stovint ilgesni laika prie raudono sviesoforo perjunginet i neutralke ar parkinga ar pxj? paprasciausiai niekada automato neturejau, tai dabar kol kas automatiskai sustojes neutralke jungiu xujniu nerasykit normalniai pasakykit kas tikrai zino- ar verta perjunginet ar geriau neperjunginet
visiškai jokios naudos iš to tikrai nėra... problema gali būti tame kad, atsiradus reikalui labai staigiai pajudėti iš vietos, bus sugaištas laikas perjungiant į D ir dar laukiant nepilną sekundę kol transmisija įsimes pirmą pavarą... jeigu dėl kažkokių priežasčių užkelsi apsukas kol jin dar nespės įsimesti pavarą, transmisija gaus nereikalingą smūgį, bei gali prasukti ratus nenatūraliai, nuo ko tikrai niekam nėra geriau.
nžn, mano dėdė biški ralistas buvo, ir kažkada man pasakė vieną tokią frazę: "įsikalk į galvą vieną paprastą dalyką - mašina visada turi būti reikiamajame bėgyje, neutralkė - kelias į griovį". tai aš ir įsikaliau
vnz geriau nejungti neutralkes, o parkinga? ir dar klausimas, bet atsakykit kas rimtai nusimanot- vaziuoju 100 km/val ijungtas 5 pavara, 6 jungia tik prie nemaziau kaip 110km/val panasiai su 4 ir 5 pavara,KLAUSIMAS- as isibegejas 100km/val PERJUNGIU I MANUAL ir ijungiu 6 pavara, panasiai ir del 5os vietoj 4os pavaros AR TAI NEKENKIA GREICIU DEZEI???
Ir parkingo geriau nejungti.Tam ir yra automatas,kad pats kada reikia junginėtų bėgius.Kuo rečiau junginėsi automato svirtį,tuo ilgiau gyvuos dėžė.
Nepatinka automatinis bėgių persijunginėjimas,jei yra galimybė-persijungi į neautomatinę padėtį ir pats junginėji bėgius pagal variklio apsukas.
tu cia taip manai ar tikrai zinai? ir del to antro mano klausimo esme tipo tokia- vaziuoju per miesta automatas jungineja, isvaziuoju i gelezinio vilko, ar aplinkeli ar laisves pr vakare nu mane biesina kad 70-80 vos ne iki 90 ketvirta pavara laiko tai as jungiu manual ir ijungiu penkta. tas pats vaziuoju vilnius moletai daugiausia penkta laiko, tai ir ijungiu manual ir sesta is karto... bet ar tai nekenkia greiciu dezei kad vaziuojant is D perjungiu i manual. opel zafyra 2007m
Kamkes ra: Ir parkingo geriau nejungti.Tam ir yra automatas,kad pats kada reikia junginėtų bėgius.Kuo rečiau junginėsi automato svirtį,tuo ilgiau gyvuos dėžė.
Nepatinka automatinis bėgių persijunginėjimas,jei yra galimybė-persijungi į neautomatinę padėtį ir pats junginėji bėgius pagal variklio apsukas.
