Klubai ir forumai Klubai ir forumai Klubai ir forumai Klubai ir forumai Klubai ir forumai
Prisijunk: Pamiršau slaptažodį  Užsiregistruoti
Rėmėjai:

Erikas Romeras (Eric Rohmer)


Tikrinti, ar yra naujų atsakymų temoje

Atsakyti Kitos temos Nauja tema Temą 2001 05 21 d. 23:16 pradėjo  Malvina, peržiūrėta 5057 k.
Puslapiai: <pirmas 1 2 
kertukas
Geras senbuvis

Klube: VIP narys

Parašė žinučių: 7225

2006-08-03 23:09 26 žinutė iš 34 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: kertukas Įtraukti kertukas Į adresų knygelę
Tikri meninkai dažnai turi savų principų. Matyt, E.Romerui svarbu, kad toje kamerinėje aplinkoje ir subtiliame bendražmogiškame bendravime nešmėžuotų "nuvalkioti" veidai ir vaidybos štampai. W.Allenas štai nevengia parodyti, kaip komercinio kino supervardai jaučiasi visai kitoje aplinkoje. Žvaigždės. pasirodo l.vertina tikrą kiną, o ne komercinę sėkmė "spaudžiančius" darbus...
O nematytų aktorių visuomet daug. Yra teatruose, randami ir gatvėje...


kertukas
Geras banginis

Klube: VIP narys

Parašė žinučių: 9749

2009-03-01 23:04 27 žinutė iš 34 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: kertukas Įtraukti kertukas Į adresų knygelę
Su kokia pagarba apie ERIC ROHMER pasakoja JONAS ŪBIS:

"LTV "Elito kinas" pradeda rodyti Erico Rohmero Keturių metų laikų ciklą. 1920 m. gimęs Rohmeras (tikroji pavardė Jeanas-Marie Maurice Scherer) buvo vyriausias iš prancūzų Naujosios bangos kūrėjų, prieš tai įsteigusių garsųjį žurnalą "Cahiers du cinéma", bet kino režisūroje debiutavo bene paskutinis. Rohmeras yra ne tik režisierius, scenaristas, kino kritikas ir teoretikas, bet ir rašytojas, aktorius, melomanas, neseniai parašęs knygą "Nuo Mozarto iki Beethoveno". 6-ajame dešimtmetyje pradėjęs kurti trumpo metražo filmus, vaidybiniu pilnametražiu jis debiutavo tik 1960 metais. Rohmeras dažniausiai kuria filmų ciklus, nors kiekvienas filmas, suprantama, savarankiškas kūrinys. Visų trijų ciklų personažai yra mūsų amžininkai. Tai paprasti žmonės, jų profesijos - populiarios, jie panirę į kasdienybės tėkmę, bet nė vienas iš jų nekalba apie politiką ar partijas, profsąjungas, ligas, ateities baimę. Nors visi šie herojai vadovaujasi akivaizdžiais moraliniais įsitikinimais, religija niekad nėra jų moralės pagrindas. Rohmero herojų moralumas yra natūralios pasaulio tvarkos dalis. 1963-1972 m. jis sukūrė ciklą "Šeši moralūs pasakojimai", 1980-1987 - "Komedijas ir priežodžius". 1990 m. jis pradėjo "Keturių metų laikų" ciklą, kurį baigė 1998-aisiais.
Rohmeras garsėja savo darbštumu ir visišku abejingumu kino pasaulyje tokiai gajai tuštybei. Jis nesilanko priėmimuose, net nelydi savo filmų į festivalius, kur jam dažniausiai tenka rimti apdovanojimai. Net artimiausi jo bendradarbiai tvirtina, kad tai labai užsidaręs ir paslaptingas žmogus. Užsienyje Rohmero filmai laikomi "labai prancūziškais", nors esu girdėjęs ne vieną Rohmero filmais besipiktinantį prancūzą. Viena ponia man išrėžė tiesiai: "Kaip galima žavėtis filmais, kuriuose nieko nevyksta, o personažai tik sėdi prie stalo ir kalbasi!" Pripažįstu, ponia gana tiksliai apibrėžė Rohmero filmų specifiką, bet svarbu juk ir tai, apie ką personažai kalbasi ir kas iš tikrųjų tuo metu vyksta tarp jų. Vyksta labai daug, o tobulas tarpusavio santykių niuansų stebėtojas ir filosofas Rohmeras visai tai perteikia ekrane tobulai. Man jo filmai sukelia tiesiog fizinį pasitenkinimą. Gal todėl, kad labiau mėgstu patogiai įsitaisęs krėsle stebėti gyvenimą, o ne jame dalyvauti.

