Volga


Volga

15k km. Susigyvenau su V60 ir tuoj reiks išsiskirt. Į Botaniko apžvalgas galbūt ir neis (nors jau parašiau nemažai), todėl tai unikali proga. Pagrindiniai niuansai: Tikrai svarbus elementas – man anas gražus automobilis. Inside and outside Gerai; Tokios labai teisingos, solidžios linijos. Universalas, kuris, mano supratimu, atrodo geriau, nei sedanas. O jei dar su R apdaila. Volvo su dviem tikrai išmetimo vamzdžiais ant dyzelinės versijos – such wow! Durys užsidaro solidžiai, o viduje medžiagos visur labai kokybiškos ir gerai surinktos. Tunelio šonuose kilimas užkeltas veik iki pat viršaus ir tik viršuje esantys plastikai kelia abejonių, bet bendrai – labai gerai. Net apatinės durelių apdailos – minkštos. Liūdnoka viduje, nes nėra jokio šiuolaikiško LED perimetro apšvietimo, tačiau solidu ir su ergonomika viskas ok. Niekas netarška ir nebarška. Sėdynės ne R Design, bet plačios, patogios. Užtruko, kol radau optimalią poziciją, nes mano mėgstamas ganėtinai stataus lopšio išdėstymas labai nepatiko mano nugarai. Padariau dar labiau statmeną sėdėjimą – susigyvenom. Nugaros išlinkio aukštis nesireguliuoja. Vietos tiek priekyje, tiek gale tikrai ok, už savęs telpu be problemų, o galinę nugarėlę, padengtą lengvai gumuotu pagrindu įvertins vežantys vaikus. Bagažinė didžiausia klasėje (530l) – visa galva aukščiau nei ankstesnis modelis. Tikras Volvo universalas. Keyless ant visų durelių. Atidarymas koja dauguma atvejų suveikia tvarkingai. Bagažinėje esanti grindyse atlenkiama lentynėlė labai padeda daiktams neskraidyti po bagažinę – patogus ir protingas reikalas. Kiek kvailokai suprojektuotas bagažinės uždengimas – nepatogu naudotis, o bagažinei atsidarius nepakyla viršun, reikia padrąsinti. Multimedija man patinka, dideli logo, lengvai valdoma, nelagina, o ir vertikalus išdėstymas man patogus. Kol nereikia nelendama prie nustatymų važiuojant – viskas gerai. Žurnaliųgų peiktas klimato valdymas multimedios ekrane man visiškai netrukdo. Android auto tik su laidu ir pagrybauja kartais. Žibintai su THOR HAMMER (marketingistai Girtas) apipavidalinimu atrodo gerai, nors ir neišmanūs. Bendrai nieko gudraus, įprastiniai LED’ai, kurie norėtųsi, kad šviestų aukščiau. Automatinės ilgos šviesos veikia gana kvailokai, todėl naudoju retai. Priešrūkinės (LED) – geros. Muzika Harman/Kardon, t.y. tarpinis variantas tarp basic ir Bowers&Wilkinson. Labai švariai groja, boso netrūksta, žodžiu labai gerai, o ir erdvinis garsas ne toks dirbtinis. Tipinis Volvo bajeris – muzikos gali atsukti tik tiek, kad nedrąskytų kolonėlių, o drebėti nuo boso pradeda išoriniai veidrodėliai, ne plastikai. Valytuvai su integruotais purkštuvais taupo langų skystį ir gerai nuvalo. Tiesa, per žibintų apiplovimą gana neblogai jį ištaško. Variklio užkūrimas centriniame tunelyje pasukant rankenėlę kažkiek primena SAAB. Nestandartinis sprendimas, bet visai fun. Variklis – D4, 2.0l (didesnių nei 2.0l kubatūrų nėra nei viename variante, įskaitant ir benziną). 190ag ir 400Nm, nėra toks garsus kaip XC90 modelyje, todėl paklaksi tik kai šaltas, o salone neerzina. Gaila, kad nėra D5 versijos, kaip S/V90 su 235ag, nes tai būtų būtent tai, ko reikia. Sąnaudos 7.2l, šiek tiek būna pastoviu ir kamščiuose. Nestebuklas, gal svoris, o gal kalibracija lemia, kad Volvo mažiau ekonomiškas už konkurentus. Užmiestyje virš 17xkmh – stipriai pradeda kilti sąnaudos(8-9), optimaliai iki ~150kmh. Važiuojant pagal taisykles užmiestyje galima palįsti ir po 5l. Trauka – salerka apgauna su savo Nm, bet kasdienai yra tik tiek kiek reikia, ne daugiau. Sukasi labai tolygiai, iki galo nelabai mėgsta suktis, tai ir važiuoji pike. Didelis svoris klasėje (>1600kg) prie to prisideda. Tikrų ~8.2s iki 100km/h. Pavarų dėžė – 8 pavarų AISIN. LABAI ilgai užlaiko pirmą