nžn, mano dėdė biški ralistas buvo, ir kažkada man pasakė vieną tokią frazę: "įsikalk į galvą vieną paprastą dalyką - mašina visada turi būti reikiamajame bėgyje, neutralkė - kelias į griovį". tai aš ir įsikaliau
Teisingai dede porino, bet reikia isikalt i galva ir tai, kad kalba eina apie vaziavima ( kad ir ralyje) su manualke , o tai mazai ka turi bendro su stovejimu prie sviesoforu su aVtamatu
Tai nera ten ka saugot. Produceriai ko negalima daryt paprastai suraso trandalieto manuale. Pas mane (mechanika) pvz pamenu parasyta, kad vaziuojant negalima rankos padejus laikyt ant riciago arba atbulinio jungt vaziuojant i prieki Taip kad jei manualas nedraudzia- galima junginet kaip nori Kas do not spek Ynglish yra ir lietuviski aprasai:
dekui, nu lyg ir nieko neparasyta kad vaziuojant is automato i manual ir atgal negalima junginet... o tai uzpisa vaziuoji betonke tai automatas daugiausia laiko 5 pavara, perjungiu i manual ir isijungiu 6
brisiausgalas ra: Tai nera ten ka saugot. Produceriai ko negalima daryt paprastai suraso trandalieto manuale. Pas mane (mechanika) pvz pamenu parasyta, kad vaziuojant negalima rankos padejus laikyt ant riciago arba atbulinio jungt vaziuojant i prieki Taip kad jei manualas nedraudzia- galima junginet kaip nori Kas do not spek Ynglish yra ir lietuviski aprasai:
ot tu idomus- kaip sakoma "posle draki kulakami ne mašut"- kas reikejo man neidomu, man idomu ka galiu daryt su juo... o pirkta tuo metu buvo pxj ar automatas ar mechanine- esme buvo privaloma kondicionierius arba klima ir kuo maziau pravaziaves... o sitas dar ir vilno pasitaike tai ir pirkau... man jame nepatinka kad per velai pavaras jungia, turetu but didesnes kuro sanaudos del to, va ir klausiu ar galiu gudraut junginedamas is auto i manual
kupe ra: Tau reikejo pirkti mechanke, jei tokia porno uzsiimi su automatu.
beje dar vienas KLAUSIMAS: wilno kur sedyniu xemini valima padaryt ir kiek tai kainuotu mazdaug? duokit tel ar nuorodas- patys suprantat kad masina is pigiuju tai nereik kur ten su baltais kostiumais profesoriai daro xemini valyma
Žiemos programa
Jei kyla sunkumų pradedant važiuoti
apledėjusiu arba slidžiu paviršiumi,
paspauskite WINTER mygtuką. Prietaisų skyde
įsižiebia kontrolinė lemputė. Automobilis
pradeda važiuoti 3 pavara, kad būtų
sumažintas slydimas ir nebūtų prarasta
traukos jėga.
kas cia per samojis toks? tipo geriau/pigiau aukot "sankaba" nei elektroniskai neleist gazo per daug paspaust startuojant pirma pavara?
Žiemos programa
Jei kyla sunkumų pradedant važiuoti
apledėjusiu arba slidžiu paviršiumi,
paspauskite WINTER mygtuką. Prietaisų skyde
įsižiebia kontrolinė lemputė. Automobilis
pradeda važiuoti 3 pavara, kad būtų
sumažintas slydimas ir nebūtų prarasta
traukos jėga.
kas cia per samojis toks? tipo geriau/pigiau aukot "sankaba" nei elektroniskai neleist gazo per daug paspaust startuojant pirma pavara?
ne, tokiu būdu apribojamas greitis (nu nes ir taip neleki per sniegą/ledą/slidų žiemos kelią) tuom kad pavara nepersijungia aukščiau 3čios, tad esi priverstas važiuoti lėčiau, o numetus gazą, mašina stabdo varikliu (kaip ir ant stiko), ko pasekoje poreikis "spirti į stabdį" yra sumažinamas... nu o mažesnės pavaros aukštesnėmis apsukomis visada gerai traukia.
tiesą pasakius, neseniai stabdžiai buvo dingę autostradoje, pagrindinis kanalas neatlaikė, bbž gal koks akmenukas kaukštelėjo... tai savo eiga davėžiau savo STS iki servisiuko and automato stabdydamas pavaromis (rankinio stabdžio ten nėra, tik pedalas) baisoka buvo tik pačioje pradžioje
Žiemos programa
Jei kyla sunkumų pradedant važiuoti
apledėjusiu arba slidžiu paviršiumi,
paspauskite WINTER mygtuką. Prietaisų skyde
įsižiebia kontrolinė lemputė. Automobilis
pradeda važiuoti 3 pavara, kad būtų
sumažintas slydimas ir nebūtų prarasta
traukos jėga.