Vienas didžiųjų Rohmero filmų siekių - žiūrovo akistata su grožiu. Bet tai specifiškas, savaip platoniškas grožis, gimstantis iš tiesos paieškų. Rohmeras visada filmuoja tik Prancūzijoje, įvairiausiuose šalies kampeliuose. Todėl jis dažnai lyginamas su Balzacu. Tačiau "Keturi metų laikai" savo dvasia artimesni ankstyvojo Goethe's filosofijai, nes filmuose akcentuojamas kultūros ir natūros susidūrimo momentas, ir natūra čia dominuoja.

Antroje "Metų laikų" ciklo dalyje Žiemos pasaka (LTV, 4 d. 23.15) Ericas Rohmeras tarsi žaidžia neišprususių žmonių mėgstamu gero filmo apibūdinimu "gyvenimiškas". Rohmeras pasakoja labai gyvenimišką, bet kartu ir neįtikėtiną atsitiktinumų ir laimingos meilės istoriją. Atostogų romaną užmezgusi Felisi supainioja dviejų miestelių pavadinimus ir praranda mylimąjį. Liko vienintelis materialus Šarlio prisiminimas - dukrelė. Po ketverių metų Felisi dvejoja, kurį iš dviejų dėmesį rodančių vyriškių jai pasirinkti, - intelektualų Loiką ar Maksansą. Felisi sutinka vykti kartu su Maksansu į Neverą. Bet širdyje ji vis dar tikisi sutikti Šarlį...
Kukli, 16 mm kamera filmuota "Žiemos pasaka" buvo ištikimybės deklaracija Naujosios bangos principams - miesto gatvės, jokių filmavimų paviljone, kasdienybė. Bet panardindamas į realistiškai atkuriamą tikrovę Rohmeras moka įžvelgti ir pasakiškus tos pilkos kasdienybės bruožus. Kartu filmas - tai ir neįtikėtinų atsitiktinumų vėrinys, kuris dar kartą įtikina, kad atsitiktinumų iš tikrųjų nebūna. Paprasčiausiai Felisi reikėjo tų ketverių metų, kad ji (o gal tas nežinomas visų atsitiktinumų autorius?) įsitikintų jausmų tikrumu. Tai, žinoma, mano versija. Bet tikiu, kad kiekvienas atsitiktinumas yra lemtingas. "


kertukas
Geras banginis

Klube: VIP narys

Parašė žinučių: 10401

2010-01-21 14:32 28 žinutė iš 34 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: kertukas Įtraukti kertukas Į adresų knygelę
Deja, sausio 10 d. mirė.

Nepastebėjau, kad Lietuvoje apie tai būtų pranešta...


kertukas
Geras banginis

Klube: VIP narys

Parašė žinučių: 11771

2012-12-26 23:03 29 žinutė iš 34 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: kertukas Įtraukti kertukas Į adresų knygelę
O 2013-ieji žada itin gerą žinią.

Tradicinėje kino šventėje Žiemos ekranai, įvyksiančioje žiemą Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje, Šiauliuose, Alytuje 2013-01-24 – 2013-02-08, bus didžiulė Eric Rohmer filmų retrospektyva. Repertuarą žinosime vėliau, o dabar pateikiu AUSTĖS ZDANAVIČIŪTĖS sudarytą informaciją apie genijų.

