600 cc supersport comparo

600 cc supersport comparo

Prieš savaitę gavau Performance Bikes zurnalo numerį su nuliovų 600 cc supersportų testu. Trumpai tariant rezultatai tokie:

1.Honda CBR 600RR. 103,1 AG ant galinio rato. Visapusiškai superinis baikas. Nerealus dizainas, variklis nusileidžia tik Kawai, geriausia pakaba, lengviausiai valdomas. Vienu zodziu – be šoodų.

2.Kawasaki ZX-6R. 101 Ag. Max galia mažesnė nei Hondos, bet per visą rpm diapazoną Kawa variklis kalą visiems į klyną hands down. Visiškas hardcore baikas: "Its nearer to a race bike than any other bike on the market. As far as cutting-edge, razor-sharp bikes go, this is the daddy". Kiečiausia pakaba, geriausi stabdžiai. Nulis komforto. Miestui too extreme.

3.Suzuki GSX-R600. 100,3 AG. Vienintelis šiais metais neatnaujintas iš 600cc supersport. Nors variklis silpnesnis nei RR ir 6R, žiede Suzi vis dar buvo greičiausias (1,5 sec greitesnis už antroj vietoj likusią Honda). Tai šį bei tą pasako apie GSXR rėmą ir pakabą. Reziumuojant – uždėt biški geresnius stabdžius, atnaujint variklį ir pirma vieta praktiškai garantuota. "The GSX-R still kicks and wouldnt take much sorting to lead this bunch"

4.Yamaha R6. 99,5 AG. Nusivylimas. Nors Yamaha aiškina kad pakeitė 90% detalių, važiuojant skirtumų su senu modeliu praktiškai nėra. Variklis biški galingesnis, bet iš principo nieko naujo. "R6 remains R6 despite numerous changes. Nervous on the track, litle different in feel to the old bike, its been left behind"

Kiek žinau "MCN" irgi neseniai darė 600 cc shootout’ą, ten rezultatai panašūs:

  1. Honda, 2. Suzuki, 3. Kawa, 4. Yamaha

kaip ir maniau, 600RR nusluoste visiems nosi Šypsena

Honda CBR rulez Cha chaKietas

daugiau tokiu palyginimu/testu…GeraiGerai
o tai dabar :valit-nevalit NekaltasNekaltas

nu va kaip ir turejo but RR dave y klyna, ir dar geriau rinkoj kals del savo nerealaus dizaino Girtas kawa padirbejo gerai del pacio performanco, malonu girdet kad GSXR kikina ir toliauKietasKietasKietas, o YAMAHA pasigaidino totaliai Juokiasi Liežuvis

Nu RR’o dizainas tikrai kala i klyna, pilnai su tuo sutinkuTaipTaipTaipGerai toliau taip Honda Gerai

Kawa padare progresa Mirkt Galvojau kad bus blogiau. Bet va R6 tai tikrai nuvyle.