Dujos.Nesuprantu, pagelbekit

Dujos.Nesuprantu, pagelbekit

Sveiki, iskart prie esmes.Problema:
masiniuko kompas adaptuojasi prie duju misinio ir benzo misinys nusimusa ko pasekoje benzu nenoriai dirba (benzo misini ziauriai uzriebina, ir uzpilineja zvakes).Ka daryt? II kartos iranga fiat brava 1.6 16v

Klausimas + nuorodu paaiskinimas:
gal bus matoma priezastis del ko taip gali but nuotraukose.Liamda 4 laidu 2 kazkodel pakramtyti violetinis nuvestas i kazkokia rele kartu su pilku iseinanciu is "fishkes" kas cia per velniava?

nuorodos:

http://bcrytas.250x.com/dujos2.jpg
http://bcrytas.250x.com/dujos.jpg

o cia i ka sumontuota visa tai:

http://bcrytas.250x.com/variklis.jpg

P.S. elektronikoj nelabai ka ismanau, juolab duju irangos montavime ir jos agregatuose Girtas

Lamdos du vienodos spalvos laidai yra pakaitinimui ten ateina + ir -,violetinis tai signalas,o tas kitos spalvos greiciausia papildoma mase,kad signalas butu geresnis.Tuos nugrauzimus reiktu uzizoliuot,bet benzui tai nepadesNe kai suzinosi kas padeda tai pranesk ir man,nes mano CO ant benzo ir tris kart virsija norma,o ant duju viskas ciki…beje dar del tempsraturos daviklio buna benzo misinio riubumas pakyla nesilpnai…

su temparaturos davikliu viskas tvarkoj, va tik ka man pasake:
darome taip:arba nustatome emuliojama signala idealiai su osciloskopu,arba tiesiog atjungiame relites pagalba lambdos signala i kompa,kai variklis dirba su dujom.nebus signalo-nebus adaptacijos

idomu ar gausis, tik pries tai matyt reikia nulekt kompa nuresetint

viena nuoroda istaisiau ten kazkokia relyte yra ar nebus tik ta pati apie kuria man ir sake Užsispyręs

Pabandysiu paaiskint. Yra purkstuku emuliatorius. Tai toks irenginys, kuris masinos kompui duoda tokius signalus, tarytu tie purkstukai dirba (realiai jie isjungiami). Tas emuliatorius turi buti sureguliuotas normaliai taip, kad beveik nesijaucia skirtumo, ar dirba ant benzo, ar ant duju.
Laidas nuo liambda zondo eina i duju kompa ir jis kazkiek reguliuoja duju padavima pagal ta zonda. Skirtumas nedidelis, bet ekonomija gaunasi, nei kad butu istatyta I kartos (teoriskai, su liambda tos irangos negalima statyti) duju iranga, kur yra duju padavimas sureguliuotas vidutiniskai.
O kaip tu kuri masina? Juk turetu vestis su benzu. O isilus matarui kazkiek, persijungti ant duju. Kaip pas tave yra.
Labai daznai, kai statomas emuliatorius, o ji stato sudarankiai meistrai, masinos kompas nemato "dirbanciu" purkstuku ir tada kaput visiems kompo duomenims. Jei imanoma, nuvaziuok, patikrink klaidas su diagnostiniu kompu (kad ir i firmini servisa. Daug neturetu kainuot.). Jei bus purkstuku klaidos, reiskias blogai sureguliuotas emuliatorius.

purkstuku klaida kartais rodo jau ir prietaisu skydelyje, masina uzvedu benzu ir maigau gaza ties 2000rpm kitaip uzpilineja nesveikai ir gesta jei koki maziau nei 1200rmp laikau ir varo juodi dumai betkokiu atveju nepriklausant nuo apsuku.Arba vedu benzu ir staigiai atjungiu benzo siurblio + ir siurblys nedirba ko pasekoje dega benzas esantis tik kuro sistemoje ir tada masina veikia graziai(neuzpilineja) kol neisdega tas benzas, o dujos isijungia varikliui pasilus.Tanagroj nuresetino per pazystama uz 40lt vazinejau pora menesiu mieste abiem kurais Cha cha paskui po ilgesnes keliones(aisku vaziavau dujom) benzu pradejo prastai dirbt kaip ir pries nuresetinima