"Pažiūrėjus Erico Rohmero filmus apima geras jausmas. Toks, kur irumpam pažadina iš snaudulio ir primena - mes gyvename. Kad pajustume gyvenimą, visai nereikia ironijos, sako sentimentalūs, šiek tiek nostalgiški, bet atviri ir tikri Rohmero herojai.
Rohmeru žavisi visi - rumunų Naujosios bangos kūrėjas Cristi Puiu dedikavo jam "Pono Lazaresku mirtį", rusų režisierius Andrej Zviagincev prisipažįsta, kad Rohmeras jį daug ko išmokė, o Quentinas Tarantino tiesiog vadina save Rohmero fanatiku.

Rohmeras nebuvo Naujosios bangos vedlys, greičiau santūriausias, vyriausias pagal amžių revoliucinių kino permainų dalyvis. Jo filmų neįmanoma supainioti su kitais. Rohmeras "išrado" situacijas, personažus bei dialogus, pagrįstus dvejone, neapsisprendimu, sprendimų paieškomis ir flirto akimirkomis. Jo filmų veikėjų manieros ir laikysena, savita jų balso tekstūra, šokių stilius, grakštūs judesiai priminė apie ilgus pasivaikščiojimus, kurių Rohmero personažai taip pat nevengia. Juos, kaip ir Rohmero filmus, galima apibūdinti žodžiais
"subtilumas, literatūriškumas, egzistencinė ironija".
Rohmero filmų pasaulis platus. Į jį telpa ir dar vienas režisieriaus
"išradimas": jis kūrė ne atskirus filmus, o jų ciklus. Todėl Rohmero kino biografiją lengva padalyti į "Šešių moralių pasakojimų" (1962-1972), "Komedijų ir priežodžių" (1980-1987), "Keturių metų laikų pasakojimų" (1990-1998) periodus. Režisieriaus retrospektyvą pristatys prancūzų kino festivalis
"Žiemos ekranai".

Biografijos duomenys

Maurice'as Henri Josephas Schėreras gimė 1920 m. Tiulyje, Pietų Prancūzijoje. Jis augo Elza-so katalikų šeimoje, nuo mažens buvo paslaptingas, gyveno savo pasaulyje. Išsilavinimą įgijo Paryžiuje, kur studijavo istoriją, literatūrą, filosofiją. Tik vėliau, tapęs kino kritiku, norėdamas nuslėpti nuo artimųjų, kad dirba kine, pasivadino Ericu Rohmeru.
Studijų metais Paryžiuje Rohmeras daug skaitė, vėliau dirbo mokytoju, senosios prancūzų kalbos dėstytoju ir laisvai samdomu žurnalistu, rašė romanus, o kartą apsilankęs Prancūzų sinematekoje ir pasižiūrėjęs Roberto Rossellini "Stromboli - Dievo žemę" tapo uoliausiu jos lankytoju ir panoro kurti filmus pats. Sinematekoje Rohmeras ir susibičiuliavo su būsimais Naujosios bangos režisieriais - Jeanu-Lucu Godard, Francois Truffaut, Claude Chabroliu, Jacąues Rivette. Kaip ir jiems, didis autoritetas Rohmerui buvo Andrė Razinas. Naujosios bangos tėvas ypač pasitikėjo Rohmeru, todėl 1957 m. atidavė jam savo įkurtą kino žurnalą "Cahiers du cinėma", kuris ir formavo revoliucinę kino estetiką. Knygos apie Hitchcocko suspensą autorius Rohmeras žurnalui vadovavo šešerius svarbiausius Naujosios bangos metus.

