Ka manote apie Volvo???
Labai idomu but isgirt kas ka gero ar blogo apie volvo.
Apie naujus modelius nesnekam(nes naujos masinos visos geros)
Pasnekam iki 95 m masinikes
Kuom gersnes ar blogesnes uz vokiskas, japoniskas ar kt
nuomone kaip nuomone
sakyk nors modeli koki nors
Tik 850 T-5R yra , kitos tas pats kas vokiškos ar japoniškos.
nu tu cia ir skeliai,manau daukas sita ir be taves jau zino
…o neatrodo kad jau pakankamai išnarstyta tema?..
Pilni archyvai apie 4**, 7**, 8**…
Kad diskusija neišsikvėptų, užvemsiu :
Volvo yra gajdys, nes nifiga nivalyt
volvo yra volvo va ka manau
Draugelis pries pusantru metu pirko 89’ Volvo 440 1.7karbas.
Nuo to laiko: keisti sarnyrai, greiciu dezei keistas guolis, keistas variklis, nes truko dirzas ir sulankste voztuvus, dabar neperseniausiai uzsilenke starteris. Dar atrodo spydikas is rikiuotes isejo.
pH rašė:
Draugelis pries pusantru metu pirko 89’ Volvo 440 1.7karbas.
Nuo to laiko: keisti sarnyrai, greiciu dezei keistas guolis, keistas variklis, nes truko dirzas ir sulankste voztuvus, dabar neperseniausiai uzsilenke starteris. Dar atrodo spydikas is rikiuotes isejo.
…labai panašu į mano…
`89 440, bet turbo intercooler’is.
Šarnyrus ir traukių antgaliuksu tenka pasirestauruoti, nes čia kaip tepalus keisti - dyla juk. Diržas taip pat buvo trūkęs, bet pasikeičiau vožtuvus, gumeles ir to pačio ir įtempimo guolį. Starteris taip pat dabar užsilenkė - bet remontas bus 40Lt. + detalės arba BU 100Lt. Spidometras taip pat kartais numiršta, bet trinktelėjus per panelę vėl pusmetį gerai
Džigitas rašė:
pH rašė:
Draugelis pries pusantru metu pirko 89’ Volvo 440 1.7karbas.
Nuo to laiko: keisti sarnyrai, greiciu dezei keistas guolis, keistas variklis, nes truko dirzas ir sulankste voztuvus, dabar neperseniausiai uzsilenke starteris. Dar atrodo spydikas is rikiuotes isejo.…labai panašu į mano…
`89 440, bet turbo intercooler’is.
Šarnyrus ir traukių antgaliuksu tenka pasirestauruoti, nes čia kaip tepalus keisti - dyla juk. Diržas taip pat buvo trūkęs, bet pasikeičiau vožtuvus, gumeles ir to pačio ir įtempimo guolį. Starteris taip pat dabar užsilenkė - bet remontas bus 40Lt. + detalės arba BU 100Lt. Spidometras taip pat kartais numiršta, bet trinktelėjus per panelę vėl pusmetį gerai
Beje, pas ji dar senam varikliui buvo voztuvas pradeges. Tarpkitko jis pakeite starteri i kita is sroto. Bet ir tas 2 savaites tegyveno.
kas cia su tais dirzais??? ne pirma karta matau kad 440 jis nutrunka?
vienintele volvo kurios noreciau tai C70
sujungims rašė:
kas cia su tais dirzais??? ne pirma karta matau kad 440 jis nutrunka?
Į šituos Volvo montuojami Renault varikliai. Kiek žinau net naujos Lagūnos kenčia nuo nepakankamai patikimų diržų - matyt prancūzai saugo tradicijas
sujungims rašė:
kas cia su tais dirzais??? ne pirma karta matau kad 440 jis nutrunka?
jam kai keite pradegusi voztuva, matyt itempimo guoli kreivai pastate
xe apie mano Volvuka snekat gariau sakykit kur Kaune pigiai starteri susitvarkyt
pH rašė:
sujungims rašė:
kas cia su tais dirzais??? ne pirma karta matau kad 440 jis nutrunka?jam kai keite pradegusi voztuva, matyt itempimo guoli kreivai pastate
1926 rašė:
Kad diskusija neišsikvėptų, užvemsiu :Volvo yra gajdys, nes nifiga nivalyt
o su volvo 850 T5 vaziavai kad sakai? as jau nekalbu apie R varinata
KongeROOS rašė:
liux123 rašė:
Labai idomu but isgirt kas ka gero ar blogo apie volvo.Apie naujus modelius nesnekam(nes naujos masinos visos geros)
Pasnekam iki 95 m masinikesKuom gersnes ar blogesnes uz vokiskas, japoniskas ar kt
Tik 850 T-5R yra , kitos tas pats kas vokiškos ar japoniškos.
nepamirsk kad yra galingesnis variantas R