Klubai ir forumai Klubai ir forumai Klubai ir forumai Klubai ir forumai Klubai ir forumai
Prisijunk: Pamiršau slaptažodį  Užsiregistruoti
Rėmėjai:

Dyzelinis variklis: 1400 cm³, 88 AG (65 kW). Ką manote?


Tikrinti, ar yra naujų atsakymų temoje

Atsakyti Kitos temos Nauja tema Temą 2009 03 27 d. 19:36 pradėjo  cu, peržiūrėta 2103 k.
Puslapiai: 1 
cu
Blogas senbuvis

Klube: narys

Parašė žinučių: 6739

2009-03-27 19:36 1 žinutė iš 14 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: cu Įtraukti cu Į adresų knygelę
Konkretus VAG variklis, (dedamas į fabias ir polo). Ką manote, verta pirkti Mašina su juom ar ne? Kaip ten su jo patikimumu ir remonto kainomis, kuro jautrumas?

jėgos nepyragai, bet mažam spuogui mana gana.
Dėkui.


jonnis
Patyręs dalyvis

Klube: narys

Parašė žinučių: 1272

2009-03-27 20:39 2 žinutė iš 14 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: jonnis Įtraukti jonnis Į adresų knygelę
y skoda pradetas montuoti tik i naujaja Fabia II (>2007m), i PoloIV nuo 2005m. Be be be
jamk 750iL ir sirdis dzeUgsis Cha cha


naminis
Geras senbuvis

Klube: narys

Parašė žinučių: 7499

2009-03-27 20:52 3 žinutė iš 14 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: naminis Įtraukti naminis Į adresų knygelę

jonnis rašė:
y skoda pradetas montuoti tik i naujaja Fabia II (>2007m), i PoloIV nuo 2005m. Be be be
jamk 750iL ir sirdis dzeUgsis Cha cha




...i degaline atvaziavusApkabinimas


naktibledas
Blogiausias senbuvis

Klube: narys

Parašė žinučių: 5526

2009-03-27 21:00 4 žinutė iš 14 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: naktibledas Įtraukti naktibledas Į adresų knygelę
O kaip ten pas tuos naujos kartos variklius, su tais prailgintais serviso laikotarpiais, like tepalu keitimas etc. Kuo jie skiriasi strukturiskai nuo tu, kuriems kas 12 kusoku reik keist tepalus? Daugiau kanalu tepimui, sukiai juk irgi ne mazesni, kuras tas pats, emisija irgi panasi, metalai tie patys... ? Ar visa esme tame, kad ir paprastas variklis gyventu, jei tepalus keist kas 30 stukiu, tik bus mazesnis resursas? Ne paslaptis juk, kad senieji agregatai patvaresni budavo, ir apskritai visi mazgai masinose, tik paskui kompanijos suprato, kad ju paciu seni modeliai kelia konkurencija ju naujiems modeliams, nes per ilgai gyvena.

naminis
Geras senbuvis

Klube: narys

Parašė žinučių: 7502

2009-03-27 21:05 5 žinutė iš 14 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: naminis Įtraukti naminis Į adresų knygelę
Naujieji ir be tepalo aina kaip is3,14sti

Bondas30
Atkaklus dalyvis

Klube: narys

Parašė žinučių: 243

2009-03-27 21:08 6 žinutė iš 14 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: Bondas30 Įtraukti Bondas30 Į adresų knygelę
Kuro nedaug turetu ryt

Helix
Ultra dalyvis

Klube: narys

Parašė žinučių: 2623

2009-03-27 21:37 7 žinutė iš 14 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: Helix Įtraukti Helix Į adresų knygelę

naktibledas rašė:
O kaip ten pas tuos naujos kartos variklius, su tais prailgintais serviso laikotarpiais, like tepalu keitimas etc. Kuo jie skiriasi strukturiskai nuo tu, kuriems kas 12 kusoku reik keist tepalus? Daugiau kanalu tepimui, sukiai juk irgi ne mazesni, kuras tas pats, emisija irgi panasi, metalai tie patys... ? Ar visa esme tame, kad ir paprastas variklis gyventu, jei tepalus keist kas 30 stukiu, tik bus mazesnis resursas? Ne paslaptis juk, kad senieji agregatai patvaresni budavo, ir apskritai visi mazgai masinose, tik paskui kompanijos suprato, kad ju paciu seni modeliai kelia konkurencija ju naujiems modeliams, nes per ilgai gyvena.


Tiesiai i desimtuka..


naktibledas
Blogiausias senbuvis

Klube: narys

Parašė žinučių: 5527

2009-03-27 21:50 8 žinutė iš 14 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: naktibledas Įtraukti naktibledas Į adresų knygelę
Helix, nori pasakyt, kad atspejau dar viena najobke? Cia siaip loginiai apmastymai, varikliuose as profanas.

Gianni
Senbuvis

Klube: narys

Parašė žinučių: 2522

2009-03-27 21:54 9 žinutė iš 14 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: Gianni Įtraukti Gianni Į adresų knygelę

naktibledas rašė:
Helix, nori pasakyt, kad atspejau dar viena najobke? Cia siaip loginiai apmastymai, varikliuose as profanas.


