Kokie privalumai ir trukumai Audi 90 arba coupe su 2.3 20v ir su 2.8 varikliais ?
Kiek domejausi tai su 2.8 varikliais yra naujesnes tackos ir ju galingumas yra 174 ag o su 2.3 20v yra 170 arba 167 ag
is dalies sakyciau kad galingumas panasus tik 2.8 yra 6 cilindrai ir jo sukimo momentas geresnis kaskiek 245 o 2.3 20v yra 5 cilindrai ir sukimo momentas apie 216
kaskur girdejau kad su 2.3 20v eina geriau tacke
ar taip gali buti ir as is vis yra jauciamas toks nedidelis skirtumas ir kaip del kuro ar tas pats ar tik nedidelis skirtumas ir aisku variklio remonto kainos kas geriau
Aras rašė: Kokie privalumai ir trukumai Audi 90 arba coupe su 2.3 20v ir su 2.8 varikliais ?
Kiek domejausi tai su 2.8 varikliais yra naujesnes tackos ir ju galingumas yra 174 ag o su 2.3 20v yra 170 arba 167 ag
is dalies sakyciau kad galingumas panasus tik 2.8 yra 6 cilindrai ir jo sukimo momentas geresnis kaskiek 245 o 2.3 20v yra 5 cilindrai ir sukimo momentas apie 216
kaskur girdejau kad su 2.3 20v eina geriau tacke
ar taip gali buti ir as is vis yra jauciamas toks nedidelis skirtumas ir kaip del kuro ar tas pats ar tik nedidelis skirtumas ir aisku variklio remonto kainos kas geriau
Daug buvo apie tai diskutuota. Pasiieskok. Trumpai:
2.3 20V traukia geriau uz 2.6, bet prasciau uz 2.8. 2.3 20V nuimtas nuo gamybos berods 1991. 2.8 pradetas gamint 1991. 2.3 20V - turi 20V, tiek pat hidrokompensatoriu, o sie yra pagrindine liga bent jau 5cil audi varikliuose
2.8 - buvo neseniai tema apie juos. Privalumas - paprastas remontas, kuris manyciau neatsveria tokiu trukumu, kaip prastas variklio blokas, ploni tepaliniai ziedai
nu labai abejoju ar itin prasciau 2.3 20v eina uz 2.8 nes pavyzdziui iki 130km/h jokia ne 4x4 2.8 mano 2.3 10V nepagaidina, o apie 2.6 tai pritariu visom keturiom gaidys paskutinis, su 2.3 20v neteko normaliai suvaziuot pabandysiu pavasari draguose.
siaip tai rimtai manau 2.8 maziau problemu iskeltu, o dar ir tie daugiavoztuviniai kaip tradicija greiciau nusidrozia.kazin ar isvis rasi gera.
teko su bulka 2,2 20v vaziuot Ispudis labai geras, labai gerai pagreiti ima, smagus dalykas, pats tokios noriu, tik del patvarumo tai nieko nezinau... Su 2,8ir 2,6 neteko susidurt... as vistiek uz dohc...
Pats gainiojau 2.8, jeigu nori ilgai ir laimingai vazinet rinkis 2.3 20V. 2.8 jau buvo gaminama perejus prie "komforto" sampratos ten svarbiausia buvo ne kaip valit, bet jau kiti dalykai.
O visas bedas apie 2.8 ishvardinau seniau
Aurimas.V. rašė: nu labai abejoju ar itin prasciau 2.3 20v eina uz 2.8 nes pavyzdziui iki 130km/h jokia ne 4x4 2.8 mano 2.3 10V nepagaidina, o apie 2.6 tai pritariu visom keturiom gaidys paskutinis, su 2.3 20v neteko normaliai suvaziuot pabandysiu pavasari draguose.
siaip tai rimtai manau 2.8 maziau problemu iskeltu, o dar ir tie daugiavoztuviniai kaip tradicija greiciau nusidrozia.kazin ar isvis rasi gera.
dochinis variklis ir paprastas- pirmasis yra kur kas labiau forsuotas, greitaeigingesnis ir t.t. Kuo dvizokas labiau forsuotas tuo mazesnes lyginamosios kuro sanaudos 1 arkliui Kas tie keli arkliukai 2.8 naudai jei paprastai vazinejant vistiek ju puse miega. Darykit isvadas
vienzo3B rašė: dochinis variklis ir paprastas- pirmasis yra kur kas labiau forsuotas, greitaeigingesnis ir t.t. Kuo dvizokas labiau forsuotas tuo mazesnes lyginamosios kuro sanaudos 1 arkliui Kas tie keli arkliukai 2.8 naudai jei paprastai vazinejant vistiek ju puse miega. Darykit isvadas
Forsavimo(galios didinimo) budu yra begales. Ka turi galvoj tai rasydamas? Beje, kuo daugiau is variklio spausi tuo jis trumpiau gyvens
Aurimas.V. rašė: nu labai abejoju ar itin prasciau 2.3 20v eina uz 2.8 nes pavyzdziui iki 130km/h jokia ne 4x4 2.8 mano 2.3 10V nepagaidina, o apie 2.6 tai pritariu visom keturiom gaidys paskutinis, su 2.3 20v neteko normaliai suvaziuot pabandysiu pavasari draguose.