pavarą (iki ~2.3-2.5k rpm), kitas gi jungia max prie 1.8-1.9 ir labai skuba jungti trečią pavarą . Iš kitos pusės gerai, kad užlaiko - nemėgstu VAG’o algoritmo, kur pavaras muša prie 1.5k Apakęs Variklis nemėgsta važiuoti <1.5k rpm, jaučiasi rezonansas. Dėžė labai rami neskubančiu režimu, optimali spaudžiant ~50% gazo ir stresuoja kai gazuoji. Neretai pagauna “klyną” po sankryžos ar žiedo – permeta pavarą, paskui susisgrimba, kad gal reiktų žeminti, tada palaguoja ir “prarauna”. Tas pats su kick down - pamiega riebiai, volviškai. Realiai gyvena savo gyvenimą, todėl arba prie jos prisitaikai, ar nuolatos nervinies. Pasirinkau pirmąjį variantą. Vairas – lengvas su dideliu perdavimu, tai kartais gali pasijusti fūristu. Važiavimo režimai kažką keičia, bet charakteris iš esmės lieka toks pat, todėl geriausiai vadovautis Comfort. Važiuojant Eco režimu, jungia “coast” režimą kai nespaudžiamas gazas, o paspaudus akseleratorių, grįžta “į pavarą” jautrokai. Užtat stabdžiai – superiniai. Ir jėga prognozuojama, ir gnybia kaip reikalas. Pakaba. Esu važiavęs su tokiu pat modeliu ir R17 balionais – patogu, bet jau valdomumo visiškai nereikia ieškoti. Su R19 man pats tas – kai kur tikrai padaužo, bet bent šiek tiek daugiau sąsajos su keliu. Bendrąja prasme pakaba man pasirodė aiškiai orientuota į komfortą, bet su niuansais – dauguma atvejų su kelio nelygumais susitvarko tik pusėtinai, o retkarčiais ir padungsi. Neerzina, bet laivu irgi nepavadinsi. Kas tikrai akivaizdu, kad posūkiuose neperspaudžiant gali jaustis patogiai ir kontroliuojamai, bet tik paprašyk daugiau ir Volvo tiesiai sako – nereikia, nemoku, nedaryk Cha cha Labai spaudžiant, atsiranda nemalonus lengvumo jausmas, kuomet ir vairas tampa lengvas, ir pakaba “plaukia”. Labai nepasportuosi nes ir ESP ilgai nelaukia – įsikiša ir koreguoja. Tiesa, Volvo vis dar turi tą nesuprantamą saugumo ir “tankiškumo” jausmą, nes kelią laiko labai stabiliai net esant šoniniam vėjui, o visi trajektorijos keitimai - užtikrinti. Labai patinka, kad švedai gerai supranta žiemos klimato ypatumus, todėl šildomas vairas ir webasto sustyguoti gerai. Galimas valdymas per apps’ą tiek suprogramuojant, tiek užkuriant automobilį nuotoliniu būdu. Užkūrus, net jei nebuvo paliktos įjungtos šildomos sėdynės, atėjus randi jas pašildytas. Smulkmena, bet labai maloni. Apskritai, programėlė nustebino savo funkcionalumu, lengvu valdymu ir pateikiamos info detalumu. Užskaitau, nes tikrai labai patogu. Asistentų nedaug, bet priekaištų jiems praktiškai neturėjau – parkai, jei kliūtis priekyje, bet tu toliau nejudi, įspėja, ir nustoja rėkti (VAG’as, mokomės kaip daryti). Galinė kamera neblogos kokybės ir užsineša ne taip greitai, kaip pagalvotum. Ženklų skaitymas netrukdo, avarinis stabdymas labai korektiškas ir tik kartais interpretuoja situacijas kitaip (bet greit ir susipranta). Na ir geriausias yra nukrypimo nuo eismo juostos asistentas. Jis labai uoliai imasi darbo ir suka vairą į kelio centrą, o man tai akivaizdžiai parodo, kad esu linkęs važiuoti arčiau vidurio – a.a. tėvuko mokykla, kad nėra ko vilktis palei kraštą renkant akmenis ir duobes. O kur dar momentai jei multimedia reguliuoji, ar į telefoną įlendi. Reziume – žinant Volvo prieš tai buvusius modelius, maloniai nustebinęs ir visai prilipęs automobilis. Vairavimas atpalaiduojantis (didelis pliusas), gerokai daugiau praktiškumo nei tikėtąsi (netgi sakyčiau daugiausiai visoje klasėje), gerai atrodantis ir kiek išskirtinis, nebe taip apgailėtinai valdomas ir su krūva malonių ir praktiškų smulkmenų. Labai rekomenduoju pabandyti, jei kas turit savo sąraše ir paieškose. Iš kitos pusės – brangus daiktas ir kiek mažiau likvidus, nei vokietijos atstovai, bet bendras pasiūlymas – labai ok. Kas toliau? Prasinešiu, kaip kitaip Cha cha

