VW TDI turbina???
Turiu 1999m. VW TRANPORTER 2.5TDI. Ar tiesa, kad pavazinejus pries isjungiant varikli butina leisti varikliui padirbti laisva eiga, kad nepareitu turbina. Jeigu taip, tai kodel (ka tas duoda), kiek laiko tai daryti ir kas bus jeigu to nedarysiu? ACIU
Tavo tacka gana naujan tai turetu buti su tokiu aparatu kur palaiko ijungta varikli. Jei jo nera tai turbina ikaista labai ir tepalai gali prikepti del to ji gali pradeti blogai veikti
vazhiuojant ilgus atstumus ar duodant daugeu apsuku reikia leisti varikliui padirbti laisva eiga nes turbina ish inercijos negali staigei sustoti, del to kai varikli ish kart uzhgesinsi tai nebebus tiekiamas tepimas turbinai ir ji automatishkai greicheu susideves
Viskas aisku, o kaip suzinoti ar tas dalykelis palaikantis varikli ijungta yra ? ir jeigu jo nera tai kiek laiko laikyti ji ijungta?
klausimas bishky y pievas suformuluotas
Turbinmos sparnuote besisukdama ja ir ausina. Tad vaziuojant turbina uzkaista ir uzgesinus auto is karto po vaziavimo turbina per staigiai ims vesti, todel gali gal deformuotis kas, o kai ja atvesina besisukdama sparnuote, tai ji atvesta palaipsniui. Mano tokia nuomone
JP.
temperatura turbinai nera problem, ji atlaiko auskhtas temperaturas. zhymei blogeu butu jei su karshtu varikliu(vasara) pervazhiuotum ant greichio per gera bala ir patektu vandens ant turbinos-tada jau bus daug problem kai turbina truks
O kurios klausimo vietos nesupratai? Tai gal kas nors parasykit KIEK LAIKO, ilgai pavazinejus, reikia leisti varikliui padirbti laisva eiga, pries uzgesinant varikli, kad turbina spetu atvesti? ACIU
na kazkas anksciau kazkuriam forume rashe jog berods 15 sekundziu uztenka ant laisvu pries isjungiant
Jei ramiai vazinejai tai nors ir savaite vazinek, gali gesinti is karto. neko jai nenutiks, bet jei sudalyvausi slalome ir po finiso uzgesinsi tai turbina ilgai negyvens.
Gedas.
Ramiai vazinejant gali gesint varikli is karto, bet jei vaziavai grezdamas, ar dideliu greiciu (apkroves varikli) tai turbina buna zymiai labiau uzkaitus, todel ir reikia leist varikliui padirbt laisva eiga ~1min, kad ataushtu. Nes, kaip zinia, turbina ausina (ir tepa) tepalas ir isurbimo/ismetimo dujos, kurios uzgesinus varikli nebecirkuliuoja. Jei nakti pagreztum gerai ir sustotum, tai atsidares kapota pamatytum, kad turbina…net raudona.
Ir dar, esant saltam varikliui turbina(del dideliu temperaturu pokyciu) nepuciama pilnai, ismetimo duju stautas praeina pro "bypass" voztuva ir taip saugoma turbina. Turbut visi pastebejot (kas su turbo), kad esant saltam varikliui traukimas ne toks.
O uzgesinus karshta varikli turbinos "sveikata" priklauso tik nuo vairuotojo.
ACIU!!!
butina.kada uzgesini varikli turbina vis dar sukasi is inercijos
o tepimo surrblys jau ne.tai reiskia kad turbina sukasi be tepimo.Ant sauso.Tai tinka visiem turbokompresoriniam varikliam.