centre. Taip pat centre yra didelis ežeras. Yra tris pagrindiniai keliai. Centre tarp kalno ir ežero veda siauras keliukas, vadinamas "kiška" (žarna). Dažnai kovos pradžioj koks nors lengvas tankas pasisiūlo jos uždarymui. T.y. lekia ten, suranda siauresnę vietą, atsistoja atitinkamai ir.. miršta. Toliau jau niekas negali jo apvažiuot. Na toks biškį pasiaukojantis žaidimas. Nors galima ir priešo tanku pabandyt užkimšt praėjimą. Nežinau ant kiek tai logiška ir reikalingaNekaltas Iš kitos kalno pusės yra tarpeklis, kur dažniausiai suvažiuoja sunkieji tankai ir stumdosi ten iki kovos pabaigosCha cha Vėlgi nežinau kodėl taip susiklostė, kodėl sunkieji nevaro kitu keliu. Gal tradiciškai taip pasidarėŠypsena Na ir iš kito ežero kranto yra miestelis, tas Lasvill. Ten būna gana smagios lengvųjų ir vidutinių tankų kovos. Galima važiuot palei krantą, galima tiesiai per miestuką keliomis gatvėmis, galima šiek tiek už miesto aukštai vedančiu apvažiavimu. Tai mėgstamiausia lengvųjų tankų proveržio vieta. Čia galima išvystyti gana didelį greitį, slėptis ir laviruot tarp namų. Tiesa išvažiavus iš miesto ir važiuojant jau link priešo bazės, kelias yra šiek tiek į kalniuką ir greitis krenta. Nors greitesni LT ir šioje vietoje yra gana greiti. Taigi, šiame žemėlapyje reikia laikyti 3 strateginius taškus. Tarpeklį, "žarną" ir miestą. Žaidžiant su PT dažnai pasislepiu krūmuose kažkur arti savo bazės, kad matyt ir žarnos pradžia ir miestą. Su LT bandau prasibrauti per aplink miestą einantį keliuką.

Murovanka - visai neseniai atsiradęs žemėlapis. Vėlgi kaimiškos vietovės tipo. Per vidury yra kaimelis-miestelis, kur tarp namų kartais galima visai sėkmingai padaryt pasalą su PT-SAU. Vienoj pusėj yra miškelis, kur galima slapstytis artilerijai. Iš kitos pusės yra kalvų masyvas ir aplinkkelis. Tuo aplinkkeliu dažnai į priešo bazę skuodžia žvalgai. Nors aš žaisdamas su LT dažnai važiuoju per tas kalvas, nes ant keliuko dažnai mėgsta VT ir TT lūkuriuoti mažiukus, o į kalvas nevažiuoja, taigi galima dažnai lengviau prasmukt į priešo bazę ir surast jų artileriją.


WRATH
Banginis

Klube: narys

Parašė žinučių: 10215

2009-09-01 23:41 4 žinutė iš 10234 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: WRATH Įtraukti WRATH Į adresų knygelę
Dar vienas interviu, gana nemažas (rusiškai): http://gamestar.ru/article/1199.html
Daugiau detalių ir idėjų ateičiai papasakoja. Pvz. ateity planuojama įtraukti pėstininkus, artileriją, bet ne kaip valdomus personažus, o pagalbinius "botus". Panašumai į RPG bus tik tokie, kokie būdingi tankams. Galima bus įgaut įvairių sugebėjimų (abilities). Paminėtas toks "keliukas". Jį gauna vairuotojas, ir šis sugebėjimas leidžia taikliau šaudyt žaidėjui, judant tankui. Dar kažkuris sugebėjimas leis greičiau gesint užsidegusį variklį. Tankai iš pradžių bus tik Vokietijos ir Rusijos, po 30 vnt. Vėliau planuoja pridėt dar po 15 ir taip pat kitų šalių (US, Italija, Japonija, Anglija, Prancūzija). Tankai bus tik antro pasaulinio karo +/- 10 metų laikotarpio, bet ten pasitaikys ne tik realių tų laikų tankų, bet ir tų laikų prototipų, kurie nepasiekė mūšio laukų.

