Vos nepalaidojau savo SUZUKI SWIFT GTI

Vos nepalaidojau savo SUZUKI SWIFT GTI

Tai vat mano vargšas Suzukis mates ir šilto ir šalto. Tik neseniai atsigavo po vartymusi ir vos vėl nežuvo. Anksčiau jis pas mane ėmė 5-6 litrus benzo mieste, dabar staiga pradėjo imti po 13-14 litru.Ir dar priedo netraukti. Tai vat neislaike mano nervai ir nuvariau siandien i taip daugelio keikiamą Tanagrą Šypsena. Nu ką vyrai pakrapštė pakaušius ir sako reikia dirža žiūrėti. Nu ir ka jūs galvojate pasirodo avarijos metu sutraiskytas buvo dangtels kuris apsaugo dirziuka ir isplese gabaliuka dirzelio, ko pasekoje dirzas persoko per viena danti. Gerai, kad tik per viena, o ne daugiau, kaip ne kaip 16 voztuvu ir dar 1,3 motoras. Taip kad voztuvams vietos pasideti nera kur. TAi vat kaip buna.

J.

Tai sutvarkys tau viska, o ar ne…?
Koks epilogas…? … Isvysime garsuji Suzuki, ar ne…???

Nu kažkaip netikiu, kad peršokus per vieną dantį taip gali pasikeisti kuro sąnaudos (daugiau nei dvigubai !)… nu nebent ant skriemulio tik 5 dantys …Šypsena Gal kur bakas kiauras po avarijos ?

Varzybos manau bus nuo kokios 13.00 val. iki 17.00 val. Prezidentui zaiezdai be eiles… Cha chaCha chaCha cha

Broli paruosk moraliskai kad ta sestadieni padirbes pora valandu po pietu…!

Juozas rašė:

Anksčiau jis pas mane ėmė 5-6 litrus benzo mieste, dabar staiga pradėjo imti po 13-14 litru.Ir dar priedo netraukti. pasirodo avarijos metu sutraiskytas buvo dangtels kuris apsaugo dirziuka ir isplese gabaliuka dirzelio, ko pasekoje dirzas persoko per viena danti. ================================

nesamone

zhaltas rašė:

Juozas rašė:

Anksčiau jis pas mane ėmė 5-6 litrus benzo mieste, dabar staiga pradėjo imti po 13-14 litru.Ir dar priedo netraukti. pasirodo avarijos metu sutraiskytas buvo dangtels kuris apsaugo dirziuka ir isplese gabaliuka dirzelio, ko pasekoje dirzas persoko per viena danti. ================================

nesamone

Negarantuoju, kad del to grynai. Tiesiog tai tapo priezastimi, kad nuvariau remontuoti. Ten dar yra bedu ir su padsosu, tai greiciausiai del jo ir ris tiek kuro, nes ant salto apsukos plaukioja nuo 1500 iki 3500 .

J.

taisyk taisyk
bo Lauros masinukas privalo vaziuoti gerai… nes Laura atims SAAB tavo …

o po to ir parduotuve…

Juozas rašė:

Negarantuoju, kad del to grynai. Tiesiog tai tapo priezastimi, kad nuvariau remontuoti. Ten dar yra bedu ir su padsosu, tai greiciausiai del jo ir ris tiek kuro, nes ant salto apsukos plaukioja nuo 1500 iki 3500 .

J.

Apakęs o buna zmoniu, kurie salta ziemos ryta ant tachometro pamate 1500 - 2000, susinervina Cha cha O cia… 3500! j.k.l.m.n.!

Nu tai vat mieli autoskeptikai, tie kurie netikėjo, kad dėl vieno danties tiek visokių cirkų. Nežinau kaip ten pas VTEC motorus, bet pas parastus DOHC vienas dantys turi nerialiai didelią įtaką. Pakeitus diržą ir sustačius fazes į vietas kaip sakant viskas atsistatė į savo vėžias. Buvo nusimušus išmetimo velenėlio fazė per vieną dantuką, o tas kuro sanaudom ir traukai turi labai didelės įtakos, ypač pas DOHC variklį. Apžiūrėjo specai kurie ruošia kovines mašinas, taip kad komentarų manau nereikia Šypsena. Mašiną pasiėmiau šiandien ryte tai nepažinau tiesiog.

