Visai žiūrisi…
1.2?
Jaučių bus topiniu motoru-1.4
1,5 ir 2.0 benzas dyzelis 2.0 140kw berods
Ir kas galėjo pagalvot, kad į tokias bandūras dės litrinius matariukus gaųnasis nei važiavimo, nei sąnaudų, nei resurso tik bašliuok ir kai baigias lizas greičiausiai po presu… o kainuoja brangiau nei kažkada tikros ilgaamžės auto
užskaitau tą visą melo industriją marketingas vardu
kalbant apie melo industrija bit.ly/2FuoXkK v p.du toki remonta - kuro sanaudos auga 14 proc, o tarsa taip ar taip keliskart virs normos
yra ka pzdint nuo ju???
Wilis kazkaip giliai px
nebent numerius…
R, as apie tai, kad po remonto +14 proc. sanaudos auga o bbis koks buvo, toks ir lieka
Kaip kam su tuo bbiu
Kai Abraomas Linkolnas pasake ateityje meluosiantiems, ta pati posta uzimsiantiems- laikinai galima mulkinti visas mases, arba amzinai galima mulkinti dali masiu, bet jokiu budu neiseis mulkinti visu masiu amzinai.
Px visai vaziuoja ta bandura su 1.5 motoriuku ir automatu, t.y. su srautu suspeja, o tokiam tankui ir nereik lenktyninio…
a jis bent i kopa uzvaziuotu su tuo 1.5?
Ne tam skirtas, low range gi nera…
nu bet tokia masina… ok- o priekaba namuka patrauktu?
Nu tai pasižiūrėk specifikacijose_blia… jei nori čigonus traukt yra dyzelius…
Kažkuri viena versija negavo leidimo kabint kablį, penkiavietis 150ag mechanas lyg, daugiau visi tempia, turi jis specialiai net tą trailer assist’ą. Tie varikliai popieriniai, bet nevažiuoja jie prasčiau nei ten kokie senoviniai atmosferiniai gaidukai 2.0. Apie išliekamąją vertę tokių modelių net neverta kalbėt. Čia pavyzdys iki ko vartotojiškumas privedė.
O man kodiakas nesiziuri Dar kainoamaciau papraistais sloikais lempas isvis nx
Nelimpa niekaip…
Vietos dakujaaaa jame