Dar viena dalyka pabandyk. Pravaziuok grynai ant benzo kokius 100-150 km. Kokie tada CO rodmenys?

kad as bent pajudet galeciau su tokiu benzino veikimu, beje karsto variklio benzu jau uzvest neina tik salta.Tenka uzvedinet iskart ant duju jei karstas.Tai galima isivaizduot ant kiek benzo misinukas riebus…

Ar lengvai gali prieiti prie liambdos fiskes? Pabandyk pries kurdamas ant benzo atjungti zonda. Gal geriau bus, kai jis dirbs avariniu rezimu…

bandysiu, priejimas itin lengvas

Pabandyk pasidomet, ar tavo masina aplamai draugauja su II kartos dujomis. Gal reikia, kad butu IV karta, tada ir visos bedos baigsis. Pas mane BMW 320, 90 metu. II kartos dujos, bet tokiu sposu dar kol kas nebuvo. Tiesa, nezinau kaip su CO, bet visa kita idealiai…

Perdaryt tai kiek suprantu kainuos nemazai i kitos kartos iranga.Blogiausiu atveju lupsiu lauk ta iranga isvis ir benzinu vazinesiu.

man ir nebuvo jokiu sposu tris metus o ketvirtais panasi situacija…anr benzo karstas nesikuria,tik saltas…tiesa co apie tris kart virs normosBlogai

pas mane ant duju CO normalus ant benzo net matuot nenoriu Juokiasi po reseto abu buvo OK tiek benzu tiek dujom

Pas mane tokios problemos - gęsta automobilis benzinu vedamas, tikriausiai taip pat per riebus mišinys, nes apsukos lėtai krenta krenta… ir 0 - pasireiškė tik įdėjus dujas, dar po UAB “Audodujos” stogu. Reguliuoti bandė apie minutę ar dvi, bet galutinis vedriktas buvo toks: “Kai kompas nėr įsiminęs duomenų (palaikius pusę minutės atjungtą akumą. Pas tave tai nepadės?), tai ant benzino veikia OK. Perjungus ant dujų, kompiuteris ‘pripranta’ prie dujų mišinio ir grįžus prie benzininio mišinio normalaus nebepadaro”.

Sprendimas: išjungti emuliacija, ant dujų Forduko kompą paliekant dirbti "avariniu režimu", ty - lyg lambda neveiktų. Perjungus į benziną lambda vėl "atsigauna" ir vyksta normalus darbas.

Pasėkmės? Jokių kaip ir. Tik nežinau ką kaltinti - ar atšalusius orus, ar išsiderinusią dujų įrangą, kad nuo 11 litrų dujų pašoko sąnaudos iki 14 su trupučiu. O gal čia todėl, kad pradėjau važiuoti Airišku stiliumi (Airijoj būdamas tokiu “susižavėjau”) - nuo šviesoforo keli apsukas ne iki 1,5k Mirkt o padoriau, kad galėtų normalus automobilių sk. pravažiuoti, o ne du-trys. (tiesa, mažai kas pasinaudoja tuo - beveik visad palieku visus gale, nors apukų dar dvigubai su trupučiu yra likę rezerve. Prastai su šituo pas mus… nu bet sorry už OT). Gerai, durna teigti, kad tai neįtakoja sąnaudų Cha cha Bet esmė ta, kad aš patenkintas dujų sistemos veikimu. Nebent galėčiau skųstis, kad retkarčiais gerai įšilus varikliui nesunkiai gali užgesti variklis - šiaip nereikia per daug gazo spausti, bet kai atsiranda “požymiai”, tai tenka. Tačiau kiek skaitinėjausi, tokios problemos ne man vienam. Nemanau, kad tai “normalu”, bet labai baisiai gyventi netrukdo.

Taigi aš siūlyčiau nebijoti purkštukų emuliacijos atjungimo. Važiuoja ir be jo, ir ant benzino Juokiasi

PS> auto Escort 1,6 8v įpurškims. 77KW 4/5 durys sidabrinis, parudijęs Cha cha Įranga II kartos itališka.