Nė cento ne kinui

Rohmeras pradėjo nuo nespalvotos 16 mm juostos, kurią išbandė su bičiuliu Barbėt Schroeder. Polinkis mėgėjiškai juostai ir filmavimo būdui taip niekad ir neišblėso. Rohmeras visada mieliau filmuodavo "pro palto atlapą", be leidimų, kaip pirmą kartą. Kai kiti dirbo su filmavimo grupe, Rohmeras atsidurdavo kokiame nors sodo kampe su būreliu draugų. Vasaros filmai ("Kolekcionierė", "Klerės kelis", "Polina paplūdimyje", "Žaliasis spindulys", "Vasaros pasaka") formuoja romerišką naminio kino jausmą. Filmo personažai, aktoriai ir visa grupė gyvena po tuo pačiu stogu. Tokiu būdu tai, kas kadre ir kas už jo, susipina. Gyvenimas tampa filmu, o filmas - gyvenimu.
Ir tikrame gyvenime Rohmeras mėgo paprastumą, gyveno asketiškai, namuose neturėjo telefono. Schroederis pasakojo: "Rohmeras gyveno idėja neišleisti nė vieno atliekamo cento ne filmui. Dirbo jis kaip poetas: kartais kaip pakvaišęs galėjo filmuoti dvylika valandų, o kartais aikštelėje jausdavomės taip, tarsi visi atostogautume."
Pasaulinio pripažinimo Rohmeras sulaukė 1969 m., kai filmas "Mano naktis su Mod" ("Ma nuit chez Maud") buvo nominuotas "Oskarui". Po filmo sėkmės atsirado galimybių filmuoti laisviau. Netrukus Schroederis ir Rohmeras įkūrė kino gamybos įmonę "Les films du Losange", gyvuojančią iki šiol.
Tarptautinė sėkmė vis tęsėsi, 1967 m. Berlyno "Sidabriniu lokiu" buvo apdovanota "Kolekcionierė" ("La Collectionneuse"), 1971 m. režisierius laimėjo San Sebastiano festivalio Pagrindinį prizą už filmą "Klerės kelis" ("Le Genou de Claire"), 1976 m. Specialusis Kanų prizas atiteko "Markizei O" ("La Marąuise d'O..."), o 1986 m. pelnė "Auksinį liūtą" Venecijos kino festivalyje už "Žaliąjį spindulį" ("Le Rayon vert"). Laikui bėgant Rohmeras tapo didžiųjų kino festivalių numylėtiniu. Priešpaskutinio jo filmo
"Trigubas agentas" ("Triple agent", 2004) premjera įvyko Berlyno kino festivalyje. Režisierius mirė 2010 metų sausį. Jo filmografijoje - per 30 filmų.

Nesibaigiantis pokalbis

Rohmero filmai pririšti prie vietos. Personažai retai nukeliauja toliau nei pas kaimyną, bet tolimiausios trajektorijos pasiekiamos ilguose dialoguose, samprotavimuose, prieštaraujant dažnai ir sau pačiam. Pokalbis čia yra veiksmas. "Rohmeras prakalbina XX amžiaus žmogų, lyg tai būtų XVIII amžius", - yra sakęs jo artimas bičiulis Jean Douchet. Tai - ne atsitiktinumas, nes nuo pat studijų laikų Rohmero aistra buvo XVIII a. prancūzų psichologinis romanas. Todėl ir jo filmų veikėjai dažnai įsivelia į lipnius apmąstymų ir svarstymų voratinklius.
Rohmero personažai natūralūs, nes įkvėpti tikrų žmonių. Prie režisieriaus kabineto niekada nesirikiavo norinčių filmuotis eilė. Rohmeras nedarė bandymų, susitikęs su aktoriumi iškart suprasdavo, ar šis tiks. Vėliau jie leis laiką kartu, Rohmeras klausysis balso tembro, stebės veido mimiką ir judesius - taip lipdys naujo filmo personažą. Jis bus sentimentalus arba naivus ir neapsisprendęs, bet atviras, nes nebijos toks būti.
Rohmeras ilgai ruošdavosi savo filmams. Kelerius metus tobulinti scenarijai, apgalvotos menkiausios detalės. Jeanas-Louis Trintignant po "Nakties su Mod" filmavimų pasakojo, kad perskaitęs filmo scenarijų nustebo - jame buvo aprašyti net momentai, kai reikia sudvejoti: "eh, eh, eh". Aktorius tuomet manęs, kad taip preciziškai pakartoti scenarijaus neįmanoma. Po filmavimų abejonių nelikę - tekstas parašytas taip tiksliai, kad dvejoti kitoje situacijoje herojui tiesiog neįmanoma. Tas pats Trintignant prisimena, kad filmavimo aikštelėje Rohmeras daugiau dėmesio skirdavo peleninei nei aktoriui, bet kartu režisierius sakydavo, kad "laukiu tos akimirkos, kai aktoriai pamiršta, kad yra aktoriai, ir aš taip pat apie tai pamirštu. Man patinka, kai mano filmuose kas nors įvyksta natūraliai."

