Yamaha YZF R7 OW02
Hei vis delto as nesapnavau vis delto yra R7 as nedurnas oi kap gerai a tai jau bijojau zmonem sakyt kad zinau jog tokia yra galvojau durnium palaikys Ech na dabar as ne vienas mates toki o tai keliem pasakiau kad toks modelis yra tai vos neuzmuse sake buna tik r6 ir beabejo erveins
nelabai
veidrodeliai viska sugadina, man atrodo ju nereik
grazu kaip ir visos yamahos, na gal dauguma
kad man toki R7
o juos specialiai sportui (lenktynem) gamina, ar kaip?
R7 buvo pagaminta ribota serija, reikalinga homologizacijai (kad ta modeli pripazintu serijiniu) - berods 300 vnt. Gal kas zinos tiksliau? Sita masina skirta specialiai sportui ir nuo R6 skiriasi kaip Lancia Delta Integrale nuo Lancia Dedra Jei teisingai prisimenu, R6 turi kazkur 105-108 AG, o R7 - virs 130.
Standartinis R7 turi viso labo apie 100 AG. Bet dasimetus antra tiek, kiek kainuoja pats motas, nusiperiki specialu tuning kita ir turi 160 AG
tai tada geriau iskart nauja R1 ir pigiau ir arkliu daugiau ir vis ta pati YAMAHA YZF-R…
Aisku. Vadinasi man papuole duomenys apie R7 galia su jau kazkokiu tuning-kitu. Tnx, Vee.
o tai tas “7” nieko daugiau nereiskia tik arkliu skaiciu kita? na pvz kad 700cc ar 750cc kaip daugiau iprasta. nes R6 - 600cc, R1 - 1000cc.
750 cc Ansciau pagal reikalavimus Superbike klaseje galejo dalyvauti 4 cilindru iki 750cc, arba 2 cilindru iki 1000cc motai. Sitas, kaip zinia, buvo gamintas specialy for Superbike
Yamaha sportui (superbike gonkems) isleido R7.Parduotuvese jo “praktiskai” nebuvo, na bet uz 40.000Eur galima buvo nusipirkti…dar idejus 40.000Eur galima buvo visa paketa raicingini nusipirkti ir tada i trasa. “Stock” versija turejo 107ag.Poto arkliai iki ~170 pakildavo po tuningo (tas kas SBK yra/buvo).Variklis 750cc. Tokie motai tikrai egzistavo, ir in LT buvo atvare cia pries pora metu i zieda.
geruma
dabartinio R1 standumas dar dabar nelabai prilygsta tam kas yra pas R7. del to valdymas yra sito labai sweet.
tai R1 yra prastesnis uz R7 ar kaip cia suprasti ?