VFR


VFR

Gan idomus modelis, ABS yra, V4 motoras, beto visad galvojau kad ne vienas motociklas neturi vtec, pasirodo klydau Šypsena Gal kas toki tureje?

cia kitoks vtec’as nei autose. cia vtec’as pasireiskia tuo, kad prie zemu sukiu dirba du voztuvai, o nuo 7K rpm isijungia kiti du

Na toks idomus sis modelis. Vienas geriausiu touringu. Viskas gerai- V4, ABS, galine sake vienpuse.

jo, galine sake lux Šypsena

Vee o tai gal matei kur daugiau galima pasiskaityti apie V-tec motose. Kazkaip idomiai kodel neveikia visa laika visi voztuvai tarkim kaip masinose(trecios kartos V-tec’iniai varikliai)? Tarkim antros kartos V-tec dirba dvejuose rezimose prie mazu apsuku ir prie dideliu. Tai sitam mote kiek suprantu igrgi tik du rezimai. Nekaltas

Prie mazu sukiu nereikia visu 4 voztuvu,nes gaunasi per didelis praputimas cilindruose,su sudegusiomis dujomis ismetama netgi dalis isiurbto degiojo misinio ir krenta sukimo momentas.

cmgonline.com/articles/CMG02/bikes/Honda/VFR800/technical/ pas autosus “truputi” kitokia sistema.

Jo idomi sistema. Ant mazu rpm veikia tik du voztuvai. is principo turetu padideti voztuvu tarnavimo laikas, nes nepastoviai apkrauti. Taip sutinku kad cia yra visiskai kitokia sistema nei masinonose. Panasumas tik tame, kad ir autose ir motose viskas veikia nuo tepalo slegio.

ant ekonomijos dar labai tas loshia

taip ta ekonimija pasireikia jei nesukti rankena. Šypsena uzsukus rankena isgaruoja tas ekonomiskumas.