LABAI SUDOMINO MANE SITO ZMOGAUS PASAKYTI ZODZIAI.
Gal kas pamena kur jis rase, arba pats VEIL atsimeni kur rasiai kaip padaryti kad veiktu dacikas, nes jis pas mane vapse nieko neberodo, anksciau siek tiek pakildavo temp, dabar isvis pravarau ant 140 200km stovi jis nepakiles nei sapelio.
BUCIAU ZIAURIAI DEKINGAS.
Dar viena problema prisidariau . (Masina Audi 100 90’) trumpai ten prie oro isiurbimo, ten tam paciam metale kur gazo trosas ateina, yra toks varztelis pareguliuoti apsukom ant laisvu, tai va man vienas toks veikejes buvo pareguliaves t. y. priverzes ta varzteli tada rode gerai apsukas, bet dabar jos visad per zemos ant laisvu, tai va norejau as ta varzteli atleisti ir jis nuluzo, nuskilo metalas nuo galvutes nebeina atsukti. Pasiulykit ka daryti . As galvojau gal isimti ten ta metala (kiek ziurejau nesunkiai turetu issimti) ir pabandyti is vidaus su replem atsukt ar kaip kitaip.
Tas metalas, tai sklende greiciausiai. O kaip graziai nutrupejo, taip graziai ir issuk Kuri ten tiksliau nusukai? Butent ta, kuris yra ant pacios troso svirties, ar sklentes vidury??
Ne ta kur trosa reguliuoja, o kur yra ant sklendes tokiam apvaliam metaliniam tuneli trumpam ( Jei supratai ka norejau pasakyti). Nu krc juk yra teke apsukas reguliuoti su tuo varsteliu, jis ten turbutir darineje sklende nu reikes kada atsidaryti, nes dabar kai stovi kur kamsti tai antpedalo reikia nuspausti truputi kad apsukos nors ant 1000 butu o seip krenta iki ~3000-4000. arba sakiau reikes gazo trosa kur reguliuoja pasukti kad pats pedalas labiau nusispaudes butu bet cia toks keistas budas
kaprizinga sistemėlė bet pažįstu kaip nuogą, viskas ten easy, svarbiausiai visur sugaudyt sandarumą, pračekint visas šlangutes, gofras, purkštukų gumas, pačius purkštukus ir lamdą svarbiausias elementas kuro dozavimo sistemoje yra tas dažninis zyziantis vožtuvas ir ant šono pašildymo vožtuvas. Paskui darai kompo savidiagnostiką ir parodo jei kuris daviklis ar kas nepatinka. pakeiti ir žvėris tada statai kg wg spyruoklę ir sudraskai arimą
Nesupratau kas tas mikriukas, bet kad nebesusireguliuoja tai faktas, ten buvo viskas gerai iki tol kol servise toks vienas g…s neuzverze , neupratau kokiam tikslui isvis tenkazka verzti reikia, prisuki kol nebeina ir tiek.
Tai va va - buna tokiu geniju
Siulau nusiimti sklende ir tvarkingai pasikrapstyti . Galima isgresti ir t.t… Beja, nuluzusiem varztam issukti komplekteli nusipirk ir psio.
nusukai "by pass" šrupą…
tas jungiklis, kuris įsijungia(čikteli) kai atleidi gazą iki galo… kitas analogiškas matosi kai įsijungia, kai tapkę nuspaudi gerai… tipo "fuel enrichmentas"…
tai vat jei neįsijungia tas apatinis kai gazas atleistas, tai "laisvųjų" sistemėlė neveikia ir variklis dirba ant tiek ant kiek atsukti visokie "by pass"…
Zinai del vieno varzetio pirkti visa komplekta nelebai ekonomiska . Reikes atsidaryti paziuresiu jei eis prieiti su replem tai issuksiu ir pakeisiu kitu, o jei neis tada reikes ziureti jau. kazi ar ten nieko nesugadinsiu dar