siaip tai rimtai manau 2.8 maziau problemu iskeltu, o dar ir tie daugiavoztuviniai kaip tradicija greiciau nusidrozia.kazin ar isvis rasi gera.
iseina kad ant normalios 2.8 nebuvai uzsiroves
kas ta normali?tai gal ir jos kaip 20v buna uzdroztos, abejoju nes nuo km/h jau matosi kad pas daugiau AG nei pas man.nori pasakyt kad 2.8 geriau eina iki 100 lyginant su 2.3, nu gal bet tik ne su manaja.
vien svoris savo duoda mano sveria 1170, o 2.8 berods 1400 stai ir dingsta visi arkliai, o kas del isibegejimo tai kiek zinau 2.8 per 8.4sek sukasi iki 100km/h mano viedras per 8-8.2.stai taip ir taskas.
Tuoj duosiu 2.8 skeptikams velniu (pats tokia turiu, tad nepykit, nuomone subjektyvi ). Aurimas.V>>"iki 130km/h jokia ne 4x4 2.8 mano 2.3 10V nepagaidina". Kazin kaip visa tai galima butu paaiskinti? Superturbo NOS .
Siek tiek faktu: 0-100kmh 2.8 isibegeja per 8s (saltinis, jei teisingai prisimenu, http://www.audicoupe.de ), tech. pase irasytas svoris 1350 (nequattro).
Vienzo3B>> "Kas tie keli arkliukai 2.8 naudai jei paprastai vazinejant vistiek ju puse miega". Netiesa. Butent 2.8 su 250Nm prie 3000 rpm paprastai vazinejant atrodo "gyvesne" kelyje. 2,3 20V reikia isukti ir drozti drozti drozti, bet argi mes taip suprantam normalu vazinejima? You buy HP, but you drive torque.
Lorenso007>>"Nu jo seip 5kausiai nemirtingi". Kazkur pries metus draugas keitesi 2,3 20V - uzkale. Islaidos ~ 1300Lt.
"Kazi kaip su 2,8 ekonomija". Uzmiestyje ~8,8, mieste ~12litru. Vasara.
Isvados. Jei zadama listi i varikli, kazka tiuninguoti - geriau 2,3 20V- didesnis potencialas, daugiau siulomu tiuningo detaliu. Jei minsi kokiame nors ralyje ar slalome, taip pat geriau 20V del polinkio i aukstus sukius, lengvuma. Jei auto paliksi stock ir vienas is pagrindiniu kriteriju yra dragas, 2,8 cia valdys (jei taip galima issireiksti lyginant sias dvi panasias auto).
Intercooler---o tai kokios to uskalimo priezastys? Gal galva 20V? nes jei ne dohc'as tai drosk dadrozes, neuspjausi. Jau as tai zinau, maniske senute tiek macius kad prisimint nesinori... O variklis kaip naujas! nieko nedaryta ir kompresija liuks!
Ideklus gali prasukt bet kokiam ****ui jei ipilsi per daug "medaus" ar pan. Kas del 2.3 20V tai cia toks pat variklis ir ipurskimo sistema kaip S2 tik kad ner turbo. Ismetimo velenelis kaip RS2, ji tiuningistai deda i S2, 200 20V ir tt.Pasistacius T komplekta ir turbo chipa...
Nemanau, kad apie 2,3 20V klausiama su mintim ateityj daryti is jos turbinini varianta - tai dideles islaidos (ir kazin ar protingos perdarinejant atmosferika i turbinini). Jau pigiau isideti audi 200 2,2 20V varikliuka, bet ir tai su salyga, kad didziaja darbu dali darysiesi pats arba pas pazistamus meistrus. Antraip geriau is karto zvalgytis turbininio automobilio - islostum daugiau auto patikimumo, sutaupytum laiko ir nervu, o kaina tikriausiai gautusi panasi.
vienzo3B rašė: dochinis variklis ir paprastas- pirmasis yra kur kas labiau forsuotas, greitaeigingesnis ir t.t. Kuo dvizokas labiau forsuotas tuo mazesnes lyginamosios kuro sanaudos 1 arkliui Kas tie keli arkliukai 2.8 naudai jei paprastai vazinejant vistiek ju puse miega. Darykit isvadas
Forsavimo(galios didinimo) budu yra begales. Ka turi galvoj tai rasydamas? Beje, kuo daugiau is variklio spausi tuo jis trumpiau gyvens
Nesamone Nr 1!(jei as cia gerai supratau, kalba eina apie a.g. isspaustas is 1ltr)