Kadro architektūra

Alain Resnais yra pasakęs Rohmerui ilgam įsiminusį komplimentą: "Apie jūsų filmus galima pasakyti viena - jie pastatyti." Rohmero filmai dar ir labai vizualūs, juose daug apgalvotų architektūrinių nuorodų. Matisse įkvėptame filme "Polina paplūdimyje" ("Pauline a la plage", 1983) dominuoja balta, mėlyna ir raudona. "Pilnaties naktyse" ("Les Nuits de la pleine lune", 1984) aktorė Pascale Ogier pati kūrė dekoracijas ir kostiumus. Tamsūs paltai kontrastuoja su ryškiais šalikais, o abstrakčios Mondriano kompozicijos - su veikėjų santykiais. Filme "Mano draugės draugas" ("L'ami de mon amie", 1987) į sudėtingus veikėjų santykius puikiai įsiterpia ir juos koreguoja ultramoderni naujojo Paryžiaus kvartalo architektūra.
Specialaus muzikinio garso takelio Rohmero filmuose nėra. Muzika skamba tik tada, kai personažai uždeda plokštelę, dainuoja patys, eina į koncertą ar šokius. Išimtis tik "Žaliasis spindulys". Jam muzikinę temą parašė pats Rohmeras, o pagal ją filmo kompozitorius Jeanas-Louis Valero sukūrė nuostabią dvibalsę fugą.

Meilės susitikimas

Dažniausiai Rohmero filmai pasakoja apie tai, apie ką literatūra kalba nuo pat pradžių. Tai - meilės susitikimas. Pigių meilės romanų, melodramų ar muilo operų situacijos Rohmero filmuose atgauna pirmykštį spindesį ir prasmę. Rohmero filmai ir kupini aistrų, ir kartu labai drovūs. Jo biografas Pascalis Bonitzeras juokavo: "Rohmero personažams uždrausta miegoti daugiau negu su vienu partneriu ar partnere." Bet iš tikrųjų jie visada siekia atpažinti ir įvardyti savo jausmus. Neatsitiktinai paskutinis Rohmero filmas "Astrėjos ir Seladono meilė" ("Les Amours d'Astree et de Celadon", 2007) sukurtas pagal barokinę mistinę erotišką poemą. Rohmero kine meilės susitikimas visada priartėja prie mistiškos patirties.

Pasakyta ir parodyta

Žiūrint iš laiko perspektyvos, Rohmero personažai senamadiški - spalvoti bliuzonai, trikotažine juosta perrišti plaukai, džinsinis švarkas ant nuogo kūno - bet jie jaučiasi gerai savo kailyje. Kai kinas, rodos, tolsta nuo tikrovės, Rohmeras savo šviesiais, nors nebūtinai laimingais filmais rodo tikrą gyvenimą. Juose atsitiktinumai kuria likimą, nes atsitiktinumų nebūna. Viskas įmanoma, bet iš esmės įmanoma tik viena. Jei pamatyta - tiesa, jei ištarta - tik susvajota.

