..VŽ: Atsisakys alaus dalijimo akcijų ..

…VŽ: Atsisakys alaus dalijimo akcijų …

Verslo žinios 2002 10 30

AB "Kalnapilis" ir AB "Vilniaus Tauras" jau nuo lapkričio ketina nebedalyti alaus kaip prizo įvairių akcijų ir loterijų metu. VŽ žiniomis, nors tokios rinkodaros akcijos skatina pardavimus, jų gali atsisakyti ir kiti aludariai, nes tai neigiamai veikia įmonių pelnus.

Ovidijus Jankauskas, AB "Kalnapilis" ir AB "Vilniaus Tauras" generalinis direktorius, VŽ sakė, jog šios daryklos ketina neberengti naujų akcijų ir loterijų, kurių metu kaip prizai būtų dalijamas alus, ir persiorientuos prie kitų pardavimų skatinimo būdų.
"Stengsimės, kad nebūtume tokio reiškinio, kai pusvelčiui dalijamas kas kelintas alaus butelis, iniciatoriai ir pradininkai. Nebent tai daryti išprovokuotų konkurentai, tuomet gali tekti imtis atsakomųjų veiksmų", - sakė p. Jankauskas. Jo teigimu, tokios akcijos, kai kaip prizas dalijamas alus, "Kalnapiliui" ir "Vilniaus Taurui" žalos neatnešė. "Jos leido padidinti rinkos dalį, tačiau pelnas nėra toks, kokį planavome metų pradžioje", - pabrėžia p. Jankauskas.
Spauda jau rašė, jog didžiųjų daryklų akcijos, kai kaip prizas pusvelčiui, už 1–2 ct, dalijamas kas antras ar kas trečias alaus butelis, gali turėti neigiamos įtakos alaus įmonių finansiniams rezultatams. Dėl to jų kenčia ir mažesni aludariai, neturintys rezervų tokioms akcijoms. Dalijimas veltui, anot kai kurių aludarių, šiek tiek diskredituoja ir patį produktą, vartotojai pratinami, kad tokių akcijų vyks ir ateityje, o tai irgi gali turėti neigiamų padarinių.

Kai kurių daryklų vadovai netgi tikino, jog reikėtų inicijuoti Alkoholio kontrolės įstatymo pataisas, kuriomis būtų uždrausta dalyti alų ir kitus alkoholinius gėrimus kaip prizus.

Parodys ateitis
Šiuo metu akcijas, kur kaip prizai dalijamas alus, vykdo ir "Vilniaus Tauras" su "Kalnapiliu", ir "Švyturys-Utenos alus" bei AB "Ragutis". Mindaugas Šeštokas, "Švyturio-Utenos alaus" rinkodaros direktorius, VŽ išsamiau "Švyturio-Utenos alaus" planų dėl tokio pobūdžio akcijų nekomentavo. "Jų imtasi, nes tokia buvo rinkos padėtis, veikėme pagal savo strateginį planą",– sakė jis.
"Kaip elgsimės ateityje, priklausys nuo rinkos padėties ir konkurentų veiksmų",– priduria p. Šeštokas.

Dalius Rutkauskas, "Ragučio" pardavimų ir rinkodaros direktorius, irgi kol kas negalėjo pasakyti, kokia bus panašių akcijų, rengiamų "Ragučio", ateitis.

"Kas bus toliau, sunku pasakyti, žiūrėsime, ką darys konkurentai", - sakė jis.

Bliamba, blogai, nebus alaus už dyką Liūdna

Xaliava baigesLiūdnaLiūdnaLiūdna

Liūdna Blogai trumpai tariant, mums blogai, jiems gerai Ne

…vartotojai pratinami, kad tokių akcijų vyks ir ateityje, o tai irgi gali turėti neigiamų padarinių. …
kazin ar cia vartotojai pratinami tik prie tokiu akciju Aš nekaltasCha chaCha cha

Nelaime… Liūdna

px, svyturio extros dar niekad nedalino…

is dalies taj gerai, nes nekris alaus kokybe, o blogai taj patys suprantat… Liūdna

is dalies taj gerai, nes nekris alaus kokybe, o blogai taj patys suprantat… Liūdna

Kai buvo Calsbergo akcija, tai vien ir gėriau jį, užsiverčiau šaltkrepšiais, net kartais nebūdavo parduotuvėse šio alaus, o dabar net nežiūriu į tą pusę - nei akcijos ir dar alų vėl pabrangino 10 cnt., tai jau geriau tada Extra Švyturio gerti, nes labiau artimesnis skonis lietuvio liežuviui.