Q: Detonuoja variklis....

Q: Detonuoja variklis…

Duodant daugiau gazo prie kokiu 2000 apsuku pradeda detonuot variklis. Toks jausmas kad vazioji su kokiu maskaradu. Voztuvai( ar kas ten) kala nerealiai. Ir cia su E95 benzu. Su E98 kiek geriau, bet vistiek ****s. Turbut reikia degima reguliot? Jei taip, tai kiek tai kainuoja Mazdai?
Mazda 626 2,2i 12V Aš nekaltas

Taip ko gero degima tau reiketu pasiziureti. Jei Kaune rasyk i privat.

Šypsena<Eudas>Šypsena

Deja, as Vilniuje. Thank’s anyway.Alus

aisku pavelinti degima yra lengviausia iseitis, bet geriau butu rasti tikra priezasti del ko variklis detonuoja. Vienas is variantu - uzsikimsusi ausinimo sistema. Tik pavelines degima detonacija sumazinsi, bet varikli gali isvis pribaigti.

Na o pas mane tai “atvirkštinis” variantas: pakol variklis šaltas, viskas tvarkoje t.y. vožtuvai (ar kas ten bebūtų) nekala, bet kai pašyla, prie nedideliu apsukų (sakykim iki 2000rpm) net ir be didesnės apkrovos pradeda lengvai tarkšti. Labai erzinantis reikalas. Tepalus ką tik pakeičiau. Klausimas: ar tam gali turėti įtakos liambda zondas? Ar padėtų elektronikos diagnostika? … ir aplamai kodėl pas mane “atvirkščiai” nei pas visus? Šypsena

DuLitai
mazda 626 2.2i KAT GLX

REALIAI MUSISKIS 95 ATITINKA UZSIENINIAM 91, O 98 TAI ATITINKA 95. pATARCIAU PABANDYTI cHEL RACING, AS SAVO KIBIRUI (GOLFUI) PABANDZIAU TAI TIK 95 (CHEL) TAI SUNAUDOJO NET 1,5 LITRO MAZIAU, BET AISKU KAINA TAI IR JO SKIRIASI, BET GERAS. (Y)

Fredi26 NERĖK. Benzas gal nėra tiek jau blogas ir visur.O gal ten ne detonacija,o kas nors su mechanika, pvz vožtuvų kėliklių hidraulika, ar švaistiklių indėklai pareina? Jei būtų tiek ankstyvas degimas,pajustum pagal kitus požymius.