Įdomiai, kai palygina SAU (kaip čia lietuviškai, artilerijos vienetas ant savo kojųCha cha "samohodnaja artilerijskaja ustanovka") su magu ar reindžeriu fantasy MMO žaidime. Nes toli ir stipriai šaudo, bet šarvai silpnoki. O štai sunkusis tankas, tai klasikinis MMORPG "tankas"Cha cha

Paprastai bus daug žemėlapių, kur galima bus jungtis ir kariaut 30 prieš 30. Bet klanų karuose bus globalus žemėlapis, kurio teritorijas ir reikės užkariaut, išlaikyt. Bet kažkokio atviro didelio pasaulio nebus. Kol kas yra tik klasikinis deathmatch (jie vadina team match, nes komandos kariauja). Dar yra toks dalykas, kaip vėliava kažkur žemėlapio vidury, kur gana ilgai prastovėjus, galima laimėt mūšį. Tai laikinas sprendimas, kad žaidėjai nesėdėtų kampuose, nežinia ar išliks galutinėj versijoj. Kai bus atidirbtas šis režimas, bus galvojama apie kitus.

Kūrėjai bando rasti balansą tarp arkados ir simuliatoriaus. Kariaut ir valdyt tanką bus gana lengva, todėl kiekvienas naujokas galės lengvai įsijungt į žaidimą. Bet pažeidimų modelis bus gana realus. Bus atsižvelgiama į šarvus, nuotolį, kampą, šovinio tipą. Bus atatranka, rikošetai, skeveldrų žala, tankas skirtingu greičiu judės skirtingais paviršiais, šovinių kiekis realus. Vėjo įtakos nebusŠypsena Bet oro sąlygos įtakos matomumą ir bus galima kariaut naktį!Gerai Kuro neskaičiuos, nes mūšiai trumpi ir žemėlapiai gana maži, o tanko bako gali užtekt ir 200 km. Tokių atstumų žaidime nebus. Tankai turės kaip ir pagrindinį "sveikatos" matą, taip ir skirtingi mazgai turės savo pažeidimų indikatorius. Galima bus sugadint priešo trakus, ir jis nebegalės judėt. Laikinai. Su laiku gebėjimas judėt atsistato, nors mazgo nusidėvėjimas neatsistato. Taip padaryta tam, kad mūšio pabaigoj neliktų du nebejudantys priešingų komandų tankai skirtinguose žemėlapio kraštuose. Vaistinėlių nebusŠypsena Galvojama apie remonto mašinas (aka healeriai), bet neaišku ar kas nors norės žaisti su tokia technika. Hm.. gal nebent kaip pagalbiniai botai.

Kiekvienam tankui jau numatyta ilga eilė modifikacijų, taigi įvairių variantų skaičius labai didelis (nuo bazinio 60 tankų). Kariaujant, pataikant į priešą, laimint mūšius ar pasiekiant dar kokius nors tikslus, bus uždirbami taškai ir pinigai, kuriuos ir galima bus leisti modifikacijoms (bokštai, pabūklai, papildomi šarvai, t.t.). Bet kai kurios modifikacijos pridedant vienoj vietoj, galės pablogint kitas charakteristikas. Reikės spręsti ar naujint esamą tanką ar papildyt savo garažą nauju. Taip, turėt galima bus ne vieną tanką. Reikės rinktis skirtingas modifikacijų šakas. Pradžioj žaidėjas gaus paprastą lengvą tanką. Patirties taškai leis atidaryt modifikacijas, pinigai - jas pirkt. Tankai mūšiuose galės būt iš įvairių šalių vienoj komandoj, kaip ir žaidėjas galės kolekcionuot bet kokius tankusŠypsena

Varikliukas leidžia kurti realistišką ir spalvingą aplinką, bus rūkas, dūmai, skirtingi paros laikai. Pažeidimai matysis ant tanko, tik nebus realiu laiku apskaičiuojami, nes manoma, kad tai nereikalingas apkrovimas.

Minimalūs reikalavimai!!! CPU 2.0 GHz, RAM 1GB, Video GF 8600GT 512M.