KINAS



kertukas
Geras banginis

Klube: VIP narys

Parašė žinučių: 11807

2013-01-21 22:40 30 žinutė iš 34 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: kertukas Įtraukti kertukas Į adresų knygelę
Ką gi, pražiopsoti neleistina:

http://www.ziemosekranai.lt/retrospektyva.htm

Seansai (raudonai):

http://www.ziemosekranai.lt/programa.htm


kertukas
Geras banginis

Klube: VIP narys

Parašė žinučių: 11820

2013-01-26 21:12 31 žinutė iš 34 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: kertukas Įtraukti kertukas Į adresų knygelę
Pirmą kartą pamačiau ERIC ROHMER'o komediją – ciklo Komedijos ir patarlės 1983 metų Polina paplūdimyje.

Romero stilius ir komedija, netikėtas derinys. Ir vėl suveikia puikiai. Tik pradžioje atrodo, jog stebi vien paviršutiniškumus. Vėliau suvoki, kad komedijoje daug E.R. moralumo, gyvenimo pamokų atskleidimo. GERAI VISKAS PADARYTA Gerai.


kertukas
Geras banginis

Klube: VIP narys

Parašė žinučių: 11827

2013-01-29 07:44 32 žinutė iš 34 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: kertukas Įtraukti kertukas Į adresų knygelę
1989 m. Pavasario paska (ciklas "Keturių metų laikų pasakos") iki 50 minutės vystosi labai formaliai – kalbasi tik pagrindinė veikėja su keliomis draugėmis, iš kurių naujoji pažįstama reikšmingiausia. Nėra didelio įtraukimo, įdomumo. Ir vėlgi, Eric Rohmer meistrystės dėka, po to filmas įgauna visai kitus apsisukimus – išsivysto meilės intrigos įdomumas. Kaip įprastyta, kalbomis. Bet žavumo atsiranda daug. Manyčiau, PAVASARIO PASAKA, ne pats iškiliausias maestro darbas. Bet jo lygis jaučiamas....

kertukas
Geras banginis

Klube: VIP narys

Parašė žinučių: 12300

2014-04-07 15:14 33 žinutė iš 34 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: kertukas Įtraukti kertukas Į adresų knygelę
2014

Tik keli režisieriai kino istorijoje pasižymi tokiu įdėmiu ir giliu žvilgsniu į vidinį personažų būvį kaip prancūzų kino klasikas Ericas Rohmeras (1920-2010). Galbūt dėl to, kad kaip sykį teigė režisierius, jį kur kas labiau domina mintys, kurios sukasi jo personažų galvose, nei tai, kuo jie užsiima. Pažinčiai su šiuo iškiliu autoriumi 2013 m. kvietė prancūzų kino festivalis "Žiemos ekranai", surengęs E. Rohmero filmų retrospektyvą. Ją pratęs "Skalvijos" kino centras, "Kino klasikos" vakaruose rodysiantis juostą Mano naktis su Mod (Ma nuit chez Maud, 1969). Režisieriui ji atnešė pasaulinį pripažinimą.
Visus keturis filmo seansus pristatys ir savo įžvalgomis dalinsis kino žinovai. Balandžio 6 d. į E. Rohmero kuriamą realybę įves kino kritikė Izolda Keidošiūtė, balandžio 13 d. – kino teoretikas Lukas Brašiškis, balandžio 27 d. – kino kritikė Auksė Kancerevičiūtė.
Po šio seanso žiūrovai kviečiami aptarti filmą "Kino klube". Gegužės 4 d. savo pastebėjimais dalinsis kino filosofė Mantė Valiūnaitė.

