zaviesam patept?
Koresas labai dziaugias atrades “gera ir nebrangu” alieju zaviesam patept. Idomu pasdare kiek anas geras? Manau VIN’as kaip visada tures ka papasakot. Man isvis nei girdetas nei matytas…
kieno cia klausi? cia yra zmoniu kurie turi atitinkamu ziniu tart svaru zodi? ar visi tik is bobuciu girdeja? svariausias zodis paprastiem mirtingiesiem yra atitikties deklaracijos, jei atitinka tavaja imi ir nesuki kiausiu.
nebrangus,tai cia kiek?
vakar pardaviau draugelio wv lt angliska. gryzo draugas is uk. papigiaja atidavem uz 1300eu… karocia xaxolai iskart skambineti pradejo kai tokia kaina paleidom… atleke du xaxolai, droze ta wv belenkaip, nu nera prie ko prisipist… teko pirkt… po dvieju val skambina, sako “uzlinko masina ties kryzkalniu, nesiveda, nevaizuoja, ka daryttt?” nu ka daryt, nusipirkai ir dziaukis ka as tau padarysiu… masinu biznis
dr002™, 5L 5w30 ~28e Rafinuotas, teoriskai mannol irgi kazka atitinka… bet kam nuo to geriau?
tai reikejo sakyt,kad sudrozet blia,nx jas drozt pries perkant ir kitas kl.kaip jus leidziat jas drozt?
Gianni>realiai be nuolaidu e-tanagra.com/lt/products/tepalai-ir-autochemija/megol/aly va-varikline-sintetine/00T8911355 tas paC gaunasi,aisku as nezinau kuris geresnis bet kad pigu tai nepasakysiu as tai sita pilu LL04 e-tanagra.com/lt/products/tepalai-ir-autochemija/megol/aly va-varikline-sintetine/10Y8415374 kazkas 30-32e 5litrai
gianni, as i visa savo texnika pilu mannol iskaitant cls 3,0cdi. Ir ka tipo jau rezervuotis pas variklista eilej? ) dr002, da man px tegul drozia tas masinas, jie turi pasitikrint pries vaziuojant. P.S. apsukas kelti iki 6000rpm ar kiek ten iki ributuvo, nu realiai as skaitau drozimu, bet varikliui tai neturetu buti jokio skirtumo, juk tai darbinis diapozonas, svarbu kad pasiles butu ir kad ausinimas geras, o toliau kam ten dilti? (aisku jei ne mannolis supiltas )
6566 5w30; OPEL GM-LL-A-025/GM-LL-B-025; BMW LL-01; MB 229.3; API SL/CF; ACEA A3-04/B4-04; VW 502 00/505 00 … Netinka jei yra DPF !!! o kaip variklio tepalai susije su dpf filtru? tipo tepalai ruksta per kamina ir uzkisa dpf?
LL01 ir taip netinka masinom su dpf,nes jie senesnes kartos,reikia LL04 aplamai ne naujiena,kad prie vieno tepalo variklis ji degina,pakeitus kitoki,tepalu nedegina…pats kazkada susidures buvau. ps.o ka duoda pries perkant motoro rpm sukimas iki 6rpm?
dr002™, su dfp ACEA C3. Visi kita jau kiekvieno gamintojo uzvadinimai. Rafinuotas, o filtrai SCT ar Gambera?
Gianni>tai as ir perku tavo vadinama C3,tik mano atveju jis vadinasi LL04,cia pagal bmw specifikacijas,man lengviau isiminti tik va ir sakau,kad gaunasi 30-32e o manollis lyg aplamai negamina acea c3 ar jau gamina? ps.filtrai “purflex” mano atveju arba AcDelco
gianni filtrai kazkas is vidutinio lygio, ne sct.
dr002™, aisku. Kiek tenka matyt prekyboj tai isskirtinai mannol ir lukoil slamtastika stumdo uz brangiai. Pvz:mannol.de/lt/?action=accessory_chemical_preview&name=Special%20 10W-40"Pusiausintetika" tinkama auto iki 93m. (api SG) Labai aktualu siai dienai.mannol.de/lt/?action=accessory_chemical_preview&name=Energy%20F ormula%20OP%205W-30Sintetika 5w30 (api SL ) auto iki 04m… pqiamerica.com/apiserviceclass.htmLukoilo SG irgi pilnos machimos… perka liaudis ypac su akcijE ir visai ne uz pigiai.
kip ten trulikas sake? px tas tepalas,gi masina sena tevai jo irgi ne nauji,gales sert slapianka 12 rusies ble ir tokie servisuose trinasi,bei patarimus dalina zmonems
dauno sindromas liejasi per krastus MPM supyles i dvi masinas, normalus nebrendinis kabinetines gamybos tepalas ispylstytas pas beleka olandijoje i xc tik neste 0W30 A5/b5
siaip kiek variklistu zinau, kurie remontuoja masinas. tai visi kaip susitare sneka, kad motoras sugenda ne del tepalo kokybes, o del gamintojo broko, arba kazkokios silpnos jungiamosios detales gedimo, kuri suges ankciau ar veliau… aisku pilant super tepalus gali islauzt vietoj 300k kokius 350k km… bet siaip visi motorai genda kaip minejau arba del broko, arba del kito mazgo gedimo ir nesalinimo to priezaciu… prusktuku gedimo, termostato gedimo, tepalo siurblio gedimo ir tak dalei. aisku tie garaziniai murziai nera rodiklis, faktas, bet vistiek zmogus lesa motorus per diena 2vnt, nu man jo zodis svaresnis nei forumo dalyviu, kurie realiai kazin ar perinktu motora.
O mano variklistai visada pila tik kokybiskus tepalus, dar ir priedus sau pilasi ir taip i gerus tepalus, auto turi ne tik kasdienai, bet ir sportui megejiskam. Patys perrinkineja variklius ir spjaudosi, kai klientai daro kapitalke o atveza atrabotke, nes taip pigiau.
kur klp motorus tvarkaisi vyriausias? sportui tai naturalu kad pilasi visi pacius kokybiskiausius.