Žaidimas planuojamas nemokamas. Bet bus galimybė nupirkt premium-account'ą, kuris leis greičiau atidengt tankų ir modifikacijų medį. Taip pat galima bus už realius pinigus pirkti visokius vizualinius papildimus, kurie nepriduos taiklumo ar šarvų, bet leis išsiskirti iš kitų. Hm.. nors kitas mini, kad galima bus nupirkt kažkokių ypatingų šovinių arba už realius pinigus nusipirkt virtualių pinigų, kurie aišku leidžia pirkt modifikacijas ir geresnius tankus. Taigi, kažkoks disbalansas tarp mokančių ir nemokančių gali atsirastNekaltas

Uždaras Beta testas bus irgi rudenį (galima registruotis jų saite), o vėliau planuojamas ir atviras (turbūt žiemą, jei jau planuoja pavasarį paleist).

Interviuveriams pasisekė dar ir pažaist kažkiek. Sako, kad žaidimas jau gana neblogas ir jokių bagų per pusantros valandos žaidimo laiką nebuvo (alfa stadijoj!Šypsena)


ULTRASpyglys
Patyręs dalyvis

Klube: ne narys

Parašė žinučių: 1752

2009-09-07 09:48 5 žinutė iš 10234 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: ULTRASpyglys Įtraukti ULTRASpyglys Į adresų knygelę
Idomumo delei uzsireginau kaip beta testeris Šypsena. Ziuresim, vis kazkas naujo.

WRATH
Banginis

Klube: narys

Parašė žinučių: 10257

2009-09-07 10:12 6 žinutė iš 10234 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: WRATH Įtraukti WRATH Į adresų knygelę

ULTRASpyglys ra:
Idomumo delei uzsireginau kaip beta testeris Šypsena. Ziuresim, vis kazkas naujo.


Aš irgiŠypsena Šiaip tai visokius MMORPG nežaidžiu, tik kelis pabandęs buvau, bet daug laiko jiems reikėtų. O vat toks action MMO gal ir nieko. Prisijungi, pašaudaiGerai


WRATH
Banginis

Klube: narys

Parašė žinučių: 10262

2009-09-09 20:15 7 žinutė iš 10234 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: WRATH Įtraukti WRATH Į adresų knygelę
Screenshotai: http://worldoftanks.ru/gallery/screenshots/1

WRATH
Banginis

Klube: narys

Parašė žinučių: 10273

2009-09-11 20:23 8 žinutė iš 10234 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: WRATH Įtraukti WRATH Į adresų knygelę
Antras teaseris Šypsena http://worldoftanks.ru/gallery/video/2

shpidish
Naujas dalyvis

Klube: ne narys

Parašė žinučių: 39

2009-09-15 11:00 9 žinutė iš 10234 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: shpidish Įtraukti shpidish Į adresų knygelę
na zaidas sudomino) tikiuos, kad angliskai bus

WRATH
Banginis

Klube: narys

Parašė žinučių: 10296

2009-09-15 23:39 10 žinutė iš 10234 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: WRATH Įtraukti WRATH Į adresų knygelę

shpidish ra:
na zaidas sudomino) tikiuos, kad angliskai bus


Apie kalbą šiaip nieko nekalbėjo, bet turi planus apie išleidimą užsieny (gal ne tik parsisiuntimas bus, bet ir CD). Sakė interviu, kad kažkokie leidėjai susidomėjo, tai turbūt bus angliškai, o gal net keli variantai. Pavadinimas tai angliškas, tai logiška būtų ir viską taip daryt.


Sv_petras
Atkaklus dalyvis

Klube: ne narys

Parašė žinučių: 357

2009-09-16 09:26 11 žinutė iš 10234 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: Sv_petras Įtraukti Sv_petras Į adresų knygelę
teko zaisti analoga sio zaidimo jurose. vadinasi NAVY FIELD. su tankais... gal ir nieko Šypsena

WRATH
Banginis

Klube: narys

Parašė žinučių: 10349

2009-09-23 19:46 12 žinutė iš 10234 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: WRATH Įtraukti WRATH Į adresų knygelę
T-34-85 renderis http://worldoftanks.ru/media/gallery/default/WoT_T34-85_1000_.jpg

Naujienų kaip ir nėr. Na, vyksta alfa testas. Šian parašė, kad atsirado support kanalas skype ir teamspeak serverį pakurs.


