Autorizuotu servisu darbo kokybe ir aptarnavimo lygis

Autorizuotu servisu darbo kokybe ir aptarnavimo lygis

Tai kad as ne is forumu situos dalykus zinau…NeNe

Oi. kazkaip kolega pradedate biskuti i pievas. As giliai itariu, kad siuolaikinius commonrail dyzelius, kurie ilgainiui neturi problemu su kuro siurbliu, galim suskaiciuot ant ranku pirstu. Siulyciau ne taip tiketi tuo, ka skaitote forumuose Mirkt
p.s.
kazkaip biski suklusau i sita replika, nes butent is vadybininku esu prisiklauses idomiu dalyku apie masinas, kurias jie siulo klientams, ir kartais tai buna tokie briedai… O taipgali sneket kur tik nori, belekuriame forume, bet gal ne vadybininkai ar seip dileriu atstovai? Šypsena

Nesigincysiu. Dauguma daliu yra daromos ne pacio automobilio gamintojo, o kitu firmu. Dazniausiai joms nera draudziama tiekti originalias dalis ne tik gamintojui. O masinos gamintojas, kaip minejau, ne tik uz detale turi sumoket, bet ir uz jos gaminima, uz kurima, uz montavima i masina, uz masinos reklama, sumoket visiems algas ir t.t ir t.t.
Neretai buna ir atvirksciai, kad originali dalis kainuoja tiek pat, kaip ir neoriginali ar net pigiau. O kartais siek tiek brangiau. Neretai masinu gamintojas nesivargina tiekti sakes sarnyru ar gumas. Turi pirkti visa sake kartu su sarnyru ir gumomis.
Dar dazniau buna, kad originali dalis nors ir brangesne, bet ji savo tarnavimo laiku virsyja neoriginalios dalies, kas sumoje gan daznai gaunasi originali dalis yra pigesne.

Dar karteli pasikartosiu, kad visa tai taikoma ne visada. Tad retkarciais verta pasidomet ir originalios dalies kaina…

na bet kai tos pacios prekes kaina pas dyleri ir siaip eilinej autodaliu parduotuvej skiriasi dvigubai, tai iri itartinai atrodo Cha cha

Siaip tai jau nera toks ir pigus tas dilerio verslas. Viskas turi atitikt gamintojo standartus (patalpos, grindu, sienu, baldu spalva), serviso iranga dazniausiai taip pat gamintojo nurodymu perkama, o ne tai kas pigiau ir geriau. Kitas dalykas, kad tas pats gamintojas kazkiek reguliuoja tas kainas, kad nebutu per pigios ir nekeltu bereikalingu itarimu, kad originalas ir pigus. Darbuotoju mokymai, kvalifikaciju kelimai ir pan kainuoja siaubingus pinigus. Kiekvienas darbas dazniausiai turi nustatyta laika. Daznokai buna, kad jis neatitinka realiu laiko sanaudu.

Na mano nuomone apie Animus mobilis (Opel) servisa sanciuose vienareiksmiska.
Kuo toliau juos apvaziuoti. Nekompetetingi, pinigus lupa ir akis dar drasko.
Turiu karcios patirtiesLiūdnas

Nu cia tai geras, jei tokia praktika taiko tai pravalas kazkoks…Apakęs

Vistoj uzknisa kad kuicias ilgai, jei atwaziawai ratu permontuot tai pasiruosk maziausiai 3 walandas sedet. likus puswalandziui iki darbo dienos galo pradeda laxtyt kaip nutruke, twarkytis ir greitai paleidziaŠypsena

Tevas buvo pirkes nauja vw sharan. Berods is Moller Auto. Kol nepasibaige garantinis, aptarnavimu neiskunde, menkiausius nesklandumus salindavo nemokamai, netgi apsitrynusias duru rankeneles keite naujom du kartus. Rimtesniu gedimu kaip ir nebuvo. Aisku uz tepaliukus, filtrus, kaladeles ir pan. imdavo brangiau, nei eiliniame servise. Pasibaigus garantiniam masina pardave.
Dabar turi nauja nissan x-trail, po keliu menesiu eksplotacijos pradejo kaukt guolis, po patikrinimo liepe “pavazinet dar truputi, kad geriau girdetusi kuris cia guolis kaukia” Šypsena (nu cia keistai taip) Velavo parvezt uzsakyta masina, taciau tam laikotarpiui dave pavazinet ju firmos kaskajum. Po poros savaiciu parveze papildomai slenkscius, kabli, sumontuot uztruko visa diena, taciau irgi dave kita masina pavazinet. Zodziu klijentu kaip ir rupinasi.