E. Rohmero filmografijoje – 25 pilnametražiai vaidybiniai filmai. Daugumą jų režisierius sugrupavo į tris pagrindinius filmų ciklus: "Moralinės pasakos" (1962-1972), "Komedijos ir patarlės" (1980-1987) ir "Keturių metų laikų pasakos" (1990-1998). Filmas "Mano naktis su Mod" yra iš pirmojo ciklo. Tai šviesi ir jautri kontempliacija apie atsitiktinumą, likimą, seksą, religiją, vidines nuostatas, kurias kartas nuo karto esi priverstas persvarstyti iš naujo.
Kaip kone visos "Moralinės pasakos", "Mano naktis su Mod" sekama iš vyro perspektyvos. Prancūzų kino legenda Jean'as-Louis'as Trintignant'as vaidina religingą inžinierių Luji, gyvenantį pagal griežtą moralės kodeksą ir siekiantį racionalizuoti pasaulį. Prieš pat Kalėdas bažnyčioje jo dėmesį patraukia jauna šviesiaplaukė, lyg ir atitinkanti jo moters idealą. Luji nusprendžia ją vesti. Tačiau netrukus yra pakviečiamas vakarienės pas žavią ir išmintingą laisvamanę Mod (Fran&#231;oise Fabian). Diskusijos apie santuoką, moralę, religiją užtrunka iki paryčių. Nors Mod ir ne Luji "tipo" moteris, tačiau domina kur kas labiau. Vyras tuomet ir suabejoja – kurią iš dviejų moterų pasirinkti?
E. Rohmeras daugeliui atvėrė akis į visiškai kitokį realybės išmatavimą ir sukūrė unikalų asmenišką pasaulį. Subtili ironija, minimalus siužetas, poros, nenutraukiamai diskutuojančios apie meilės ir gyvenimo prasmę, savo jausenas ir patyrimus...
Nieko nuostabaus, kad daugelis kino kūrėjų kalba apie jo įtaką. Iš prancūzų Naujosios bangos režisieriaus mokėsi Andrejus Zviagincevas, jo meistriškumu žavisi Quentinas Tarantino, gausiai apdovanotą juostą "Pono Lazaresku mirtis" (2005) jam dedikavo rumunas Cristi Puiu. Prieš kelis metus Anapilin išėjusio menininko kūryba itin vertinama gimtinėje – Rohmero filmai laikomi nacionaliniu Prancūzijos turtu.
Kaip ir daugelis kitų prancūzų Naujosios bangos režisierių, E. Rohmeras iš pradžių buvo kino kritikas. 1957 m. André Bazinas patikėjo jam savo įkurtą kino žurnalą "Cahiers du cinéma", tuo metu kaip tik formavusį revoliucinę kino estetiką. Žurnalui Rohmeras vadovavo 6 metus. Tuo laiku taip pat iškilo Naujosios bangos režisieriai - Jeanas Lucas Godard’as, Francois Trauffaut, Claudas Chabrolis, Jacques'as Rivette'as.
------------------
Esu matęs Mano naktis su Mod. Nuostabus kinas !!!

kertukas


kertukas
Banginis

Klube: VIP narys

Parašė žinučių: 14621

2021-03-13 16:52 34 žinutė iš 34 Atsakyti forume: visiem Atsakyti privačiai: kertukas Įtraukti kertukas Į adresų knygelę
Cool !

2021 m. KINO PAVASARIS rodo vieną iš garsiausių režisieriaus filmų – Žaliasis spindulys


Paskutinis puslapis. Atgal
Puslapiai: <pirmas 1 2 
Tikrinti, ar yra naujų atsakymų temoje
Atsakyti Kitos temos Nauja tema



Pranešti apie naujas žinutes šioje temoje
Mano prenumeratos

Statistika

Kinomanai: 3.100 Žinučių forume 189.327 2.240 Narių klube 3.027 Banga.lt laikrodis 19:18 Dažnai užduodami klausimai ir atsakymai



Kinomanai

Moderuoja: Diaboliq, BangaLT, kertukas, Froidas
Statusas: ne narys (Įstoti)
Filmų archyvas
Forumas
Naujienos
Nariai
Foto
Nuorodos

Banga.lt klubai


Mano įrankiai

Privačios žinutės
Mano temos
Dienoraštis
Draugų adresai
Mano duomenys

Mano meniu

Į mano meniu įkelti puslapį: Erikas Romeras (Eric Rohmer)

Prisijungę draugai

Visi draugai

Paieška

 

Dažnai užduodami klausimai