WRATH
Banginis

Klube: narys

Parašė žinučių: 10359

2009-09-25 21:26 13 žinutė iš 10234 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: WRATH Įtraukti WRATH Į adresų knygelę
Dar SAU http://worldoftanks.ru/media/gallery/default/WoT_Hummel_1600.jpg, šį kart labiau mobilioji artilerija. Tik keista, kas norės su tokiu lošt žaidime, nes judrumas šito mažas bus. Bokšto nepasuksi, o kampas pabūklo pasukimo mažas. Aišku kalibras tai ohoho, 150 mm, su tokia haubica kai pataikysi, tai galima turbūt ir iš pirmo karto nukeptCha cha

WRATH
Banginis

Klube: narys

Parašė žinučių: 10413

2009-10-05 21:17 14 žinutė iš 10234 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: WRATH Įtraukti WRATH Į adresų knygelę
Nauji screenai su Karelijos mapu (pirmieji 8) ir atnaujintu grafiniu varikliuku http://worldoftanks.ru/gallery/screenshots/1

Ir rusiškas SAU - SU-85 http://worldoftanks.ru/media/gallery/default/WoT_SU-85_1600.jpg


WRATH
Banginis

Klube: narys

Parašė žinučių: 10442

2009-10-10 12:21 15 žinutė iš 10234 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: WRATH Įtraukti WRATH Į adresų knygelę
Įrašas bloge iš alfa-testerių forumo (rusiškai): http://worldoftanks.ru/blog/?p=99

Žmonės labai patenkinti ir džiaugiasi, kad kūrėjai labai atsakingai daro savo darbą ir pateikia labai išsamias instrukcijas. Dar kai kas nori Racing žaidimo tipo, nes jau dabar kai kurie alfa-testeriai daro savotiškas lenktynes ant tankų, ypač tai panašėja į NFSU, nes galima upgradint tanką, padidint greitį ar pan. charakteristikasŠypsena


WRATH
Banginis

Klube: narys

Parašė žinučių: 10483

2009-10-13 20:46 16 žinutė iš 10234 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: WRATH Įtraukti WRATH Į adresų knygelę
Deja, kol kas tik vėl renderisCha cha Čia turbūt realus kandidatas į starter tankąCha cha http://worldoftanks.ru/media/gallery/default/WoT_Pz35t_1600.jpg

A-20, dar lengvas tankiukas http://worldoftanks.ru/media/gallery/default/WoT_A-20_1600.jpg


WRATH
Banginis

Klube: narys

Parašė žinučių: 10540

2009-10-21 21:25 17 žinutė iš 10234 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: WRATH Įtraukti WRATH Į adresų knygelę
Interviu ir nemaž video medžiagos iš žaidimo (birželio mėnesio, kai dar alfa testo net nebuvo)
http://www.youtube.com/watch?v=QUAHpYf2atI
http://www.youtube.com/watch?v=fldmX99fDfY


WRATH
Banginis

Klube: narys

Parašė žinučių: 10596

2009-10-27 20:25 18 žinutė iš 10234 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: WRATH Įtraukti WRATH Į adresų knygelę
Dar renderis http://worldoftanks.ru/media/gallery/default/WoT-T-28_1600.jpg Atrodo tai tokia seniena, o pasirodo čia net 36-38 metų tankas ir tuo metu turbūt galėtų bet kokį vokiečių tanką sudorot. Visgi pabūklas nemenkas, tik trumpas ir lėtašaudis.

Įdomus fotoreportažas. Wargaming.net keliasi į kitą ofisą. Pažiūrėjau ir apšalau. Nieko sau studija, kiek patalpų, įrangos, žmoniųApakęs Net nesitiki, kad Baltarusijoj tokios studijos sėdiŠypsena http://worldoftanks.ru/blog/?p=112


WRATH
Banginis

Klube: narys

Parašė žinučių: 10730

2009-11-19 19:21 19 žinutė iš 10234 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: WRATH Įtraukti WRATH Į adresų knygelę
Kūrėjų video dienoraščio pirma dalisGerai Tai šiais laikais populiaru patapo, tokius dienoraščius leist. Manau jiems tai neblogai pavyko. Matosi ir žaidimo vaizdai, ir pakalba ir studiją parodo ir paprikolina. Pabaiga neblogaCha cha
http://worldoftanks.ru/gallery/video/1


