"Reklamos ir marketingo idėjos" ir "Marketingas" - ar verta prenumeruoti ?
Šių metų pradžioje buvo pradėtas leisti žurnalas “Reklamos ir marketingo idėjos” ( rinkodara.lt ), kitais metais pradės leisti žurnalą “Marketingas” ( marketingas.net ). Žurnalus galima tik prenumeruoti, kioskuose neparduodamas. Kaina nėra l.didelė, bet ir nemaža - už abu daugiau 400 lt. Klausimas - ar verta prenumeruoti ? Ar tai duos man kokios praktinės naudos, ar tai tik beletristika ? Aš marketingo srityje kol kas nedirbu, tačiau ketinu, nes neseniai baigiau su tuo susijusias studijas. Apsispręsti dėl kitų metų prenumeratos reikia artimiausiu metu. Kaina vistik nėra tokia maža, kad pirma būtų galima užsisakyti, o tik tada spęrsti - ar vertėjo Kaip manote jūs ?
verta. cia rimtai. nors nesu marketingo spec. (na ismanau, bet konkreciai nedirbu), ten galima rasti kartais naudinga informacija. tik man jau truputi pradeda nepatikti, kad jau pradeda kartotis informacija (parasoma kitaip apie ta pati) o siaip verta
Man dabar kilo geniali idėja. Prenumeruoti pradžiai 3 mėn. - abu žurnalus taip galima. Ir pigiau kainuotų, ir pažiūrėčiau, ar ten pateikiama info man yra naudinga. O po 3 mėn. apsispręsčiau, ar verta prenumeratą pratęsti. Bet kuriuo atveju, nuomonės laukiamos
aha, manau kad verta. va tik virsininka dabar reikia tuo itikinti
Metus skaitau RMI - pradžioje visai patiko, bet vėliau, kaip ir visa Lietuvos spauda, pradėdo rašyti tą, už ką pinigus moka. Bet šiaip, dar galima rasti nešališkos ir įdomios info, juolab, kad pasirinkimas kaip ir minimalus.
siandien maciau idomia to marketingas reklama ant operos ir baleto teatro iskaba ta spalvota “ar norit suzinoti ka skaito sustauskas?” zurnala “marketingas”
siandien maciau idomia to marketingas reklama ant operos ir baleto teatro iskaba ta spalvota “ar norit suzinoti ka skaito sustauskas?” zurnala “marketingas”
Mačiau tą reklamą delfi tinklapyje. Labiau nevykusį kandidatą žurnalui reklamuoti turbūt būtų sunku surasti…
aga. (del reklamos), toks ispudys kad ji skaito naujieji senukai/bomzai, ar studenciokai vien…
O į Mažvydo biblioteką nueiti nelygis?
del marketingo, tai jo nei vienas numeris neisejes. RMI tai visiskas slamstas. viename numeryje du geri/idomus straipsniai (pakarti ar paleisti? iskaiciuota) o viso net 19,99. dizainas baisus. pritariu pradzioje buvo kazkas, bet dabar jau nusivaziavo, kad ir paskutinio numerio straipnis “kiekvienas veiksmas turi atoveiksmi”… na bet vistiek ji perku, bet jau idomu paziureti kas ka kaip kam raso.
Nemėgstu bibliotekoje sėdėti ir skaityti. Aš dažniausiai nueinu, susirenku reikalingą informaciją, atsikopijuoju ir skaitau namie. Tačiau visą žurnalą kopijuoti brangoka, nes jis gana storas.
toki zurnala uzsiprenumeruoti galima tik imones saskaita kai yra - gerai. nebutu… irgi butu gerai tu tik ziurek… jeigu eisi i pokalbi del darbo, nesigirk, kad juos skaitai
Manau geriausia viska suzinoti is pirmu lupu. todel siulau tiem kurie tikrai domisi marketingu isigyti marketingo biblija. “Marketing Management”, Philip Kotler amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/0130336297/qid=110353669 3/sr=8-1/ref=pd_csp_1/103-4164350-9373453?v=glance&s=books&n=5 07846
o as jau maniau XXI am. nieks neskaito Kotlerio… va ir marketingo progresas,
tapati galima pasakyti ir apie Porterio tiesas naudojamas strateginiame planavime, bet realiai daugelis nauju ideju tai tik kitame ipakavime pateiktos klasikines tiesos.
Aš neprenumeruočiau Paskaitinėti įdomu vakarais ar kai tingisi dirbti, bet jo patarimais vadovautis versle aš nedrįsčiau Tiesa “Reklamos ir marketingo idėjos” man labai gražus dizainas aš kaip kokia šarka prie blizgučio - jį vis pasičiumpu ir nusiperku, tada prisiekiu sau, kad paskutinį kart
aš tai niekaip nepagaunu, kokiam segmentui šis žurnalas leidžiamas? Ar studentams, kurie dar tik mokosi šio meno subtilybių ar specams dirbantiems konkretu darbą marketingo skyriuose? Nes aš tai ten randu tik tokius primytyvius straipnsius su kone apibrėžimais , ką kiekvienas bent kiek šioje srityje nusimanantis žmogus, jau seniai moka ir dar daugiau… Ir va kaip tu sakai, tinka tik pervertimui Iš tokios apimties žurnalo, randu kone 2 -3 vertus dėmesio straipsnius. Visa kita, nei šis nei tas.
žinai, o man atvirkščiai Rodos, reklamistai - dizaineriai iš didelio rašto išėjo iš krašto Tu atkreipk kada dėmesį, kiek jie viename puslapyje vartoja šriftų ir visi skirtingų dydžių. Visos reklamos, maketavimo priemones turi apsiriboti ne daugiau 3 - 4 sriftais. O ten ir po 9 gali rasti Akyse mirga marga, pavadinimu neiskaitai. Nu vienu žodžiu bent jau su tekstais, šriftais - nieko gero ten
imogen, sakyk ką tik nori, bet man jis gražus , o moterys myli akimis. Šiandien net specialiai paėmiau ir pavarčiau. Vartyti smagu - būtų buvę tokie vadovėliai kai mokėmės Tiesa, kartais randu ir šį tą naujo, nes nuo to laiko, kai aš baigiau studijas jau gal 2 ar 3 metai praėjo , bet dėl primytivumo su tavim pilnai sutinku. kartais skaitai ir galvoji : jezau, net arkliui tai ne naujiena Bet smagu, kad nors toks yra - antraip žiū ir visai be periodinio profesinio skaitalo liktume