realybė jau čE
Kilowatvalande 88cnt. Cia prie Kryzkalnio cirkleK. 100km kainuos 16-18€
Po kiek kW čia?
tai čia Ionity, 75ct šiaip Visoje EU vienoda kaina, jei turi abonimentą, 35ct lyg. Teslos superchargeriai gaunasi 35ct atrodo be abonentinio mokesčio
Kai jau iškiltų klausimas - 18eur ar traliukas už 150+, ilgai nereiktų svarstyt
Ateitis, atvarai krautis ir i eile stoji kol atsilaisvins rozete, nes tautieciai is Palangos sekmadieni visi vienu metu isjudejo. Kam nervai nelaiko - opcija ekologiskas dyzelinis traliukas Skyscio uzsipilt iki 10 min max uztrunki.
Žiūrėčiau, kaip tu per 10min užsipiltum su 6 degalinėm šlangom ant Kauno Šiuolaikinė greita stotelė per 10min pūsteltų 200km, kas tikrai jau padoru.
Robipart.lt/perziura/a943e353c9a6177eab8d44f130b7656f479.jpgAbonenta tureti nelabai verta siai dienai. Kad ir turint abonenta, vistiek trukdys slyvoms autostradoje
Sakai per 30min pučia ~500km ?
Kai pries pora sav buvau Hamburge is siaip DE vaziavau, tai nepamaciau nei vienos Teslos. Visi autobane svilina 150|+ net kablukai darbiniai. Pas mus ju daugiau Klaipedoje, nes kiekviena diena matau vaziuodamas. Jos po vieta maltis kaip antra auto labai gerai ir pigiai, bet jei kazkur toliau, tai nenoreciau ir as to streso su krovimais. Pasimokiau su Leaf kuri turejau metai po ju isleidimo, vis ziuri i tuos savo km nerimauji Model X P100 turi klientas, tai iki Vilniaus vienu krovimu sake reikia vaziuoti apie 100kmh, kad atvaziuoti nekrovus.
Ir buvau paemes ID3 pasivazinet,auto visai nieko,bet kaip vyriausias sako,stresas man tie km mazejantys
Su masasyklu važinėju kasdieną - sąnaudos ~6 litrai, bakas ~17l, žodžiu nesigauna nei 300km iš bako ir jokios paranojos kažkaip…
Kokias dar 5 mylias? Net su dyzeline vovla vienąkart pasimoviau - išvažiavau į autostradą neužsipylęs, rodo ženklai iki artimiausios degalinės 40miles, o man išsukt pagal maršrutą rodo už 35miles , išsuku - sekanti degalinė 5miles arba 30miles, pirma uždaryta dėl kelio darbų, o man išsukt vėl reik už 20 Užgesau 2km nuo degalinės žodžiu
Dr - pagal tavo linką ten 350kw/h stotelės, tai model 3 naujų batarkės yra 82kwh(iš kurių 76kwh naudojami). Tai čia 20min ir full 350kwh chargeriai pučia 850km/h Kaina tai
jau filmas net labai neblogas knyga
Mano moto apie 200km prisuka. Visiškai jokio streso… Nes važiuoju malonumui ir vienas. Bl kai palyginsi
fujima, blogai kažką skaičiuoji, tas 350kw greitis labai nedaug būna, gal kelias minutes tik, jis kinta priklausomai nuo to kiek batarkė įkrauta, paskutiniai procentai išvis lėtai kraunasi
Full per 15 min nepadarysi, bet ~60-70proc užpūsi. Po to kreivė krenta. Model 3 kraunant 250kw pradžia yra 1600km+/h.youtube.com/watch?v=9BhDiwHxa94&ab_channel=Bj%C3%B8rnNylan dReiktų jau pamiršt pirmus leafus su 50-20kw krovimo kreive.
Jo,ta ir norejau pasakyt . Tas pats tlf iki 60% ore pripucia,paskui jau nebera toks isteriškas Bet tas 200km irgi ne skaicius,tiksliau nieko nepasakantis,bent jau man. Kiek suprantu gali buti ir 100km ir 200km nuvaziuotu? Tas vaziavimas 90km/h uzmiestyje biski gaJdis.