Pagrindinis skirtumas - longlife tepalas. Ilgiau islaikantis klampos ir tepimo savybes. Naujom Mašina tepalas keiciasi kas 20-30kkm ir gyvos...Nekaltas



naminis
Geras senbuvis

Klube: narys

Parašė žinučių: 7508

2009-03-27 21:56 10 žinutė iš 14 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: naminis Įtraukti naminis Į adresų knygelę

Gianni rašė:

naktibledas rašė:
Helix, nori pasakyt, kad atspejau dar viena najobke? Cia siaip loginiai apmastymai, varikliuose as profanas.


Pagrindinis skirtumas - longlife tepalas. Ilgiau islaikantis klampos ir tepimo savybes. Naujom Mašina tepalas keiciasi kas 20-30kkm ir gyvos...Nekaltas





...pakol garantinis baigiasiKlasta


naktibledas
Blogiausias senbuvis

Klube: narys

Parašė žinučių: 5528

2009-03-27 22:00 11 žinutė iš 14 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: naktibledas Įtraukti naktibledas Į adresų knygelę

Gianni rašė:

naktibledas rašė:
Helix, nori pasakyt, kad atspejau dar viena najobke? Cia siaip loginiai apmastymai, varikliuose as profanas.


Pagrindinis skirtumas - longlife tepalas. Ilgiau islaikantis klampos ir tepimo savybes. Naujom Mašina tepalas keiciasi kas 20-30kkm ir gyvos...Nekaltas

Tai reikia butinai naudot tik nurodyta tepala, viskas pagrista tik tuo? Stai, kad turbininis blokas skiriasi nuo atmosferiko, as zinau. Visad buvo idomu, kuo gi tie naujos kartos varikliai tokie ipatingi...


atsiprasau temos autoriaus uz mano OT.




Gianni
Senbuvis

Klube: narys

Parašė žinučių: 2523

2009-03-27 22:17 12 žinutė iš 14 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: Gianni Įtraukti Gianni Į adresų knygelę

naktibledas rašė:

Pagrindinis skirtumas - longlife tepalas. Ilgiau islaikantis klampos ir tepimo savybes. Naujom Mašina tepalas keiciasi kas 20-30kkm ir gyvos...Nekaltas

Tai reikia butinai naudot tik nurodyta tepala, viskas pagrista tik tuo? Stai, kad turbininis blokas skiriasi nuo atmosferiko, as zinau. Visad buvo idomu, kuo gi tie naujos kartos varikliai tokie ipatingi...


atsiprasau temos autoriaus uz mano OT.


Tie varikliai kur rekomenduojamas 20k longlife tai nelabai kuo ypatingi. Puikiai draugauja ir su paprastu tepalu, aisku ji keiciant kas 10kkm.
O siaip yra niuansu su tuo 20kkm:
1. Nepriklausomai nuo ridos rekomenduoja keist kas 12men (tai galioja ir paprastam tepalui).
2. Vazinejant vien trumpais atstumais mieste rekomenduoja keist kas 15kkm.

O paciu naujausiu Mašina kur tepalas keiciamas kas 30kkm dar neteko paciam turet, nelabai ka galiu pakomentuot.


naktibledas
Blogiausias senbuvis

Klube: narys

Parašė žinučių: 5529

2009-03-27 22:29 13 žinutė iš 14 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: naktibledas Įtraukti naktibledas Į adresų knygelę
Esu girdejes dar viena nuomone (cia apie senu modifikaciju variklius), kad svarbu ne rida, o laiko intervalai, kas kiek laiko keiciami tepalai. Tipo jei suki labai daug km, tai svarbu ziuret ne i prasuktus km, o i laika, kiek tas tepalas atidirbo.
Su NG varikliais tacku isigyt jau be sansu (kurie realiai man ir be tepalo dirbo kuri laika be visiskai jokiu pasekmiu) todel ir pasidare aktualus sie klausimai Juokiasi


Laukiniai_rytai
Dažnas gerietis

Klube: narys

Parašė žinučių: 443

2009-03-28 13:05 14 žinutė iš 14 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: Laukiniai_rytai Įtraukti Laukiniai_rytai Į adresų knygelę
grubiai sakant tai jei mes imam dvi daugmaz vienodas masinas tai tepalo_kiekio_pablogejimas_=_sudeginto_kuro_kiekis. I sita lygybe telpa ir trumpi/ilgi atstumai, miesto/greitkelio rezimai, ramus/neramus vaziavimo budai...


Puslapiai: 1 
Tikrinti, ar yra naujų atsakymų temoje
Atsakyti Kitos temos Nauja tema



Pranešti apie naujas žinutes šioje temoje
Mano prenumeratos

Statistika

auto.Banginiai: 46.461 Žinučių forume 2.019.788 4.619 Narių klube 2.075 Banga.lt laikrodis 23:47 Dažnai užduodami klausimai ir atsakymai



auto.Banginiai

Moderuoja: shropna, dr002™, quattre, BangaLT, ubagss
Statusas: ne narys (Įstoti)
Forumas
Naujienos
Nariai
Foto
Nuorodos

Banga.lt klubai


Mano įrankiai

Privačios žinutės
Mano temos
Dienoraštis
Draugų adresai
Mano duomenys

Mano meniu

Į mano meniu įkelti puslapį: Dyzelinis variklis: 1400 cm³, 88 AG (65 kW). Ką manote?

Prisijungę draugai

Visi draugai

Paieška

 

Dažnai užduodami klausimai