xado ir turbina(dyzeliniam motore) ar draugautu jie kartu ar nelabai?

xado ir turbina(dyzeliniam motore) ar draugautu jie kartu ar nelabai?

vat i paparasta dyzeli tai viskas aisku,bet i turbo kaip cia butu?ieskojau,bet apie xado su turbo niekur neradau.Gal kas isbandet?

Kas tas Xado?Tūsas

Chia kaip jaunystes eleksyras, ka chia, kaip Viagra varikliui…
JuokiasiJuokiasi

del Xado skambink 868841583 , 852600493 atsiusiu i artimiausia pasto skyriu .
Tai metalo keramikos pavirsiu suformuojantys specialus milteliai, isplakti lengvai suskystejanciame tepale(gelyje = zelatine ) , Ji tikrai Viagra varikliui ir kitiems agregatams .Jeigu detales dar nera visiskai susidevejusios arba suluzusios , su XADO atsistatys ju matmenys , pasoks kompresija (as asmeniskai maciau iki 4 atmosferu . o kiti pasakojo, kad kazkam pasoko iki 7 atm ) , Sis sluoksnis yra tiek kietas ir slidus, kad issilaiko iki 100.000 km , todel tai nera medziaga , skirta tik davaziavimui iki turgaus.XADO ne tik apsaugo nuo devejimosi , bet ir atsato susidevejusius pavirsius.
Su turbinomis XADO draugauja ta prasme , kad nepakenkia , bet ir nesuremontuoja, jeigu turbina jau leidzia alyva. UAB Turboservise p.Pundys
XADO naudoja turbinu, kuriose stovi ne ivores , bet guoliai ,remontui ir prieziurai .
Apie XADO daugiau suzinosite http://www.xado.com > rusiskai, angliskai
http://www.xado.lt > lietuviskai

prashau paasihkinti, kaip XADO actato susidevejusy metala? Uzhaugina sluoksny, ar kaip?

Kadangi lietuviskas puslapis nepasileidzia butu gerai paviesinti kainas.
Pats jau rimtai galvoju apie sito priedo naudojima. Beda tokia kad turbo dyzelyje pasedus kompresija. KOnkrteciai 25 26 28 30. Tas salygoja sunku variklio uzsivedima. As manau kad reiketu Xado i tepala ir kazkaip dar atskirai tiems dviems pusiau gyviems cilindrams. Taigi koks gydymo budas (dozes) ir kokia kaina

Kiek zinau, apdorojama visa cilindrine grupe - po viena neiseis… Šypsena

blogai zinaj…Cha chaCha chaCha chaCha cha
yra da hera rusiu hado, viena is ju-tik cilindrams,apdorojama per zvekes arba pakaitinimo zvakes anga, bet sudetinga tai daryti,rejk irangos elementarios.Cha chaCha cha
tada nors ir tik 1 cilindra gali apdorot…Cha chaCha chaCha cha

butent makai,jis tuom ir skirias nuo kitu stebuklu, kad augina keramoka ant metalo…Cha chaCha chaCha chaCha cha
aisku ne kilometrais kaip noretu lietuvaiciai…Cha chaCha chaCha chaCha cha
paskaityk saituose, tik i reklaminima nekreipk demesio, o info rasi normal…ŠypsenaŠypsenaŠypsena

nu rejk daugiau info apie dviga…bet ira du budai,
1.pili 3 dozes dyzelinio hado ,paprastas apdorojimas, bet brangus, doze kazkas 80lt

2.apdoroji ten kur 25 ir 26 atskirai tik cilindrus(sudetinga procedura),ir turetu vistiek pakilti ir ten kur 28, nes dali xado per ziedus nustums i tepala, ir issivaikscios … nu bet ce pusiau eksperimentas,pigus doze apie 20lt…arba visus 4 cilindrus,ir bus ramu, turetu pakilti kompresija, jej ziedai neluze, ar voztuvai nepadege…Cha chaCha chaCha cha

Iranga reikalinga tokia : svirkstas minimum 10 ml ir kembrikas minimum 10 cm ilgio , degtukai XADO pakaitinimui ir raktas ikaitinimo zvakems issukti.Jeigu noresite purkstukus issukti , tai bus rimtesnis darbas. Galima su purkstukais ir problemu prisidaryti . Jeigu kam kas nors bus neaisku, rasykite arba skambinkite 868841853

Tai gal i tepala net ir nepilti, o tik i cilindrus pabandyti? supust i visus 4, kaip suprantu kainuotu 80lt

galbut busiu nuobodus, bet jei jau publika siulosi paaiskinti, tai turiu klausima - kodel joks autoritetingas ekspertas/institutas neaptinka xado privalumu?

prasyciau rimtu argumentu. http://www.xado.lt ir pan. siulau nesiremti, ne antpirsciais zaidziam.

bet užtat tufoilas į gineso rekordų knygą pateko Cha cha

Na visi tie autoritetingi ekspertai ir jų išvados paprastai būna perkami Šypsena Todėl kyla klausimas, kodėl XADO gamintojai to nedaro Liežuvis

1926 - o kaip su euroncap’u? jo išvados ir testai irgi perkami? ar tik perkami iš dalies? neįperkami? įperkami? alio?

O ką bendro turi euroncapas su XADO?
Man atrodo, kad XADO gamintojai net nebando teigti, kad jų "daktaras" apsaugo automobilį nuo avarijos Cha cha

Kas del euroncap - man siek tiek abejoniu sukele ju sprendimas pliusuoti auto gamintojus dviem balais, jei automobilyje yra irengta lempute, perspejanti apie neprisegtus dirzus.
Labai abejotinos "saugumo" zvaigzdutes, nes tokia singnalizacija lengvai apeinama ir jei kas nesisega dirzu, ju visvien nesisegs, irengta tokia sistema, ar ne.

Del sios taisykles atrodo net dvi masinos gavo ne 4 zvaigzdutes uz pasyvuji sauguma, bet penkias (pvz kazkusir is Mersu - nepamenu C ar E klases). Ta prasme, man sitos 5 zvaigzdutes gaunasi kaip ir nebetikros; nebekalbu apie tuos, kurie gavo 4 uzuot smugio metu pelnytu triju.

kyla abejone, ar tokia sistema nebuvo sugalvota pagerinti kazkieno reitingus;

taciau aplamai euroncap automobilius perka atsitiktine tvarka paprastose parduotuvese ir testus atlieka neperspedama autogamintoju.

Tai va cia kas del NCAP’u.

1926, kalba @mekigio ir tavo eilutėse ėjo apie visus automobilizmo ekspertus, institucijas, bandytojus ir šiaip elementus, kurių daugelio išvados ar kitokia forma pateiktos mintys daro įspūdį, kartu paėmus. jei jau taip apibendrinom, tai į jų tarpą pateko ir euroncap, kuris, remiantis tavo prielaidom, taip pat turėtų būti paperkamas…? atkreipk dėmesį, kad aš nieko nerašiau apie xado ir euroncap, kaip susijusius dalykus, o tavo humoras šiandien nevalit Labas