Corolka
Dvi dienos su Corola. Nežinau, parašyt nuomonę, ar neliūdinti Gmc.
man babuinuose migrena uzeina- jau isitikinou
ziurinejomes atsinaujinimo ir labai visi gydo pirkt benzus, arba hybridus, ir aisku siulo toyotas, nes laiko verte ir bla bla, bet kai perki auto uz 10k+ ir ten net ne visi langai automatiniai, tai nu kazkaip p.s. naujos kartos corolos isoriskai neblogai atrodo carnichiwa.com/wp-content/uploads/2018/11/20TOYCHL310 00-76 8x432.jpg
px ta masina gali buti bet kokia- svarbu ne su elektriniu vairo stipriaku, ir ne su elektroniniu gazu. pas shita ir tas, ir tas. sugebejau kazkada, 180 laipsniu apsisukinedamas ant apsisukimo i priesinga puse- i bordiura ujybatsa su tokia corolka. absoliuciai nesaugi, labai sunkiai vairuojama masinos parodija. jos max speedas 120- toliau i savo juosta nebeitaikysi.
Nakciau, velkom tu 2000+ Daug masinu jau su el stipriakais, o el pedalai isvis turbut nuo 95 m eina
dar pamirshau paminet- dvimasius smagracius . duetu su elektriniu gazu, labai papildo viens kita shiti pderastizmai
Man labiausiai patikę reikalai šioje Cojotoje. Klimatas ir kėdynių šildymas - arba kepina, arba šalta. Normaliai nėra. Automatinės švienos - ne, nėra. Kelio laikymas - ne, nenumatyta, kažkodėl plaukioja. Galinė vaizdo kamera - super, bet kas galėtų pagalvoti, kad prie kameros nėra parktonijų, tik per stebuklą neatsirėmiau į kitą auto. Panasoniką / mikrobangę primenantis mėlynas centrinis ekranas - spigina naktį ant tiek, kad skauda akis ir kelio nebematai. Kėdynių šildymo įjungimas - taip, peleninėj. Radau tik antrą dieną. Ką galiu pasakyti gero? Gana minkšta ir dar daugmaž žvali iš eigos su variatorium.
su citybee daznai tenka is kauno parvaziuoti i vilniu, tiek yaris gaidys, tiek auris. A niekuo nesiskiria vaziavimo savybėm nuo kokiu 2006 corolos. Tuo tarpu Golfas ar polo labai maloniai vaziuoja.
Supratau: kavamale-vibratorius
auris jau man buvo sakiau, buciau nusipirkęs tokia asmenine (prigydytas) absiverkciau rimtai…o jaris jauciu is vis
Patikėk. Neapsikentęs tos Tojotos aš pas klientą pasiprašiau, kad duotų pusdieniui Golpą, nes reikalų buvo pasivažinėti, o Corolką pas juos kieme numečiau. Golpas naujas, 1.4 DSG, bet prastos komplektacijos. Nepaisant to - kosminis skirtumas važiavimo savybėmis, kaip kitos klasės automobilis. Golpunis tikrai decent toks, sakiau, net reikės paklausti žmonos, gal jai tiktų.
BaisiausE, kai draugas botanikas pasake, kad nori pirkt masina… “Su auriu citibi vazinejau, labai patiko, lengva viskas, TRAUKIA, gal toki ziuret?” aisku mano kontra argumentas buvo, kad jis su golp nevaziaves, beet: “Kazkoks kietas, stabdziai jautrus, is vietos soka, nepatiko” Sedi ir galvoji, gal cia visgi su tavim kazkas negerai
uztat panele graziai aBsiuta
Oi kainuos moterelei
Citybee toyotos ,prieš metus teko savaitę važinėt su nauju auris,tragedija ,o dar blogiau,kad kainavo ta tragedija berods 18k
semi, 18k jos kainuoja paprastos, gibridai ar ne 22-23
Auri>visai dar padoriai parasei, nieko super baisaus . Golfas brangesnis uz Corolla (taisyk jei klystu). Važiavimas su golf man patiko, nieko nesakau, tik tas lagas nervuodavo. Vienam citybee tiesa jis mazesnis buvo, nezinau, gal ten kazkas adaptuojasi.
Aertas,tai ten ir paprastas buvo,ar ne 99kw pradeda “važiuot” prie 6krpm ir baigia ties 7krpm,jei atmintis neapgauna