VFR
Gan idomus modelis, ABS yra, V4 motoras, beto visad galvojau kad ne vienas motociklas neturi vtec, pasirodo klydau Gal kas toki tureje?
cia kitoks vtec’as nei autose. cia vtec’as pasireiskia tuo, kad prie zemu sukiu dirba du voztuvai, o nuo 7K rpm isijungia kiti du
Na toks idomus sis modelis. Vienas geriausiu touringu. Viskas gerai- V4, ABS, galine sake vienpuse.
jo, galine sake lux
Vee o tai gal matei kur daugiau galima pasiskaityti apie V-tec motose. Kazkaip idomiai kodel neveikia visa laika visi voztuvai tarkim kaip masinose(trecios kartos V-tec’iniai varikliai)? Tarkim antros kartos V-tec dirba dvejuose rezimose prie mazu apsuku ir prie dideliu. Tai sitam mote kiek suprantu igrgi tik du rezimai.
Prie mazu sukiu nereikia visu 4 voztuvu,nes gaunasi per didelis praputimas cilindruose,su sudegusiomis dujomis ismetama netgi dalis isiurbto degiojo misinio ir krenta sukimo momentas.
Jo idomi sistema. Ant mazu rpm veikia tik du voztuvai. is principo turetu padideti voztuvu tarnavimo laikas, nes nepastoviai apkrauti. Taip sutinku kad cia yra visiskai kitokia sistema nei masinonose. Panasumas tik tame, kad ir autose ir motose viskas veikia nuo tepalo slegio.
ant ekonomijos dar labai tas loshia
taip ta ekonimija pasireikia jei nesukti rankena. uzsukus rankena isgaruoja tas ekonomiskumas.