jei kas perskaitys iki galo Alus

HC - soriuks Cha chaBet šiaip čia keletos min. skaitymas - delfi ir kitur dar ne tiek šūdų į save pritrauki Šypsena

NiApik ,kad uzdengiau… netyčia Cha cha

dr Cha cha

nx tie spaudimai su mašinom bbd Cha chakur tu ten prileksi? iki 60km/h isibegesi? ar išvažiuos iš šalutinės diedukas, ir gausi straipsnį su šukom baudų kaip nekurie? Juokiasi p1sau tas mašinas ir tas traukas, 3 cilindrai ir užtenka. su normalia mašina važinėt ir nespustelt yra vėjai, o spustelėjus gaut dieduka panosiai - dar didesni Cha chap.s. šitos volvo man irgi gražios(tiesa, pati pirmoji palyginus su suma už kurią galima nupirkti)

Šiaip retas universalas, kuris geriau už sedaną atrodo Gerai

įsibbėgėsi iki 60 Girtas Girtas Girtas čia myliom, ane tiesiog dainiau? Cha cha

Vel plokstele pakeite Cha cha Tai Rafi ,vis tik kalC palikai? Apakęs

dr, ar kaltas nustatys teismas, bet esu kaltinamasis. Prokurorai, advokatai. VIen advokatas rimtesnis ikiteisminis 1,5k, pirma instancija 2,5 Cha chadodu bb nukirst kad su 1,6d nebutu taip buve Laimingassixeri, as nesakau kiek as isibejas buvau(nes naturaliai tikrai nepamenu ir neziurejau i spidika), bet tiesiog, negalima daugiau 60 ivaziuot, nes islindusiam is salutinio p1si i kevala, ir paskui belekiek reikalu turi.