J.

klausyk,Juozai,o tu masiniuka ne pas Sauliuka is zujunu tvarkei???Cha chaCha chaCha chaCha chaCha chaCha chaCha chaCha chaCha chaCha cha

turiu omeny kebula po vartymusi?

Juozas rašė:

Buvo nusimušus išmetimo velenėlio fazė per vieną dantuką, o tas kuro sanaudom ir traukai turi labai didelės įtakos, ypač pas DOHC variklį. Apžiūrėjo specai kurie ruošia kovines mašinas, taip kad komentarų manau nereikia Šypsena. Mašiną pasiėmiau šiandien ryte tai nepažinau tiesiog.

J.

Na ir nuo ryto jau sugebejai bent 100km pravaziuoti,kad suprastum kokios dabar kuro sanaudos? Siaip nepatikesiu niekad,kad visu tavo isvardintu negandu priezastis buvo tik per viena dantuka prasisukes dirzelis.

Staska
X1/9
Kaunas

ZIURKE rašė:

turiu omeny kebula po vartymusi?

Jo pas Sauliu.

J.

eina sau…Cha chaCha chaCha cha
joklmn…Cha chaCha chaCha cha
blin geras…Cha chaCha chaCha cha
mazas tas pasaulis…Cha chaŠypsenaŠypsena

Juozas rašė:

Nu tai vat mieli autoskeptikai, tie kurie netikėjo, kad dėl vieno danties tiek visokių cirkų. Nežinau kaip ten pas VTEC motorus, bet pas parastus DOHC vienas dantys turi nerialiai didelią įtaką. Pakeitus diržą ir sustačius fazes į vietas kaip sakant viskas atsistatė į savo vėžias. Buvo nusimušus išmetimo velenėlio fazė per vieną dantuką, o tas kuro sanaudom ir traukai turi labai didelės įtakos, ypač pas DOHC variklį. Apžiūrėjo specai kurie ruošia kovines mašinas, taip kad komentarų manau nereikia Šypsena. Mašiną pasiėmiau šiandien ryte tai nepažinau tiesiog.

Nu ir aš netikiu. Ir kaip ten išmetimo velenėlio fazė nusimušė, o įsiurbimo ne ?! Ar tie velenėliai nepriklausomai vienas nuo kito sukas atskirais diržais ? Apakęs
Juozai, paaiškink tą procesą, kiek nusukus per vieną dantuką nuo normos išmetimo vožtuvai per anksti atsidaro arba pavėluotai užsidaro ?

nu blin skaitau ir netikiu,kiek mazatikiai varikliu perinko kad uzdavineja tokius klausimus,netiki kad taip (ir kartais blogiau ) buna.tu puse dantuko pakeisk fazes ir gausi arba mesla,arba spotini dviga(jei zinosi kur ir kaip keist) pvz. OHC sistemoje perkelus dirzeli per viena dantuka,tu uzsiknisi negyvai o ne uzvesi dviga,nebent dasyls kas yrCha chaCha chaCha chaCha chaCha chaCha chaCha chaCha chaCha chaCha cha

nesvaikit geriau, teisingai ziurke rasho, vienas dirzelio dantukas - tai jum ne -1 zhabtu dantys. O tu Juozai pabandyk dabar per viena dantuka i kita puse - gal isvis raketa bus Swiftas…

dewgonas rašė:

nesvaikit geriau, teisingai ziurke rasho, vienas dirzelio dantukas - tai jum ne -1 zhabtu dantys. O tu Juozai pabandyk dabar per viena dantuka i kita puse - gal isvis raketa bus Swiftas…

Man tik klausimas pasistojo kaip jie ten savo tuos CRX ir kitas daro, kad nežino elementarių dalykųŠypsena. Matyt pas meistriokus nuvaro ir padaro jiems Šypsena.

J.

Jei ką neįsižeiskit.