variklio galvutes slifavimas + ir -

variklio galvutes slifavimas + ir -

Sveiki kolegos,tai vat zadu keist varikli savo golfui ir galvoju ar verta slifuot galva,kaip nuo to pasikeis kuro sanaudos,galingumas?Is anksto dekoju.Labas

nu man ir tokia mintis yra galvopje
bet ne keisti varikli
o slifuoti galva variklio
tik vat yra tokia problema
kas po to bus
paskui kaip sureguliuoti viskakad normaliai veikti
nes tada bus jau pasikeites suspaudimo laipsnis
ir tada gali tenkti pilti benza griaztai 95 arba ne gal 98
aisku kaskike galingumas padides ir gal kuro sumazes del to kad bus galingumas padidejas
bet jei varikli valdo elektronika
tai manau kad ir ja reiktu koreguoti
vienu zo jei rimtai daryti tai teiktu varyti kur nors i kruta firma kad pilnai viska padarytu

o jei pvz ant karbo tai manau maziau problemu galbut ir garaziuke galima padaryti kaskiek
nu esme tame kad nera aisku kiek galima slifuoti
jei yra zinovu kurie zino ir jei per dau brangei nekaunuos
arba jeu nebus kokiu nors pasekmiu
tai tada gerai

Spausti galva nieks nekliudo, o del benzo kokybes tai elektronika pati is karto prisitaiko, o jei karbas(kai neraliuosit) trupuri pavelinkit degima ir galesi pilt bet koki sh…Reikalui esant atsuksit atgal ir uzsipyle 98…Baisu
Su dujom vazinejantiems ner geriau kai galva spaustaTaip

Nušlifavus 0.2-0.3mm realiai nieko negausi (jeigu variklis ne DOHC)nes suspaudimo laipsnis pasikeis nežymiaikad pakelt suspaudimo laipsnį,reikia šlifuot 1.0-1.5mm bet tada atsilieka fazė-reikia daryt reguliuojamą žvaigždę.Be to ,jeigu yra detonacinis daviklis,o variklis “perspaustas” kompas vėlins degimą,ir nieko neišloši
Šypsena

bmw 318 buvo pasikreivinusi galva, pashlifavo ir viskas ore nei ten degalu sanaudos padidejo nei ka

gal kas zinot koki saita apie siat reikala??? butu visai i domu pasiskaitinet!!!

Turėjau BMW 318 pramušė tarpinę tai teko šlifuoti galvą nuėmė 0,7mm Labai smarkiai kad galia padidėtų nepajaučiau, bet kažkiek ji padidėjo, ypač su dujomis jausdavosi, benzą pildavau 92, tai variklis dar ilgai purtydavosi kol užgesdavo. Jeigu kalbant apie tiuningą tai daug kas šlifuoja 1mm. Beje po galvos šlifavimo smarkiai padidėjo kompresija- 15bar

Na cia tas 1-1,5 mm tas pats, kaip bubutes turguj apie cibulius porina… Reikia skaiciuoti! Ir suspaudima galima kelti iki 12.

siulyciau V6 2.6Lmatara isimesti i savo golpuka Cha cha ti dazniau aps mane bendzo piltis atvarytumMirkt
o seip tai zinai kas ka reikia kreiptis?pas musu miesto gonsciukus patarimo,nes jie kogero per tai jau pereje.

Buvai pakėlęs ar bobutė su cibuliais pasakojo
???ŠypsenaKokį benziną pyleiŠypsena

Ruosiausi kelt, bet… bobute neleido Juokiasi

Tai va, klausyk bobutės,nes su suspaudimo laipsniu 12.benzino teks ieškoti ne kolonėlėseŠypsenao aeroklubuoseŠypsena

O įdomu ,kokio benzino reikėtų,jeigu suspaudimi o laipsnis 12???Šypsena

Ir man įdomu, bet manau kad kolonkėse tokio nėraŠypsena

Nemalkit sudo del oktanoLabas
Galiu parasyt formule jam paskaiciuoti (ne is pirsto lauzta, o is viso CCCP moklo lobyno)

Parašyk,tikrai įdomu kodėl kylant suspaudimo laipsniui variklio efektyvumas ,didėja o gamintojai to nežinoŠypsena

Parasyk.

nebeparaso Nekaltas

Daug šia protingų š…maltiŠypsenao kai reikia faktų,neria į krūmusJuokiasi