Blia,tai vis tik gonkes buvo ir daug liudininku mate? Nes kitu atveju ,vaziavai pagrindiniu,kaip ir viskas aisku.

dr, 2~ liudininkai mate kad gonkes buvo(pagal juos gonkes, bet teisiskai kas yra gonkes bbz), - atseit dvi masinos viena priekyje, kita prie galo prilipus leke labai dideliu greiciu link avarijos busimos vietos. Kitas liudininkas avarijos vietoje mate tik viena T.P. - mb, kitos auto avarijos vietoje net nebuvo, todel liudija kad buvo dar kazkas be mb. Nu chren paimiosh, ilga čia melodija bus dabar. Esme kad eina ant bk ir merso vadyla kaltinamas. Auto nebera, prasinervuota pirmas dienas belekaip, nu krc, reikalai lygioj vietoj visiškai. Suprasčiau ten sumetytu, išneštu į kitą juostą ar lenkdamas kažką pripjautum, nu čia tu kaltas ir taškas. o čia bled pisi antra juosta, lenki mašinas letai važiuojanias pirma juosta, nes jos suka i desine, ir tau pyst išnera visisškai nematomai i antra juosta keglis. nu krc nei rekt nei verkt, neigali situacija. ir dar reikalu bbd kiek. aišku, geras advokatas gal išneš, gal abipuse bus - bet nx tie reikalai? Kanda aišku o gali ir neišnešt, tada tojota 5k, mersas 10k, dar sveikata žiurek su baudom dar 10k, dar advokatai kokis pitakas nu ir krūva nervų. pūliai ir tiek

Tai palauk,tu tik kaltinamasis. Prokuros turi įrodyti. Ka reiskia mate liudininkai? Tipo koks greitis buvo…kaip nustate buvo vrum ar vruuuuummm,buuubeeemuuuu?

o kur buvo tašė? kabrike laikei?

dr002, na laukiu, laukiu, dar zonoj nesiunčiu šaibų kad lauktų manęs Cha cha bet pirminė užvesta byla sunervino. Bent jau kaip liuditoja spec butu apklausę, o dabar bled iškart kaltinamasis. bbiene žodžiu. o už advokatūra jau susibašliavau Cha chasixeri, tašė buvo merse, bet kažkaip nesijaučiau kaltas dėl iivykio(tik abydna dėl sveikatos žmonių), kol negavau kvietimo kaip kaltinamajam, pzdc Piktas

važiavau pagrindiniu, dėl to greičio tai žinai, niekas nepamatavo ir joks ten ekspertas neduos rankos nukirsti po ekspertize, kad važiavo neabejotinai ten kažkiek 120 kmh. Kiek ten leistinas, 50? Sakyk važiavau 70, kas nėra gerai, bet ne kosmiškai greitai. Ir ekspertams jau formuos klausimą, ar pagal amatomus apgadinimus galėjo būti, kad greitis buvo 70. Įvertins, kad mersas 2+ tonos, tajuota 1,4 tonos, ir sakys - gali būti. koks tavo statusas, įtariamasis ar spec liudytojas? kaltinamasis būsi po kaltinamojo akto paskelbimo, prieš nešant bylą į teismą. Parodymus trumpai glaustai, be lyrikos ir išsiplėtimo. Važiavau namo, ar dar kur, antra juosta, 70kmh, buvo sausa, geras matomumas, išlindo iš šalutinio ir smūgis. nelenktyniavau su niekuo ir viskas. pradėsi ten išsiplėsti, tai pradės kabintis ant bet kokių žodžių. suprast viena, viskas, ką pasakysi, gali būti panaudota prieš tave teisme. perskaityk tą sakinį ir surask, kad ką pasakysi gali tau padėti teisme. negali, tik prieš tave gali būti panaudoti fragmentai to, ką pasakysi. dėl to nesakai nieko realiai.

Rafi, tu nepastovesnis nei vėjas Apakęs

Pastovus, kaip Butkevičius. Gerai

sixeri, jo, ne taip parasiau, itariamasis Cha cha Pirminius parodymus daviau eismo vietoje, parašiau viską kaip priklauso. Dabar su advokatu pakalbėjau, nežinau kodėl, bet sako nieko nx nesakyk. Kai susipažinsi su byla tada pateiksi savo parodymus. Nu kaip sako, taip darau Šypsena