Mitsubishi Galant™. Laukiami esami ir būsimi savininkai, beigi turintys minčių apie šį automobilį.

Mitsubishi Galant™. Laukiami esami ir būsimi savininkai, beigi turintys minčių apie šį automobilį.

O, kiaule, taip ir neparashiau apie eksploatacija, kaip zhadejau.
Skubu pasitaisyti.
Ka ash jai dariau nupirkes - jau visi zhinot, nesikartosiu. Po to - tepalai, filtrai, tepalai, filtrai, tepalai, filtrai. Tiksliau ne visai visada “filtrai”, kartais tik “filtras”. Kiekviena kart keichiant tepalus butina keist tepalo filtra, bet ne oro. Meistras apzhiurejes oro filtra ir sprendzhia ar ji keist reikia, ar ne. Man gaunasi kas antra tepalu keitima. Tiesa, ir tada dar nereik keisti, bet meistras ivertindamas mano pozhiuri i automobilius apzhiurejes filtra: "kitiem dar nereiktu keist, bet tau - jau reikia Šypsena" Niu tipo - ne idealus filtras ir motoriukas jau ne visishkai laisvai “kvepuoja”.
Dar turejau bedele su valytuvais - pradejo labai piktybishkai erzint cypdami. Mesitras liepe ant smugio tvarkyt, arba nenaudot valytuvu. Greichiausia - ishdzhiuvusios ivores. Jei ilgai taip katina uzh tam tikros vietos tempt - uzhstrigs ir bus pinigeliu maishiukas keichiant i nauja. Nieko nelaukiant i sutvarkiau. Kainavo kapeikas. Uzhtruko apie valanda.
Niu i tiek. Jama Galant’ikas - tik daina! Cha cha
Brestanchiu problemu yra. Ir tikrai nepigiai kainuosianchiu. Kazhkuris ish jusu pasakes esat, kad arkos - Galant liga. Tikrai taip! Nuprkau jau “tokia”. Ir dauguma ju “toki” Tiesa, procesa specas sustabde, tachiau problema tebekaba. Tik jos nesimato Šypsena Kitas laukiantis malonumas brendes - priekiniai amortizatoriai. Vienas jau norejo numirt. Jau esu apie tai rashes. Problema “atbrendo” - jis vel puikiai veikia! Na, bet ir arkliui aisku, kad visgi keist reikes. Jo nuotaikos pagerejimas - laikinas. Kita busima investicija kabo nuo pirkimo. Ir su ta investicija automobilis laaabai tempia. Tai sharnyras. Tik nupirkes automobili rashiau, kad meistras prikibo prie vieno sharnyro. Tai vat iki shiol jis prie to sharnyro vis ir kimba pakaba tikrindamas Juokiasi “Viskas - ledas, bet vat sharnyras jau nebe idealus. Bet vazhiuos dar, vazhiuos” Jis man ta pati jau N’taji karta kartoja Juokiasi Na, bet stebuklu nebuna - reiks visgi viena diena keist. Dar viena brestanti problema - stabdzhiu kaladeles. Mesistras sako, kad, ko gero, mazhdaug i pavasario viduri jau ir reikes jas keist, bet nuramino, kad nors tai ir Mitsubishi Galant - kaina ner ju zhveriska. Tiesa, jos labai darniai dyla, tai visiems keturiems teks ish karto keist ;(

Kaip chia taip - "pavasario vidury"? Nes jis zhino kiek vidutinishkai nuriedu su ta mashiniuke, zhino kiek kilometru mazhdaug ishtvers dar kaladeles ir paskaichiavo. Jis visada taip daro ir, beja, dar ner apsirikes (proto ribose tiksluma vertinam)

Na va, papasakojau buvusias ir busimas bedas. Smagu, kai apie jas suzhinai ne ratui nulekus ar sustojus kelyje, o ish anksto Mirkt
Rezume: jokiu rimtu remontu dar nebuvo, tachiau eksploatacija nera pigi. Vien geras oro filtras apie 70 Lt. Tepalo filtras tinka nuo Mazda’os - nebrangu. Penki litrai sintetinio tepalo - nepigu. Prie eksploatacijos turim priskaichiuot ir zhvakes su aukahtos itampos laidais. Zhvakes tame zhveruky platinines. Sheshios… Geros kokybes kainuoja apie 80-60Lt. viena. Laidai - ne kazhi ka brangesni nei visiems - apie 200 Lt. Bet va pakeitmas viso to grozhio!!!
Kemi ar tai Tanagra (kazhkatrie ish tu shunmeistriu) uzhstauge, kad pagal Mitsubishi direktyvas tam, kad pakeisti zhvakes reik ishkelt motora. Eilinio motoro ishkelimas - 800 Lt. Tokio motoro - 1200-2000. Asiu, galvoju, nereik. O dar kai tie ishkels, tai atgal tikrai nebeides. Pimpaliukai per trumpi. Viens ish tu taip ir pasake - nepakeisim. Antras - nusvaigo apie motoro ishkelima.
Ko ishvis ten kreipiausi? Nes mano meistras to nedaro, mano motoristas uzhimtas dviem savaitem i prieki. Laukt bijojau, nes vienam automobiliui savo jau pasiunchiau belaukdamas elektronika i menuli. Tai jai, paprastukei mergytei, kainavo apie shtuka lituku, o shitai “nepaprastukei” reiktu aukso puoda sekmadieniais losht, kad sutvarkyt. Niu, bet perskambinejau draugus ir meistra man surado. Jis prashe priesh stojant i eile motora parodyt, kad nusprest kiek laiko tai uzhims ir kiek kainuos. Ir pakeite! po keliu dienu palaukimo eilej. Po pusdienio atidave automobili.

