winterbyteris


winterbyteris

Juokiasinu gera mašįna, ka čia be pridursi Cha cha3,0d fl, 180k tikra rida lt pirkta vieno šeimininko, gera komplektacija i dar čipota. mechanika Apakęs bet važiuoja tai gan px… tik variklio garsas baisus salone kai užspaudi Cha cha

uzstatas?

buvo Cha cha

reik tiketis paskolu varkes einas geriau, nei perekupavimas? Cha cha

Varikli su priesmirtiniiai indeklais zjbs butu uzstatyti Cha cha Gerai

dr, na galima užstatyti ir su variklio defektu ir degusią transporto priemonę, ir apskritai galima užstatyti tik TP detalę Cha cha tik klausimas kiek pinigų tu už ją gausi Labassixeri, aš nesu kreditavimo įstaiga, aš geras žmogus, kitam žmogui nelaimėje padedu Cha chahuntero, o kodel galvoji kad perekupavimas man sekasi blogai? Cha cha mano natūra guostis Kietas o šiaip tai, viskas man sekasi xujovai Taip

tai, kad ne guodimasis ten. o asaru pakalne Cha cha

sixeri, tu čia rimtai tokių nesamonių klausinėji? Nekaltas

ir uz kiek tau sita bemfa perleido ? Nekaltas

Jau nėra baisiau, kai Audi trilitrį TDI užspaudi arti max. RPM - toks gailus garsas. Cha cha BMW baubimas dyzelio, tai kaip muzika. Cha cha

sixeri, o kaip tu mazintumeis, jei savo asmeninė mašiną užkaltum, ar sulestum stulpan? Juokiasi*bliamba* klausimėliai pas tave pzdc Nekaltassulaužai ir suremontuoji, ar čia neužtenka iq 160+ kad išmąstyt?

Auri, man kaip megstančiam baubima, tai gal ir ok tas bmw garsas Šypsena pojučiai geresni, kai jaučiasi baubimas. Bet šiaip, komforto atima tas baubimas… Ir tam pačiam 7er baubimas jaučiamas. Kai tuo tarpu pvz a8 3,0tdi labai tyliiai ir komfortiškai. Na čia kam ko reikia. Konkretus pvz, mersa turėjau e320 cdi su 6 cilindrai inline ir antra nusipirkau toki pat, tik su jau modernesniu varikliu 320 v6 formos. Tai pirmasis inline salone ir vibracija didesne ir baubimas yra uzmynus gaza, o antrasis tylesnis tiek ant laisvu tiek ant apkrovos. Neabejotinai komfortiskiau vaziuoti su antuoju mersu. velgi, kam ko reikia.

tu parodyk nors vieną kuris nesimuisto kai gali išsimuistyt? Bet yra tam tikri saugikliai ir kitos šalies ir pan.

Matai, Rafi, MB nuo V6 jau grįžta atgal prie I6. Manau, ne be reikalo. Cha cha

sakai dėl garso? Juokiasi

Sakau, kad lygumas ir tylumas nebuvo reikšmingas argumentas negrįžti prie I6. Cha cha

Vartotojas iš to lošia irgi - paprastesnė komponuotė gedimams/aptarnavimui? Cha cha

Dar pasakyk kad inline dirba tyliau ir svelniau nei v forma?

X5 mechaninių niekas nenori, kartais būna labai gerai variantai, už pigiai parsiduoda.