WRATH
Banginis

Klube: narys

Parašė žinučių: 10845

2009-12-30 22:36 20 žinutė iš 10234 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: WRATH Įtraukti WRATH Į adresų knygelę
Projektui suėjo metaiŠypsena Artėja, artėja atviras beta testas. O čia biškį kalėdinių vaizdų su papuoštais Tigru ir ISŠypsena http://worldoftanks.ru/blog/?p=203

WRATH
Banginis

Klube: VIP narys

Parašė žinučių: 10927

2010-01-25 18:10 21 žinutė iš 10234 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: WRATH Įtraukti WRATH Į adresų knygelę
Alfa-testas baigėsi. Sausio 30 d. prasideda uždaras beta testas. Kas registravosi, laukite galimo laiškelioMirkt Kūrėjai alfa-testo rezultatus vertina teigiamai. Testo pradžioje rugsėjį buvo vos 5 tankai ir vienas neužbaigtas žemėlapis. Dabar yra keli dešimčiai tankų, 3 žemėlapiai, labai patobulinta vartotojo sąsaja. Apie sėkmingą testą kalba ir skaičiai. Alfa-testeriai sausio pradžioje (kai buvo įdiegta reitingavimo sistema) sugebėdavo sužaist 100 ir daugiau kovose. Kai kas net tūkstantį kovų sužaidė per kelias dienas. Taigi, bent jau nedidelę grupę tankų entuziastų kūrėjams pavyko "užkabint". Tikėsimės, kad žaidimas gausis išties smagus ir įtraukiantis.

ULTRASpyglys
Patyręs dalyvis

Klube: ne narys

Parašė žinučių: 1942

2010-01-25 23:32 22 žinutė iš 10234 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: ULTRASpyglys Įtraukti ULTRASpyglys Į adresų knygelę
O iki kada meilas turetu ateit? Ar gali ir jau prasidejus beta testui?

WRATH
Banginis

Klube: VIP narys

Parašė žinučių: 10929

2010-01-26 07:12 23 žinutė iš 10234 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: WRATH Įtraukti WRATH Į adresų knygelę

ULTRASpyglys ra:
O iki kada meilas turetu ateit? Ar gali ir jau prasidejus beta testui?


Šito nežinau. Gal dar paskelbs blog'e ar per maillistą. Tai parašysiu, jei ką sužinosiu.


WRATH
Banginis

Klube: VIP narys

Parašė žinučių: 10937

2010-01-27 11:39 24 žinutė iš 10234 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: WRATH Įtraukti WRATH Į adresų knygelę
Šian gavau privačią žinutę Bitėj iš Wargaming.net. Padėkojo, kad rašau apie žaidimą čiaŠypsena Dar klausė apie žurnalų situaciją Lietuvoj. Matyt nori pas mus pasireklamuot. Deja, žurnalų seniai neskaitau, tai pasiūliau susisiekt su games.lt, Artoju. Taigi, gal greitu metu plačiau išgirsim apie šį žaidimąŠypsena

ULTRASpyglys
Patyręs dalyvis

Klube: ne narys

Parašė žinučių: 1947

2010-01-27 22:51 25 žinutė iš 10234 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: ULTRASpyglys Įtraukti ULTRASpyglys Į adresų knygelę
Trecia diena tikrinu meila, ale kaip ner taip ner pakvietimo... Turbut teks be jo apsieit Šypsena.

Versti kitą puslapį
Puslapiai: 1 2 3 4 5 +10 paskutinis> 
Tikrinti, ar yra naujų atsakymų temoje
Atsakyti Kitos temos Nauja tema



Pranešti apie naujas žinutes šioje temoje
Mano prenumeratos

Statistika

Žaidimai: 10.044 Žinučių forume 574.984 2.496 Narių klube 576 Banga.lt laikrodis 00:19 Dažnai užduodami klausimai ir atsakymai



Žaidimai

Moderuoja: muziqaz, BangaLT, Kushlius
Statusas: ne narys (Įstoti)
Forumas
Naujienos
Nariai
Foto
Nuorodos

Banga.lt klubai


Mano įrankiai

Privačios žinutės
Mano temos
Dienoraštis
Draugų adresai
Mano duomenys

Mano meniu

Į mano meniu įkelti puslapį: World of Tanks

Prisijungę draugai

Visi draugai

Paieška

 

Dažnai užduodami klausimai