Vaziavimas dujomis ir tepalu keitimas

Vaziavimas dujomis ir tepalu keitimas

Tai va, teko girdeti kad vazinejant dujomis tepalus galima keisti reciau, ar tai turi bent kiek tiesos? masina Seat toledo 1.8 mono

Keičiau kas dešimt kilų kilometrų ir vargo bau nemačiau… Varikliukui sveikiau Šypsena

as irgi taip manau Taip

Kai vėžinausi dujom niekoum netikėjau , nei kad epalus gali keist rečiau , nei dar visokiausiais gandais - darai kaip numatęs gamintojas ir vsio… Nepritaupysi ant tokių dalykų… A700

na siaip ir as keiciu kas 10t ir viskas normaliai. kazkaip nelabai linkes tiketi (na dabar visiskai isitikinau), dazniausiai gandai lieka tik gandais …

Truputėlis info gandams pagristi Šypsenalpg-asociacija.dnswh.com/#LPG: Bendros charakteristikos Ten po punktais “LPG pranašumai lyginant su benzinu:” rašo, kad du kratus rečiau galima tepalą keist ŠypsenaJums spresti kiek tiesos tokiuose propagandiniuose puslapiuose…

Parasyt galima bet ka. VV

Lėvai nuoroda nusipeistino praeitoj žinutėj… Reikėtų ir " Bendros charakteristikos" su tarpu priešaky įjungt Šypsena

va sita as ir skaiciau, kiek tiesos vargu ar kas pasakys, na tiksliau pagris nuomone

Keisk kaip priklauso ir vargo nematysi!Tik i savaite nors karta pasikelk kapota ir pamatuok tepala! Taip

ai po 5000km tik kazkiek dapilu ir tada jau iki keitimo, nereikia kiekviena savaite matuoti :] Na cia jau nereikia taupyt kaip ir ant padangu.

Tiesos yra…siek tiek ŠypsenaNetgi gamina alyva, skirta vazinet su dujom. Tai jos parametrai siek tiek skiriasi nuo mums iprastu, daugiausia TBN skaicium ir peleningumu (tiesiogiai susije dalykai). Tiksliu skaiciu po ranka neturiu. Bet jei jus “saugot varikli” ir keiciat “kaip reikia” - kas 10k.km., tai, jei tikrai noretumet saugot, turetumet keist dazniau…, kas prie 8k.km, o kas gal ir prie 5k.km… Ir, vazinedami su dujom, tikrai nepradekit keist dvigubai reciau…, geriau tikrai nebus, o blogiau - gali… Cha cha

Keičiu kas 10…Bet kad alyva lėčiau juoduoja kūrenant dujom-faktas kaip blynas.

Keiciu kas 10tkm,kaip ir ant benzino vazineciau.

na siaip kai vazinejau su dyzeliniu golfu tai pralekiau apie 50.000 km nekeites, tik dapylinejes. na o galiausiai pardaviau ;]]]]]]]]]

bet faktas kad tepalas buna “svaresnis” vazinejant su dujomis. Gal blogai issireiskiau- sviesesnis ir ne toks tamsus

As jau 28000km. nekeites ant duju prazvimbiau, bet jau laukiu garsu is po kapoto Nekaltas

Jo, alyva nebuna labai juoda O as keiciu kas 12-15 kKM (t.y. kas 4-5 men) Buvau prasukes ir 22 tuks Nu bet kai man biski praleidzia pro dangteli,tai po 9-10 kKm dapilu puslitri ir bun gerai kol keiciu Automobiliu destytojas sake, jog renault varikliam galima siek tiek reciau keist tepala, nei iprastai, nzn kiek cia tiesos O kad dujom galima reciau keist tai ir as girdejau, nes dujos ne kaip benzinas nenuseda ant cilindro sieneliu ir nera nubraukiamkos su tepalu (kazkas panasaus, tixliai neatsimenu)

kiekvienoje auto skirtyngai keiciasi tepalai. Bijau suklysti skaiciuose, bet esme kad intervalas nuo minimalaus iki max daznumo keisti yra 5000-50000km. Manau kad eilinese auto nesikeicia tepalai kas 5t ar 50t km taciau tai priklauso nuo variklio. Be to optimalus vidurkis yra 10t.