tas pats VW centras perka prekes iš tų pačių tiekėjų Vokietijoje, kaip ir kai kurios parduotuvės. Kainų skirtumas - apie 40 proc. Cha cha

dvigubai visada uzsimeta dyleriai Taip buna ir daugiau dar, pvz kazkada reikejo volvai lempos stiklo: sostenoj Hella - 360 lt, kitoj parduotuvej Hella - 120 lt, buvo nupirkta Depo uz 30 lt. nors kainas, tiksliau marza, mazina po truputi, pvz toyotoj originalios detales jau nesiekia dvigubos kainos, uz kuria gali gauti kitur. Sostena vis dar turbut lyderiauja. Draugui espace reikejo kebulo daliu, tai vokietijoj susipirko per puse pigiau is reno atstovu, nei sostena siule.

Kaip opelevodas, palaikau artimus kontaktus su autodina.
Kol kas esminis trukumas- brangokas servisas Šypsena
Zmones normalus, bent jau is tu priemeju, kuriuos seniau pazistu, kol kas visas bedas sutvarke normaliai, eiles kaip kada, paprastai pries pora dienu registruotis reikia, jei eksta atvejis, ir vos datempei iki serviso- priims ir apziures dienos begyje. Gelezu kainos ir darbai brangoki, patys gelezai jei neoriginalus tai kainuos gal ir pigiau, bet laikys irgi *****ai, pvz, stabdziu diskai prieky padvese po pusmecio. Savo iniciatyva jokiu darbu nedaro, kartais net ir pikta buna, kai akivaizdi kita beda panosej svieca, bet visiems poxui, kol pirstu neparodysi, nieko niekas nedarys, aisku, tai turi ir privalumu, paskui grizes negriusi ant zemes pamates saskaita ir visokiu darbu pridirbtu kruva. Tvarkingai susiskambina ir suderina darbus kai problemas issiaiskina, jei netinka, gali apsiribot diagnostika ir varyt i garaziuka tvarkytis.
Tradicine taktika kaip ir visuose autorizuotuose centruose- pernelg nesigilina i elektros bedas, apsiriboja paluzusio bloko nustatymu ir pasiulo keist i nauja, aiksu uz dilerines kainas Šypsena Kainos tokiais atvejais buna kazkur anapus Šypsena

na tai tie autorizuoti servisai ir naudojasi tuo firmos vardu. tipo "mes dedam tik originalias detales, dirbam tik su originalia technika, dirba tik kvalifikuoti meistrai" ir t.t. geriausias pvz.: vilniaus vista uz 2006 metu mazda 6 bamperi nulupo is draudimo 1600lt. toks pats originalus bamperis ne is atstovybes kainuoja 780lt. faktas tas, kad originalios detales yra parduodamos su nezmonisku antkainiu

Musu imone vazineja su skodom… servisas “ARX” ar kazkas panasaus…
kas liecia darbu kokybe tai dar neteko rimciau susidurti tik tepalai ir kelios smulkmenos t.t. kas liecia eiles tai pasiskambini pries kokias 2 dienas ir priima…
labiausiai istrigo tai kad nuvarius i servisa (buvo ismustas galinis langas) langa pakeite tvarkingai o sukiu neisrinko tai kai vaziuoji duobetu keliuku garsai nemalonus budavo pakartotinai nuvarius i servisa ir paprasius kad issiurbtu is bagazines vidaus(ta prasme po apsyvu) stiklus israase saskaita 120 lt uz bagazines isardyma Cha cha pakelus skandala saskaita anuliuota… tiesa dar paskambino pasake kad nedega galinis stop zibintas sakau tai pakeiskit lempute… ok pakeite, saskaita 242 litai… isiziurejus idemiau isskaiciau galines lempos nuemimas/uzdejimas 160 lt. 2 litai lempute ir ir dar kazko Baisus tipo ilgai keite ir t.t. nu idomumo delei pats pasikeiciau per 2 min. (paprasciausiai gerai jkad firmos masina o ne asmenine tai ciuju kelnias greitai numautu… )