kas cia per samojis toks? tipo geriau/pigiau aukot "sankaba" nei elektroniskai neleist gazo per daug paspaust startuojant pirma pavara?
ne, tokiu būdu apribojamas greitis (nu nes ir taip neleki per sniegą/ledą/slidų žiemos kelią) tuom kad pavara nepersijungia aukščiau 3čios, tad esi priverstas važiuoti lėčiau, o numetus gazą, mašina stabdo varikliu
Kažką ne į temą suvėlei. Klausiau kas per išmislas leisti mašinai pradėti važiuoti trečia pavara vietoje to, kad elektroniškai ribot akseleratorių? Apie jau važiuojančią auto šnekos nebuvo.
Žiemos programa
Jei kyla sunkumų pradedant važiuoti
apledėjusiu arba slidžiu paviršiumi,
paspauskite WINTER mygtuką. Prietaisų skyde
įsižiebia kontrolinė lemputė. Automobilis
pradeda važiuoti 3 pavara, kad būtų
sumažintas slydimas ir nebūtų prarasta
traukos jėga.
kas cia per samojis toks? tipo geriau/pigiau aukot "sankaba" nei elektroniskai neleist gazo per daug paspaust startuojant pirma pavara?
ne, tokiu būdu apribojamas greitis (nu nes ir taip neleki per sniegą/ledą/slidų žiemos kelią) tuom kad pavara nepersijungia aukščiau 3čios, tad esi priverstas važiuoti lėčiau, o numetus gazą, mašina stabdo varikliu
Kažką ne į temą suvėlei. Klausiau kas per išmislas leisti mašinai pradėti važiuoti trečia pavara vietoje to, kad elektroniškai ribot akseleratorių? Apie jau važiuojančią auto šnekos nebuvo.
Žiemos programa
Jei kyla sunkumų pradedant važiuoti
apledėjusiu arba slidžiu paviršiumi,
paspauskite WINTER mygtuką. Prietaisų skyde
įsižiebia kontrolinė lemputė. Automobilis
pradeda važiuoti 3 pavara, kad būtų
sumažintas slydimas ir nebūtų prarasta
traukos jėga.
kas cia per samojis toks? tipo geriau/pigiau aukot "sankaba" nei elektroniskai neleist gazo per daug paspaust startuojant pirma pavara?
ne, tokiu būdu apribojamas greitis (nu nes ir taip neleki per sniegą/ledą/slidų žiemos kelią) tuom kad pavara nepersijungia aukščiau 3čios, tad esi priverstas važiuoti lėčiau, o numetus gazą, mašina stabdo varikliu
Kažką ne į temą suvėlei. Klausiau kas per išmislas leisti mašinai pradėti važiuoti trečia pavara vietoje to, kad elektroniškai ribot akseleratorių? Apie jau važiuojančią auto šnekos nebuvo.
Tai žiūrint kelintų metų bolidas. Mano 99 Subaru paprasta sklendė, tik kad žiemos režimas pas mano Subaru prasideda nuo II bėgio, bėgius jungia ant mažesnių apsukų, kiek švelnesnis perjungimas, stabdymo varikliu nėra. Kažkada su RWD pastabdžiau varikliu ant plikledžio, beveik tas pat, kas stabdyti rankiniu...
nu va pavazinejau kiek cia menesi su opel zafira 2007 automatu vnz nusivyliau... pliusas tas kad kaires kojos pirsta nepritrinu iki mazolio nuo sankabos... minusas- akivaizdus didesnis kuro vartojimas... dar viena pliusa radau- autopilotas- jo ten gerai kura vartojima numazina, dar tiksliau issiaiskinsiu savaitgali nes reiks dideswni atstuma vaziuot... mieste matyt automata jungsiu i manual nes tikrai nepatinka kada pavaras perjungineja... va tiek mano pastebijimu jei kam idomu bus apie opel zafira 2007m automata