Oi! Atrodo, ši nuoroda neveikia.
Pasiūlymai:
Pereiti į t3.gstatic.com/images
Pereiti į t1.gstatic.com/images
Pereiti į gstatic.com
Pereiti į t2.gstatic.com
Ieškoti t2.gstatic.com images
Saltojo karo laikais buvo rotoriniai Ziguliukai ir Volgos su 2-u rotoriu varikliais. Sie automobiliai buvo skirti KGB.
<A HREF=“http://t2.gstatic.com/images?q=tbndA6sx1_TTR6KM:http://cp_www.tripod.com/rotary/images/pg07_13b.gif&t=1” TARGET="_blank">http://t2.gstatic.com/images?q=tbndA6sx1_TTR6KM:http://cp_www.tripod
.com/rotary/images/pg07_13b.gif&t=1
Čia tai teisybė… Net atominės bombos nepavyko slapta pasidaryt…
O AZLK žlugo ne todėl kad inžinieriai kvaili ten dirbo…Buvo ten toks muziejus, o jame gan daug "perspektyvinių" modelių, tame tarpe ir pora džipų. Jei PARTIJA būtų davusi "žalią šviesą" - visi žiguliai būtų subinėj…Bet PARTIJOS politika buvo tokia: 412 modelis perkamas (kurgi ne, kai nieko daugiau nėr)…eksportas eina,…ko gi dar? Tik štampuokit.
Paskui baigėsi eksportas…412 bandė atnaujint…kuo pigiau - gavosi M-2140…nieko gero.
Tada M-2141 - dar blogiau.
Ir viskas. Atsirado importas.
Patobulino bnv motora respekts rusu inzYneriam
Man dar to 412, ar ten izas, kur smaili ir nikeliuota juostele ant virsaus sparnai… lb jau amerikosu primena… tarkim ne cadilaka, bet kazka is senienu
OT: apie žiguliukus…Tema apie kažką keisto ir juokingo, tai tiks, nors konstruktorių idėjų neliesiu.
Gal ir žinomi faktai, bet vakar ant straipsniuko užsiroviau tai trumpai atpasakosiu.
Rusai su FIAT kai kontraktą sudarinėjo, kad išmušt kažkokias te geresnes salygas, per KGB liniją paleido "antį" kad lygiaigrečiai vyksta derybos su RENAULT…Italai su salygom greit sutiko.
Stavropolį pervadino Toljačių - Palmiro Toljatti buvo italų komunistų lyderis, kuris TSRS nusipelno tiek kad numirė maždaug tuo metu, kai vyko derybos…
Pagal visas automobilių gamybos industrijos taisykles, naujasis automobilis turėjo gauti indeksą TAZ…analogiškai UAZ,ZAZ, GAZ ir t.t…Bet nedrįso vadovybė duoti tokio pavadinimo…Prisiminė kad kažkur yra upė VOLGA ir pavadino VAZ…
Dėl pavadinimo buvo skelbtas "visaliaudinis" konkursas. Nugalėjo ŽIGULI…nors labai realu buvo kad nugalės VIL (vladimir iljič lenin)…Bet vistiek gavosi nesusipratimas :žodis ŽIGOLO yra beveik tarptautinis, ir reikšmė nelabai kokia…Eksportui netinka.
Buvo surastas labai geras pavadinimas LADA…Bet anuliuoti liaudies išrinktą ŽIGULIAI - nevalia. Taip ir liko: Lada - jiems, žigolo - sau…
Emblema buvo kiek kitokia - laivelis ir užrašas kirilica "toljatti".Italai pirmają partiją pagamino su klaida" vietoj raidės JA įpaišė R…Skubiai buvo sukurtas ir pagamintas savas paprastesnis variantas.Italams pretenzijų nepareiškė - nevalia pyktis su partneriais…
tai labai ir liūdina,
kada seniau kiekvienas naujas modelis atsinešdavo kažką NAUJO,
tuo tarpu niūdienai gaunam tik naujoBiškai išlankstytas skaradas ir plastmases…
Turėjau 93m. 323f mazdą, aušinmo skysčio vienas skaidrus vamzdelis ėjo į langų skysčio bakelį, o purkštukai dar ir su laideliais, nežinau ar jie šildomi ar ką kitą tie laideliai darė.
Bako kamštis pas japonus vairuotojo pusėj specialiai lietuviams padarytas, kad išlipi iš mašinos ir čia pat piliesi kuro, o ne kaip pas vokiečius-kol nueini aplink mašiną, žiūrėk ir piniginė jau keliauja pro tas pačias duris, tik kita kryptim.
Toyotoj šaltą orą per vidurį pučia tik tuo atveju jei rankenėlę suki nuo kojų apipūtimo į vidurines sklendas, o jei rankenėlę suki nuo langų pusės į vidurines sklendes, tada pučia šiltą orą per vidurį