81 per akis. Jau xier znajiet kiek metų su šituo važinėju- protingai perjunginėjant pavaras galios per akis. Aišku, ne dragui. O su tuo čipavimu- tai nežinau, nežinau. Pažįstamas varė į Kauną, kur super duper specai. Valio, pratestavo motorą, turbiną, sukėlė galingumą. Bet pykite- nepykite- toks jausmas, kad ta galia “įsijungia” ties 1900-2000 apsuku (pats kai kada šį auto pasiskolinu kai savo būnu paskolinęs ). O iki tol kaip ir po senovei. T.y.: startuoja automobilis pakankamai vangiai. Kai jau variklis pasiekia apie 2000 apsukų- tada tarsi dar pusę motoro kas pridėtų- eina puikiai. Iš esmės taip- jei nori “pagazot” iš vietos- tai pradžiai reik apsukas apie 4000 sukelt (staigiau atleidus sankabą, apsukos kiek krinta) ir tada varyt. Ir pavaras perjunginėt aukštesniuose greičiuose (iš 2 į 3 - prie apie 4000). Man tai netinka- noriu, kad trauka augtų jau nuo 900 apsukų tolygiai.
turiu toki va kibira… priekinio rato kaladeles klynit pradejo ir kaista ratas, ka daryt? galvoju gal nuimt rata ir bandyt suporta ismankstint ar is karto varyt i servisa? ten priekiniai suportai susukami ar suspaudziami?
Pakeičiau greičių dėžės pagalves- tai net nustebau- mašinos viduj ir garsas ir vibracija kaip ranka nusiėmė… O prie paduškų lindau, nes vieną dieną pajutau kiek didesnę vibraciją nei įprastai (ant laisvos)- tai nusukus tą apvalią apsaugą matėsi tik šioks toks įtrūkimas. nu, galvoju- pasikeisiu. pakeitus vieną pusę- situacija žymiai pagerėjo. Nusisukau pažiūrėt ir antrą pusę- vėlgi radau vos įžiūrimą įtrūkimą gumoj. Ir tą pasikeičiau. gražu pažiūrėt- nuo pirkimo taip tyliai nevažiavo.
tai jau pas tave 2 detalės + lempa. Dėl lempos nžn., bet 2 detalių remonas pilnu dažymu- apie 500 LT. 200-300 gausi bent- ir džiaukis. Beje, dėl to tavo įmoka nepakils.
O pas mane frančizė net nepasidengia. Tai kokio B kreiptis…
Nesiseka ir man… kazkoks agurkas nubrauke galines duris nestipriai ir arka, pasisalino kas be ko. Ir dar stebuklingu budu iskelta galine lempa gal numanot ± kiek atsistos remontas?Iki dazu nedasikase. Kasko francize 300lt, mastau kreiptis ar nea.
mikrikas,kiek teko tvarkyt (o teko ne vieną) būna prisigaudęs drėgmės,viduj ten tokia jau drėgna košė,išvalai,išplauni su tirpikliu,sutepi kontaktiniu tepalu ir toliau sau ramiai važinėji,mano kaziolas po mano 2 spynų perrinkimo jau ketvirti metai važiuoja ir dar nė karto nesudurniavo kiek žinau.