InTeRnaS, klausei kiek i ta meile sukishau. Geras klausimas! Na, nemazhai, tikrai nemazhai. Tas tiesa… Bet, zhinai,- negaila. Radau automobili, kuris man yra idealas, kodel gi nepainvestuot, kad ji shaltukui spaudzhiant pasitiktu su 23 laipsniais salone, ar vasarai isibegejus su tais pachiais 23 laipsniais vietoj pirteles? Taip, tai ish tikro smagu! Kodel jai neparodyt atstumo iki kliuties gale? Neabejoju, kad pagalvojai - o kodel gi ne?!

Esu isitikines, kad kiekvienas zhmogus rades savo automobili leidzhia jam tiek pinigeliu kiek reikia ar gali. Nesmerkiu zhmoguchio uzhtiuninusio Zhiguli, Golf’a antruka, Siera. Tai ju auto. Ir neikalsiu, kad tas automobilis prastesnis nei Galant. Ash to netgi teigti negaliu. Automobilis yra tiek geras kiek ji myli jo savininkas.

Na, o paskutine mano investicija i ta ratuota meile - … atspekit! Na, manau ne vienas ir atspejot. Taip - xenon. Yeah!!! Efektas - superinis! Nakti jau nebe pusaklis ir zhenklu ieshkot nebereikia. Lietus ir shlapias asfaltas shviesos nebeeda, kvailas peshkutis tikedamasis, kad ji kas nors per lietu blizgant viskam aplink mato, jau nebeapsirinka - ash ji dabar matau.
Kaip pashalinis efektas - atrodo mashiniuke efektingai. Jos “trumpieji” zhibintai apima beveik visa zhibintu plota (galant’as neturi leshiu). Dailingai atrodo! Rinkausi 6500 kelvinu spalva. Saule - 5000. Atrodytu baltai, nuo 10000 - spalva smagi, bet nebeefektyvi. Shlapias asfaltas ja “praryja” (atspindi ish tikro). Tiesa, xenon’u pardavejas nepardave man ju kol lempos nepasikechiau. Ji per aukshtai shviete ir nebeishejo jos sureguliuot. Bumbtelta buvo. Pasikeichiau zhibinta, pardave xenon’us Šypsena Kodel? Na, nes gamykliniai zhibintai Xenon juda nuolat. Jie nuolat reguliuoja zhibintu aukshti, kad nepataikyt visa 3200 ish kiekvieno zibinto liumenu shviesa i akis kitam vairuotojui.

NE I TEMA(OT): jei ne tik ratuoti shi poste’a skaito, o ir peshkuchiai - supraskit jus viena diena viena paprasta tiesa - lyjant lietui ir esant tamsiam paros metui vairuotojui viskas blizga aplink taip, kad jus pamatyt tikrai beveik neimanoma. Paprastai pamatomi esat likus ribiniam stabdymo keliui. Sureaguojam greit, tachiau automobilis inkaru nemeto ir sustot akimirksniu negali. Niu bukit pagaliau protingi ir supratingi. Uzhsidekit pagaliau tuos raishtkus ant rankos, atshvaitukus ir pamatysim jus ish didelio atstumo. Galesit voliotis ant kelio - matysim, sustosim arba trenksim i medi, tik nedaushim. Niekas krauju savo atomobilio pazhenklint nenori. Bet padekit mums jus pamatyt!

gal galima kiek smulkiau,kas čia per čiūdas tai atlieka???Apakęs

Galima. Klima. 23 nustatai - vasara ir zhiema ta pati temperatura. O atshilus arba atvesus mashina iki prieinant todel, kad ash ja galiu uzhvesti triju shimtu metru atstumu signalizacijos pulteliu. Arba ji pati uzhsiveda nustatytu laiku. Esant shalchiam (kas, beja shiais metais nebereikalinga) - pati nakti uzhsivedineja kas dvi valandas. Zho - chia signalizacija tokia.

tai masina taip gali ir nuvaziuotiJuokiasi, jei ne paslaptis kiek tokia signalke kainuoja?

tia geriau isvis negesink tos masinos, tas uzsivedinejimas patikek kaip kenkia.

Su signalke tada taip,pritariuTaip,nes galvojau kad tavo mašinoj klima kažkaip pradeda šaldyt neužkūrus variklioLaimingas

Buna ir autonominiu kondishu, kaip ir shildytuvu. Tiesa nezinau ar lengvosiom tokius gamina Šypsena

Paskutinej fotkej nera priesrukiniu? ar man tik taip atrodo?