vaziuoju ir as be vargo
ir i darba ir i soda ir i miska dzin kas ka sako, sena bet 2.5 tdi quattro 103kw
gal ir be vargo bet su bulvem tai tikraij krovinine
ratukus jau nupirkau, pagrazes kazkiek
daznai tenka tokia naudoti, tai kaip darbine negali but geriau
kazin
darbinis kuinas
vezu ir bulbas sernam i miska kvadro
doktors STFU
sitie 2.5tdi neuzmusami, bent jau taip liaudis sneka
dryl>kas tas yr?
o tai nuo kuriu dabar liaudis begioja,vieni sako,kad 2.5tdi yr blogis,va under sako,kad neuzmusami
nezinau as universalesnes masino… tdi ekonomija labai gera, universalas, tikrai talpi (jai truksta vietos turiu dar aerodinamke), na ir pravazumos nes reikia po miskus vazinetis vaziuokle sena dar, detales pigios… ko bereikia
Doc, zmones bega nuo 2,5 V6 110 KW
begioja nuo 2.5tdi v6 . cia senasis i5
liaudis begioja nuo V6 110kw berods, cia yra senas geras 5 cilindru inline
doktorai, sitie 5-kiausiai varikliai, vienas pazystamas kaip darbine vadelioja, bet tenais dar c4/simtine, tai iki siol kaip laikrodis dirba ir ryja mazai, ko nepasakysi apie naujesnius 2.5 v6
o as zinau universalesne ir nenutampyta masina,su panasiom charakteristikom ir didesniu respektalumu,tai butu vuolva 850/v70 tai tuose A6 kur stovi 2.5 gaidzius?
ai tiesa dar cia 6 saibos, bet turbut Q 5 saibu ir nebuvo